Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این شرکت در ادامه رویدادهای سالانه خود امسال دهمین گردهمایی را به صورت آنلاین برگزار کرد. در بخش پنل این رویداد که با موضوع «هایپراتوماسیون» برگزار شد، آرش برهمند سردبیر مجله پیوست به عنوان مجری پنل از مدیران شرکت‌های بزرگ فناوری ایران میزبانی کرد.

شهاب جوانمردی مدیر عامل فناپ، محمد خلج مدیر عامل اسنپ، علیرضا کیانپور مدیر عامل گلرنگ سیستم، شاهین طبری رئیس هیات‌مدیره چارگون و امیرناظمی مدیرعامل سابق سازمان فناوری اطلاعات ایران و عضو فعلی هیأت علمی مرکز توسعه سیاست‌های علمی کشور در این نشست حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای صحبت آرش برهمند از دکتر امیر ناظمی درباره زیرساخت‌ها و پیش‌نیازهای هایپراتوماسیون پرسید که این عضو هیأت علمی مرکز سیاست علمی به ۴ بعد فناوری اشاره کرد. به گفته ناظمی فن‌افزار شامل سخت‌افزارها و نرم‌افزارها اولین و برجسته‌ترین بعد فناوری در نظر گرفته می‌شوند، در حالی که ۳ جز دیگر اغلب نادیده گرفته می‌شوند و همین چالش‌هایی درباره استقرار فناوری‌های جدید مانند هایپراتوماسیون ایجاد می‌کند. این سه جزو دیگر شامل زیرساخت‌های منابع انسانی در نقش بهره بردار یا توسعه دهنده، اطلاعات افزار شامل بانک‌های اطلاعات و فناوری ذخیره و پردازش داده و در نهایت سازمان افزار که اجزای دیگر را در خود جای می‌دهد، هستند.

در بخش دیگر نشست دکتر محمد خلج مدیر عامل اسنپ درباره آمادگی بازار ایران برای پیاده‌سازی مفهوم «هایپراتوماسیون» سخن گفت. به گفته مدیرعامل اسنپ بسیاری از محصولات حوزه فناوری کشور از جمله اسنپ هم‌اکنون در حال استفاده از سطحی از هایپراتوماسیون هستند. به عنوان مثال موتور هوشمندی که برای محاسبه قیمت سفرها در پلتفرم اسنپ راه‌اندازی شده، با دریافت اطلاعات از پایگاه داده‌هایی مثل اطلاعات آب و هوایی، داده‌های ترافیک، داده‌های تراکم حضور مسافر و راننده در مناطق مختلف و موارد دیگری مانند اطلاعات تقویمی برای مناسبت‌های خاص به محاسبه و ارائه قیمت اقدام می‌کند.

در ادامه نشست «وبینار هوشمندی رشد سازمانی» آرش برهمند با اشاره به اینکه مجموعه فناپ به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های تجاری که در حوزه فناوری اطلاعات ایران سرمایه‌گذاری‌های گسترده انجام داده از شهاب جوانمردی درباره سرمایه‌های انسانی مورد نیاز برای جهش هایپراتوماسیون پرسید. دکتر جوانمردی در پاسخ به این سوال به روند توسعه فناوری اشاره کرد و چنین گفت: «معمولا وقتی یک فناوری در بازار عرضه می‌شود و مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد، شرکت‌های رقیب هم به تکاپوی توسعه و ارائه آن می‌افتند و زیرساخت مورد نیاز مانند سرمایه انسانی را فراهم می‌کنند.»

مدیرعامل فناپ در ادامه به اهمیت انتخاب درست فناوری تاکید کرد. به گفته او وقتی در یک کشور منابع زیادی برای توسعه فناوری وجود دارد شرایط ایجاد فناوری تحول‌آفرین و جهش در بازار متفاوت است. ولی در ایران امروز باید اتحادهایی بین کسب‌وکارهای بزرگ برای توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز ایجاد شود تا بتوانیم منابع محدود را با تجمیع کنیم و با هم‌افزایی برای رشد قدم برداریم.

در ادامه با توجه به اهمیت هم‌افزایی در بازار فناوری آرش برهمند خطاب به علیرضا کیانپور از همکاری و تعامل رقبایی مثل چارگون و گلرنگ سیستم و فناپ به عنوان نکته مثبت و نشانه بلوغ بازار نرم‌افزار یاد کرد و درباره اینکه چقدر بازیگران فعلی در حوزه آی تی کشور آمادگی ارائه فناوری‌های پیشرفته‌ای مثل هایپراتوماسیون را دارند پرسید.

دکتر کیانپور مدیرعامل گلرنگ سیستم در پاسخ به این سوال به مفاهیم پایه‌ای هایپراتوماسیون اشاره کرد و توضیح داد که هایپراتوماسیون با تحول دیجیتال که بحثی قدیمی‌تر است گره خورده است. او در توسعه فناروی به اهمیت تجربه مشتری اشاره کرد و توضیح داد که در ادامه تحول دیجیتال شرکت‌های توسعه دهنده آی تی مجبور هستند که به دنبال موج ایجاد شده و تقاضای کاربران و مشتریان حرکت کنند.

علیرضا کیانپور ادامه داد: «همراهی با تجربه مشتری و پاسخ‌دادن به نیازهای متغیر کاربران فشار زیادی را بر شرکت‌های فناوری وارد می‌کند و به نوعی می‌توان گفت شرکت‌ها از دنبال مشتری دویدن خسته شده‌اند. هایپراتوماسیون و خودکاری با کمک هوش مصنوعی به نوعی تسهیل‌گر فرآیندهای داخلی کسب‌وکارهای پیشرو برای مدیریت بهتر و بهینه‌تر منابع و همراهی اثربخش‌تر با نیازهای مشتریان و بازار خواهد بود»

در بخش دیگر نشست شاهین طبری به روند آمادگی شرکت‌های ایرانی برای ارائه فناوری‌هایی جدید مثل هایپراتوماسیون اشاره کرد. رئیس هیات مدیره چارگون با توضیح تحولات بیست سال گذشته در بازار نرم‌افزارهای سازمانی به تحولات زیاد این حوزه اشاره کرد و توضیح داد سیستم‌های کلاسیک اتوماسیون اداری، نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی و نرم‌افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)به سرعت در حال تحول هستند و با توجه به استفاده از هوش مصنوعی ، هوش تجاری و کلان داده‌ها در سیستم‌های سازمانی می‌توان امیدوار بود که این روند تحولی از هم‌اکنون آغاز شده و به سرعت در حال توسعه است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5417083

منبع: مهر

کلیدواژه: کسب و کار فضای کسب و کار اتوماسیون اداری کسب و کار گروه خودروسازی سایپا دکوراسیون منزل خرید آنلاین گروه صنعتی ایران خودرو حق سنوات بورس کاشت مو سئو سایت جشن تولد آتش نشانان نرم افزار حسابداری واحد صنعتی لوازم خانگی مدیر عامل نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود

ایسنا/فارس رئیس جهاددانشگاهی فارس از برگزاری رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در روز جمعه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه در شیراز خبر داد.

امیرحسین استقلال امروز، ۸ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران از برگزاری رویداد تخصصی پزشکی بازساختی- پزشکی آینده در شیراز خبر داد و گفت: این رویداد با هدف آشنایی با آخرین دستاوردهای پزشکی بازساختی و کاربرد آن در درمان بیماری‌ها توسط جهاد دانشگاهی فارس و یکی از شرکت‌های فناور زیر مجموعه و با همکاری سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در روز جمعه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه در سالن وصال شیرازی هتل بزرگ شیراز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: پزشکی بازساختی رویکردی نوین در علوم پزشکی است که به جای درمان علائم بیماری، به دنبال ترمیم و بازسازی بافت‌ها و اندام های آسیب دیده است. این حوزه از پزشکی با استفاده از سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت، مهندسی بافت و سایر تکنیک‌های پیشرفته سلول درمانی و ژن درمانی به درمان بسیاری از بیماری‌ها و بازسازی بافت‌های بدن می‌پردازد.

استقلال تصریح کرد: پزشکان می‌توانند با بهره‌گیری از این روش‌ها به بیمارانی که قبلا امیدی به درمان نداشتند از جمله بیماری‌های خود ایمن، مغز و اعصاب، قلبی و ناباروری کمک شایانی کنند و همچنین تغییرات چشمگیری در بهبود و ترمیم آسیب‌های مفصلی، عضلانی، و اسکلتی ایجاد کنند.

رئیس جهاددانشگاهی فارس تأکید کرد: تاکنون در دنیا درمان‌های زیادی در زمینه پزشکی بازساختی برای درمان سرطان‌های خونی، درمان آتروفی عضلانی نخاعی، هموفیلی، تالاسمی بتا، سرطان مثانه، ترمیم نقص‌های جمجه، زخم‌های دیابتی و مزمن و بسیاری از بیماری‌های دیگر وجود دارد و در کشورمان نیز روش‌های تایید شده برای سلول درمانی و فرآورده‌های آن وجود دارد و محققان و پزشکان کشورمان دستاوردهای ارزشمندی در این زمینه به بیماران عرصه کرده‌اند.

وی اظهار کرد: این رویداد در نظر دارد با معرفی این زمینه‌های نوین علم پزشکی دستان توانمند پزشکان حاذق کشورمان را در درمان بیماری‌ها و ارتقای سلامت غنا بخشد.

استقلال بیان کرد: مخاطبان این رویداد پزشکان عمومی و متخصصین در تمامی رشته‌ها و فارغ‌التحصیلان رشته‌های دکتری علوم پایه پزشکی و مرتبط با سلامت هستند، از محورهای این رویداد می‌توان به معرفی آخرین دستاوردها و کاربرد پزشکی بازساختی در درمان بیماری‌های مختلف، چالش‌ها و فرصت‌های پزشکی بازساختی در ایران و آشنایی بیشتر پزشکان با ظرفیت پزشکی بازساختی اشاره کرد.

رئیس جهاددانشگاهی فارس ادامه داد: از مزایای شرکت در این رویداد برای پزشکان آشنایی با جدیدترین روش‌های درمانی در پزشکی بازساختی، بهره‌گیری از اساتید برجسته و صاحب‌نام در این زمینه و تبادل نظر با سایر متخصصان و همکاران پزشکی بازساختی است.

وی،‌ زمان برگزاری این رویداد تخصصی جمعه، ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و مکان آن را هتل بزرگ شیراز اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی Rmreg.fars-jd.ac.ir ثبت‌نام کنند.

استقلال با بیان اینکه با توجه به محدودیت ظرفیت انجام ثبت‌نام در سایت الزامی است، افزود: ثبت‌نام در این رویداد رایگان است و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه رویداد به شماره  ۰۹۳۹۲۸۳۴۸۳۸ تماس حاصل کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی فارس یادآور شد: در این رویداد جوایزی از سوی سفیر بورد بین‌المللی پزشکی بازساختی به ۱۰ نفر از برترین‌های پزشکی بازساختی ایران شامل محققان و شرکت‌های فعال در زمینه پزشکی بازساختی که فعالیت‌های برجسته‌ای در این زمینه داشته‌اند، اعطا می‌شود لذا فعالان حوزه پزشکی بازساختی اعم از ارائه‌دهندگان خدمات مرتبط، پزشکان و محققان می‌توانند با ارسال رزومه به دبیرخانه رویداد از طریق ایمیل  nihealthcity@gmail.com در این رقابت شرکت کنند.

وی همچنین گفت: با توجه به برپایی نمایشگاه تخصصی محصولات و خدمات مرتبط با پزشکی بازساختی به‌عنوان برنامه جانبی این رویداد تخصصی، شرکت‌های فعال در این حوزه در صورت علاقه‌مندی به معرفی محصولات و خدمات، می‌توانند جهت هماهنگی و رزرو غرفه با دبیرخانه رویداد به شماره ۰۹۳۹۲۸۳۴۸۳۸ تماس حاصل کنند.

استقلال با بیان اینکه این برنامه به همت و همکاری جهاددانشگاهی فارس، نظام پزشکی فارس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ... برگزار خواهد شد، گفت: به زودی برنامه مهارت‌آموزی در زمینه پزشکی بازساختی نیز در شیراز برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی