Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گرشاسبی با بیان اینکه انتقال صالح حردانی مدافع ملی پوش فولاد به استقلال قطعی است، توضیحاتی درباره روند استقلالی شدن این بازیکن ارائه کرد.

گرشاسبی گفت: در فصل جاری متممی به قرارداد حردانی اضافه شد که با پرداخت مبلغی می‌تواند یکطرفه فسخ کند و جدا شود. ما با پنجره بسته مواجه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از حضور من، پنج بازیکن کلیدی از فولاد جدا شده بودند. ۴۵ درصد از ترکیب اصلی فولاد جدا شده بودند که ما تیم را تحویل گرفتیم.

وی که با برنامه تهران ورزشی گفتگو می‌کرد، افزود: حردانی آن موقع (ابتدای این فصل) با استقلال به توافق رسیده بود و داشت به امضای قرارداد می‌رسید که با صحبتی که با او داشتیم متقاعدش کردیم یک فصل دیگر با ما تمدید کند و آن بند را بردارد اما شرط او این بود که اگر پنجره نقل و انتقالات فولاد باز شد اجازه بدهیم، برود. قول ضمنی به او دادیم که نگران نباش و با شما همکاری می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد یادآور شد: از وقتی پنجره باز شد، حردانی زمزمه رفتن را سر داد. سرمربی تیم -جواد نکونام- هم با باز شدن پنجره اعلام کرد که چون خواسته خود بازیکن است و او باید دلی بماند، با معاوضه او موافقم. ما هم رایزنی کردیم و جلسات متعددی داشتیم که این اتفاق افتاد.

گرشاسبی در پاسخ به این سئوال که آیا راضی بودید که حردانی از فولاد جدا شود؟ تصریح کرد: گاهی اوقات یک بازیکن از جایی کنده می‌شود و فکر و ذکرش یک جای دیگر می‌شود. دخالت بعضی از ایجنتها هم بی تاثیر نیست. آنها بارها با او صحبت کردند. این بازیکن چند بار هم با من صحبت کرد و مکتوب نوشت که اجازه بدهید بروم. شرایطی را لحاظ کردیم که استقلال این شرایط را در «دقیقه نود» پذیرفت. دو بازیکن گرفتیم و او را مرخص کردیم که به استقلال برود.

مدیرعامل فولاد درباره مذاکره این باشگاه با رشید مظاهری دروازه بان استقلال که در نهایت بی نتیجه ماند هم گفت: بعد از چند جلسه با مظاهری، قراردادی امضا شد و مظاهری پای این قرارداد هم انگشت زد. این اتفاق با هماهنگی باشگاه استقلال بود که اجازه داده بودند و گفتند بعد از جمعبندی نهایی به ما اعلام کنید تا مجوز خروجش را صادر کنیم. بعد از این همه جلسات، ایشان (مظاهری) درخواستی را به کادر فنی اعلام کرد که کادر فنی هم نپذیرفت. این باعث شد قرارداد محقق نشود. شرایط خوبی نبود. ما بازیکن دلی می‌خواهیم که با دلشان بیایند و برای تیم بازی کنند.

کد خبر 5417061

منبع: مهر

کلیدواژه: صالح حردانی تیم فوتبال استقلال تهران حمیدرضا گرشاسبی رشید مظاهری تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال امارات تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران جام جهانی 2022 قطر مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر مسابقات انتخابی جام جهانی حمید سجادی دراگان اسکوچیچ سردار آزمون تیم فوتبال هوادار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند

بانک مرکزی اعلام کرد: از تعداد ۸۷۱ هزار و ۸۶۱ نفر واجد شرایط اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن ۸۰۲ هزار و ۸۰۴ نفر (حدود ۹۲ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، درباره آخرین وضعیت تسهیلات‌دهی بانک‌ها در موضوع نهضت ملی مسکن، اعلام کرد: حسب آمار اخذ شده از سامانه طرح‌های جامع حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی، تا تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه امسال از تعداد یک میلیون و ۷۵۲ هزار و ۹۷۸ نفر متقاضی معرفی‌شده به بانک‌های عامل در کل کشور، تعداد ۴۱۱ هزار و ۶۰ نفر تا تاریخ یادشده به بانک‌های عامل جهت اخذ تسهیلات موصوف مراجعه نکرده‌اند.

بر اساس این گزارش، از تعداد یک میلیون و ۳۴۱ هزار و ۹۱۹ نفر متقاضی که جهت اخذ تسهیلات مذکور به بانک‌های عامل مراجعه کرده‌اند، تعداد ۴۷۰ هزار و ۵۰۸ نفر (در حدود ۳۵ درصد از مراجعه کنندگان) بنا به دلایل مندرج در سامانه مذکور از جمله نداشتن مدارک مورد نیاز، نداشتن وثایق قابل قبول، وجود معارض در زمین ملکی، نداشتن پروانه ساختمانی، عدم امکان تأمین سهم آورده متقاضی و غیره، فاقد شرایط لازم جهت اخذ تسهیلات موصوف هستند.

حسب آمار اعلامی در سامانه مربوطه وزارت راه و شهرسازی، از تعداد ۸۷۱ هزار و ۸۶۱ نفر واجد شرایط اخذ تسهیلات مذکور، تعداد ۸۰۲ هزار و ۸۰۴ نفر (در حدود ۹۲ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد به مبلغ ۲،۶۷۸ هزار میلیارد ریال شده‌اند که از این تعداد تسهیلات مدنظر به تعداد ۶۲۴،۴۶۸ نفر و به مبلغ ۱،۳۳۷ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

کد خبر 750821

دیگر خبرها

  • چشمی و حردانی محروم شدند
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس