Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:32:17 GMT

اصحاب رسانه پیشگامان دفاع از ارزش های انقلاب هستند

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۶۱۵۹

اصحاب رسانه پیشگامان دفاع از ارزش های انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی روز شنبه در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سنندج اظهار کرد: ظرفیت خیلی خوب رسانه‌ها به عنوان عامل مهم در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شود.

وی افزود: جنگ نرم امروز میدان اراده بین جبهه حق و باطل است و تا امروز جبهه حق پیروز بوده و خواهد بود چون ما از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی برخورداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: حمله به آرمان‌های نظام، اسلام، قانون اساسی، ارزش‌ها و ایجاد شبهه در جاهایی که تلاش می‌کنند که نفوذ کنند، حمله به شهدا، حمله به مسئولان از جمله توطئه‌های دشمنان در عرصه جنگ نرم است.

سردار حسینی افزود: دشمنان امروز تلاش می‌کنند که از لحاظ جنگ فرهنگی با انقلاب اسلامی مقابله کنند و همه امکانات و ظرفیت‌هایشان را پای کار آورده‌اند تا در این آوردگاه با ملت ایران و انقلاب اسلامی مقابله کنند.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت قابل توجهی در این سالن حضور دارند و هر کدام از شما رسانه‌ای ها در جنگ امروز به عنوان یک لشکر پیروز در میدان حضور دارید.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: شاید بخواهند با ترور شخصیتی آنها را از جبهه جنگ نرم خارج کند لذا ما باید یک جبهه واحد را تشکیل دهیم و از نیروهای انقلابی دفاع کنیم.

سردار حسینی تصریح کرد: هر کس از امکانات این کشور استفاده می‌کند اگر برای دفاع از ارزش‌های انقلاب نباشد آن فرد خائن است.

وی افزود: همه ما باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت کنیم و اصحاب رسانه در این عرصه پیشرو هستند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی در ایران ساختار سیاسی کشور را بر مبنای آموزه‌های دین مبین اسلام و عدالت پایه گذاری کرد که اکنون نظام جمهوری اسلامی به الگویی برای آزادی خواهان دنیا تبدیل شده است.

سردار حسینی افزود: شما اصحاب رسانه، انقلابی دیگر در رابطه با مقابله با هجمه‌های دشمنان ایجاد کردید شایسته تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد نظام ولایت مردم سالاری دینی و متکی به آرای مردمی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران است.

سردار حسینی افزود: گسترش معنویت و اخلاق در کشور از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است که جوانان را به سوی مسیری عزتمند سوق داد و حماسه‌هایی بزرگ و جاودانه توسط این جوانان جهادگر خلق شد.

وی اظهار کرد: از بین بردن ماهیت طبقاتی در دولت قبل از انقلاب از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم ایران بود و به جای آن اتکا به همه مردم را جایگزین کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اذعان کرد: ایجاد برابری در استفاده از فرصت‌ها از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم ایران بود که پیشرفت‌های علمی کنونی را به ارمغان آورد.

سردار حسینی اظهار داشت: امروز ایران مستقل و اثر گذار است و از تمامیت ارضی خویش به نحو شایسته دفاع می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تنوع رسانه در کشور ما و گسترش فضای مجازی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است و ما همگی وظیفه داریم که این دستاوردها را بازتاب دهیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان سخنان خود اظهار داشت: جهاد، شهدا، امامین انقلاب همگی از افتخارات انقلاب اسلامی هستند و باید رسانه‌ها این ارزش‌ها را بازتاب دهند.

کد خبر 5417098

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف شیوع کرونا عکس استانها ایلام شیراز تبریز همدان دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان سردار حسینی ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی امروز دوشنبه در اختتامیه جشنواره در مسیر انتخاب گیلان اظهار کرد: نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در شورانگیزی انتخابات اخیر مجلس و خبرگان رهبری بسیار اثرگذار و ستودنی است.

وی به تبیین نقش محوری رسانه در ابعاد مختلف پرداخت و بیان کرد: رسانه نقش روشنگری و جهت دهی افکار عمومی را بر عهده دارد و این مهم در دنیا به وضوح روشن است.

جلایی با استناد از آیات گوهربار قرآن کریم، نقش رسانه ها را مثبت و سازنده ارزیابی کرد و گفت: حکمت و موعظه حسنه دو محور فعالیت رسانه ها به شمار می روند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در دانشگاه‌های ایالات متحده و خیابان‌های انگلیس افزود: بازتاب رسانه ای این اتفاقات نشان دهنده قدرت و نفوذ نرم رسانه ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه خرداندیشی در کنار حکمت اهمیت دارد، گفت: رسانه‌ها در جنگ غزه و فلسطین با موعظه حسنه موجب شکل گیری عواطف انسانی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم توجه به رسانه ها گفت: توجه به اصحاب رسانه و رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد.

کد خبر 6092439

دیگر خبرها

  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • استقبال فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان یزد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود