Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@12:48:27 GMT

مشخصات لپ‌تاپ Huawei MateBook D14+ قیمت

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۵۸۸۲

مشخصات لپ‌تاپ Huawei MateBook D14+ قیمت

قیمت لپ‌تاپ یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب لپ‌تاپ Huawei MateBook D14 می‌تواند علاقه‌مندان به دنیای لپ‌تاپ را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دو لپ‌تاپ D14 و D15 سری میت‌بوک شرکت هواوی بسیار شبیه یکدیگر بوده و تفاوت آن‌ها به اندازه صفحه نمایش محدود می‌شود، این لپ‌تاپ‌ها با پردازنده نسل دهم اینتل یا رایزن AMD در اختیار کاربران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و مشخصات لپ‌تاپ Huawei MateBook D14 می‌پردازیم:

طراحی و بدنه لپ‌تاپ Huawei MateBook D14

وزن لپ‌تاپ Huawei MateBook D14 به میزان ۱.۴ کیلوگرم و ضخامت آن ۱۶ میلی متر است؛ بنابراین محصولی باریک و سبک محسوب می‌شود. دکمه‌های کیبورد و فضای اطراف نمایشگر کاملاً مشکی است و دیگر قسمت‌های دستگاه نقره‌ای یا خاکستری است. وب‌کم لپ‌تاپ Huawei MateBook D14 در قسمت زیر صفحه کلید قرار دارد؛ بنابراین حاشیه‌های اطراف نمایشگر تا حد ممکن باریک شده‌ است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر فقط ۴.۸ میلی‌متر ضخامت دارد، از این نظر لپ‌تاپ ذکر شده حتی بر مک‌بوک ایر M1 نیز برتری دارد. بدنه لپ‌تاپ Huawei MateBook D14 از فلز ساخته شده است و فقط لولاهای نمایشگر و حاشیه‌های اطراف آن پلاستیکی است این لولاها امکان باز کردن دستگاه تا زاویه ۱۸۰ درجه‌ای را فراهم می‌کند.

با توجه به ابعاد کوچک لپ‌تاپ Huawei MateBook D14 تنوع و تعداد درگاه‌ها محدود شده است یکی از درگاه‌های USB Type-A حذف شده است و فقط دارای دو درگاه USB Type-A، یک درگاه USB Type-C و یک درگاه HDMI است. هیچ درگاه جداگانه‌ای برای شارژ لپ‌تاپ وجود ندارد و کاربران باید از درگاه نوع C برای شارژ آن استفاده کنند.

صفحه نمایش و اسپیکر لپ‌تاپ Huawei MateBook D14

لپ‌تاپ Huawei MateBook D14 دارای صفحه نمایش LCD IPS 14 اینچی با رزولوشن Full HD یا ۱۰۸۰ *۱۹۲۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ است. یکی از مزایای صفحه نمایش این لپ‌تاپ روکش مات آن است؛ بنابراین اگر کاربران به هر دلیلی مجبور شوند زیر نور آفتاب یا در محیطی با نور زیاد کار کنند، این روکش مات مانع بازتاب نور می‌شود. در قسمت پایین لپ‌تاپ دو دریچه بسیار کوچک تعبیه شده است که محل خروج صدا از دو بلندگوی استریو دستگاه است. هر کدام از بلندگوها دو وات قدرت دارند و می‌توانند یک اتاق کوچک را پوشش دهند. در صورتی که صدا افزایش پیدا کند، کیفیت آن افت می‌کند.

صفحه کلید و تاچ‌پد لپ‌تاپ Huawei MateBook D14

لپ‌تاپ Huawei MateBook D14 از کیبورد جزیره‌ای بهره می‌برد و کلیدها به صورت جزیره‌های کوچک و جداگانه روی بورد قرار گرفته‌اند. عمق حرکتی کلیدهای کیبورد بسیار مناسب است به طوری که وقتی کلیدی را فشار می‌دهید با کلیک خیلی نرم و کم صدا حرف مورد نظرتان را تایپ می‌کنید. کیبورد لپ‌تاپ Huawei MateBook D14 دارای نور پس زمینه دو مرحله‌ای سفید رنگ ملایمی است که با فشار دادن کلید Fn و سپس کلید F3 روشن و خاموش می‌شود. حسگر تشخیص اثرانگشت لپ‌تاپ ذکر شده روی کلید پاور آن تعبیه شده است، این حسگر با دقت و سرعت زیادی در کسری از ثانیه اثر انگشت دست کاربران را شناسایی می‌کند. تاچ‌پد لپ‌تاپ Huawei MateBook D14 بسیار عریض است و سطح آن صیقلی است، بنابراین به راحتی می‌توان با آن کار کرد. دو کلید چپ و راست نیز به صورت یکپارچه در بدنه تاچ‌پد قرار گرفته‌اند که بدون خطا عمل می‌کند.

سخت‌افزار لپ‌تاپ Huawei MateBook D14

لپ‌تاپ Huawei MateBook D14 در دو نسخه با تراشه‌های Core i5 10210U/Core i7 10510U کامت‌لیک اینتل یا Ryzen 5 4500U/Ryzen 7 4700U شرکت AMD به فروش می‌رسد. این محصول با هشت گیگابایت حافظه رم DDR4-2666 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی SSD با رابط PCIe NVMe در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. لپ‌تاپ Huawei MateBook D14 از پردازنده گرافیکی قدیمی MX250 انویدیا قدرت می‌گیرد.

باتری لپ‌تاپ Huawei MateBook D14

انرژی مورد نیاز لپ‌تاپ Huawei MateBook D14 با استفاده از یک باتری نسبتاً حجیم ۵۷ وات ساعتی ساخت شرکت Sunwoda-H تأمین می‌شود، این محصول به صورت پیش‎فرض به همراه شارژر ۶۵ واتی به فروش می‌رسد و از طریق درگاه USB Type-C شارژ می‌شود. به نظر می‌رسد که لپ‌تاپ Huawei MateBook D14 در زمینه شارژ دهی عملکرد بسیار خوبی دارد، به طوری که می‌توان انتظار داشت یک روز کاری فرد را همراهی کند. کاربران می‌توانند به مدت ۱۱ ساعت و ۳۴ دقیقه با استفاده از لپ‌تاپ Huawei MateBook D14 به تماشای فیلم بپردازند.

مزایای لپ‌تاپ Huawei MateBook D14 پایداری عملکرد عالی شارژ دهی بسیار مناسب ترکیب مناسب درگاه‌ها بدنه فلزی با کیفیت ساخت خوب صفحه کلید کارآمد با کلیدهای جدا از هم معایب لپ‌تاپ Huawei MateBook D14 زاویه دید نامناسب وب‌کم پوشش ناقص فضای رنگی sRGB تراشه ضعیف‌تر نسبت به رقیب‌ها قیمت لپ‌تاپ Huawei MateBook D14

با توجه به بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب، قیمت لپ‌تاپ Huawei MateBook D14 با هشت گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD به میزان ۲۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان ارزیابی شده است.

کد خبر 553094

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تکنولوژی تکنولوژی نوین تازه های تکنولوژی جهان اخبار تکنولوژی لپ تاپ مشخصات لپ تاپ قيمت لپ تاپ لپ تاپ هواوی بهترین لپ تاپ هواوی هوآوی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لپ تاپ Huawei MateBook D14 گیگابایت حافظه صفحه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۵۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در جلسه وبیناری با فرمانداران که به محوریت حذف مجوزهای کاغذی برگزار شد، اظهار داشت: در نظام بروکراتیک ارتباطات انسانی و کاغذ منشأ فساد هستند که با حذف آن‌ها و توسعه سامانه‌های الکترونیک گلایه مهم مردم از فساد نیز رفع می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم شفاف سازی در تمام ابعاد تجاری، مالی و تخصیص یارانه‌های دولتی، افزود: تاکید دارم نباید محدودیت‌ها باعث زیان فعالان واقعی حوزه بازار و اقتصاد شود و یکی از موارد ساماندهی شناسایی ایشان از طریق درگاه‌های الکترونیک است.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه هرمزگان اولین استان ایجاد کننده واحد مبارزه با پول شویی در کشور بوده، گفت: سال گذشته با جدیت شفاف سازی را آغاز کرده‌ایم در حوزه‌های مختلف، از انتقال پروانه‌های مالیاتی، کارت‌های بازرگانی و حساب‌های بانکی مجهول تا بازپس‌گیری چندصد قطعه زمین واگذارشده برای انجام فعالیت اقتصادی که هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده بودند.

دوستی ضمن بررسی آخرین آمار ثبت نام صنوف مختلف در درگاه ملی مجوزها در تمام شهرستان‌های استان، اظهار داشت: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی تکلیف دارند وقت بگذارند تا جایگزینی پروانه کسب الکترونیک به طور کامل انجام و تا فرصت ۲۵ اردیبهشت ماه همه اصناف شناسه یکتا دریافت کنند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان افزود: باید میان فعالین اقتصادی واقعی و غیر واقعی تفکیک ایجاد شود و حمایت‌ها بویژه در راستای تحقق شعار سال به فعالان واقعی اختصاص داده شود که این مسئله با ثبت نام صنوف در درگاه ملی مجوزها تسریع خواهد شد.

کد خبر 6090278

دیگر خبرها

  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • استاندار هرمزگان: از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود