Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی خسروی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگارایرنا افزود:براساس تفاهم نامه وزارت کشور با سازمان بیمه سلامت ایران ساکنان مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار خوزستان به رایگان زیرپوشش خدمات بیمه سلامت قرار می‌گیرند تا پهنه بهره‌مندی این مناطق از خدمات رایگان بیمه سلامت تکمیل شود.
وی گفت: برای اجرای بهتر و فراگیر این طرح ملی، از خانه‌های هلال، بهزیستی و در صورت ضرورت از پایگاه‌های مقاومت بسیج استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بیمه سلامت خوزستان ادامه داد: در طرح بیمه سلامت مناطق کم برخوردار خوزستان ، خانوارها و افراد فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ای با وارد کردن شماره ملی به سامانه بیمه سلامت، می‌توانند از درمان رایگان بهره‌مند شوند.
خسروی افزود: این طرح یکی از برنامه‌های توسعه نظام سلامت در دولت سیزدهم است و هدف آن برخورداری کامل همه افراد جامعه از خدمات بیمه سلامت است.
وی بیان کرد: برای اجرای این برنامه کارگروهی با عنوان کارگروه فنی، نظارت و ارزیابی شامل هفت عضو از بیمه سلامت، استانداری، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ، کمیته امداد امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بهزیستی و جمعیت هلال احمر خوزستان تشکیل شده است.
به گزارش ایرنا هم اکنون تعداد افراد زیرپوشش بیمه سلامت خوزستان ۲.۳میلیون نفر است که از این تعداد یک میلیون و ۳۷۰هزار نفر روستایی هستند.
برآورد شده حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت ۴.۷ میلیون نفری خوزستان زیرپوشش هیچ بیمه‌ای نیستند که بیشتر آنان در مناطق حاشیه‌ای و روستایی استان ساکن هستند.
۹۰درصد هزینه‌های بستری در بیمارستان‌های دانشگاهی و دولتی خوزستان را بیمه سلامت پرداخت می‌کند.

برچسب‌ها مناطق محروم بیمه سلامت خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناطق محروم بیمه سلامت خوزستان مناطق محروم بیمه سلامت خوزستان بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا آذریان اظهار کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در راستای انجام وظایف اجتماعی و عام المنفعه خود به ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در نقاط کم برخوردار مشهد می‌پردازد.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بنا مسئولیت‌های خود، اقدام به توسعه خدمات روان شناختی در مناطق کم برخوردار مشهد کرده است.

وی افزود: این مرکز علاوه بر ایجاد کلینیک‌های ۴ گانه در حرم مطهر رضوی (باب الهادی علیه السلام)، غدیر (حرم مطهر- ورودی بازار غدیر)، بعثت (بلوار شهید منتظری مشهد) و مؤسسه تربیت بدنی، اقدام به توسعه خدمات به صورت عام المنفعه در ۱۷ پایگاه کم برخوردار شهر مشهد کرده است.

آذریان تصریح کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور آموزش و پیشگیری از مداخلات روانی و کاهش مشکلات روحی ساکنین مناطق کم برخوردار مشهد از آبان ماه سال ۱۳۹۹ توسعه خدمات روان شناسی و مشاوره در دستور کار قرار داده و ارائه خدمات در حال حاضر در ۱۷ پایگاه به ارائه خدمات مشغول است.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: ارائه بیش از ۶ هزار خدمت در سال ۱۴۰۲ به مخاطبان حاشیه شهر به صورت مشاوره فردی و آموزش‌های گروهی در موضوعات خانواده، تربیتی و تحصیلی با مشارکت کتابخانه های آستان قدس رضوی، مدارس، مساجد و حسینیه‌ها و همچنین پایگاه‌های بسیج انجام پذیرفته است.

کد خبر 6090632

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت