Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@16:28:45 GMT

تقدیم شهید مدافع سلامت دیگر در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۶۵۷۳

تقدیم شهید مدافع سلامت دیگر در گیلان

حسین ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت از شهادت یک مدافع سلامت گیلانی دیگر در مواجهه با بیماری کرونا خبر داد و اظهار کرد: پرستار مرضیه فلاحی در جهت خدمت به مردم و در مواجهه با ویروس کرونا شب گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد. 

وی با بیان اینکه این پرستار شهید ۴۳ساله بوده، افزود: این پرستار مدافع سلامت در یکی از بخش‌های بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت مشغول به کار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با اشاره به روند ابتلا تا شهادت این بانوی پرستار گیلانی، گفت: این پرستار از ۶ روز گذشته درگیر بیماری کرونا بود و متأسفانه علیرغم یک روز بستری در بیمارستان، به مقام رفیع شهادت نایل آمده است. 

به گفته ابراهیمی، شهید فلاحی نخستین شهیده مدافع سلامت گیلان از بخش تامین اجتماعی گیلان در بحران کرونا بوده است. 

به گزارش فارس، از ابتدای شروع کرونا تاکنون حدود ۴۰ تن از مدافعان سلامت گیلان در بخش‌های مختلف جان خود را از دست داده اند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان شهید سلامت مبارزه با کرونا شهید مدافع سلامت مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبرز درویش، با بیان اینکه، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضائی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

وی افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متأسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملاً غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی ادامه داد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

کد خبر 6089661

دیگر خبرها

  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به شهید الداغی تقدیم کرد+ فیلم
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است