Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- کم آبی، نبود بانک، بیکاری، نبود ایستگاه آتش‌نشانی و از همه مهمتر نیمه‌کاره ماندن ساختمان درمانگاه شیرینو، از جمله مشکلاتی است که این روستا با آن‌ها مواجه است.

از سال ۹۸ عملیات کلنگ زنی درمانگاه شیرینو آغاز شد، ولی تا به حال این درمانگاه کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات تکمیل آن متوقف شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهر سیراف گفت: نبود درمانگاه در این روستای بزرگ درد این مردم است، روستایی که حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت دارد، اما از امکانات اولیه همچون درمانگاه محروم است.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق عاشوری مشکلات را از گذشته به همه مسئولان مربوطه انتقال دادیم، اما همچنان این موضوع درمانگاه برای مردم روستای شیرینو حل نشده.

او می گوید: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و بهداشت و درمان شهرستان کنگان بار‌ها قول داده‌اند تا مشکلات این درمانگاه را حل کنند، اما به قولشان عمل نکرده‌اند.

حجت الاسلام عاشوری گفت: البته در روز‌های اخیر برای ساخت و تجهیز این درمانگاه، مناقصه‌ای برگزار شد که‌ امیدوارم هر چه زودتر این موضوع تحقق یابد.

به گفته او با وجود اینکه سر درب درمانگاه عنوان شبانه‌روزی درج شده، اما در عمل از ساعت ۲۰ عصر تعطیل می‌شود؛ البته طبق پیگیری‌هایی که داشتم از کادر درمان و مسئولان بهداشتی خواستم که در صورت مراجعه بیماران، به آن‌ها خدمات لازم را ارائه کنند؛ اما تحقق عینی این موضوع با تعطیلی که صورت می‌گیرد، ممکن نیست، چون پزشک و تجهیزات مورد نیاز به اندازه کافی وجود ندارد که بخواهند به درمان بیماران بپردازد.

حجت الاسلام عاشوری گفت: هم اینک درمانگاه سیراف با سه پزشک به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند که این تعداد اندک پاسخگو نیاز‌ها نخواهد بود. همچنین آزمایشگاه این درمانگاه هنوز فعال نشده است. حتی در بخش آمبولانسی این درمانگاه ضعف دارد و با یک راننده فعال است، به گونه‌ای که تنها در ساعت اداری فعالیت می‌کند.

بخشدار سیراف تیر پارسال در خصوص درمانگاه شیرینو گفته بود که به دلیل شیوع بیماری کرونا بیشتر اعتبارات به سمت‌وسوی مقابله با این بیماری هدایت می‌شود به همین دلیل ساخت این درمانگاه با مشکل اعتبار مواجه شده.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درمانگاه شبانه روزی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی

محمد باقر خلفی گفت: حجاج البرزی برای تزریق واکسن منژیت فقط باید به درمانگاه جمعیت هلال احمر البرز واقع در چهارراه طالقانی جنب دارخانه هلال احمر و همچنین مرکز سلامت منطقه رضوانیه کمالشهر مراجعه کنند.

وی افزود: ساعت کار درمانگاه هلال احمر برای واکسیناسیون حجاج از ساعت هشت صبح الی ۱۴:۳۰ خواهد بود و حجاج با دردست داشتن مدارکی که مدیران کاروان ها اعلام کردند به نشانی کرج - چهار راه طالقانی - جنب داروخانه هلال احمر البرز مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • هشدار آنروا: اسرائیل در تدارک عملیات نظامی بزرگ در رفح است
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید هستند
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی