Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شب گذشته در جریان تیم فوتبال استقلال در دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر، با نتیجه دو بر یک به برتری رسید که برخی تصمیمات داور این بازی با اعتراض باشگاه هوادار مواجه شده است.

هرچند تیم میزبان این مسابقه اعتقاد دارد گل دوم استقلال باید به دلیل خطای آرمان رمضانی روی صائب محبی، قبل از ضربه سر ارسلان مطهری مردود اعلام می‌شد اما اکنون یکی از کارشناسان داوری هم نظر جالبی در مورد این گل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدر سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره گل دوم استقلال اظهار داشت: در این صحنه اتفاقی افتاد که مرا یاد بازی سال گذشته سایپا و پیکان انداخت. همان مسابقه‌ای که پیکان از شش تعویض استفاده کرد و بازیکن تعویضی ششم ثانیه‌هایی در زمین بود. در دیدار هوادار و استقلال هم امیرحسین حسین‌زاده که ثانیه‌هایی پیش از گل مطهری از زمین بیرون آمد، لحظه به ثمر رسیدن گل مطهری در گوشه محوطه جریمه تیم هوادار حضور داشت. حتی زمان به ثمر رسیدن گل، دو متر در زمین است و همراه با هم تیمی‌هایش خوشحالی می‌کند. حسین‌زاده پس از تعویض نزدیک به 15 ثانیه در زمین بود و اکنون کمیته انضباطی باید این بحث را بررسی کند زیرا استقلال در زمان زدن گل 12 نفره بود. داور باید ضمن کارت زرد نشان دادن به حسین‌زاده، گل را مردود می‌کرد که این کار را انجام نداد.

وی ادامه داد:‌ البته جدا از این تخلف، گل دوم استقلال باید به دلیل خطای رمضانی روی مدافع حریف مردود می‌شد. اگر روی بازیکن هوادار خطا نمی‌شد، مطهری نمی‌توانست به راحتی ضربه سر بزند. در صحنه‌ای هم که سیاوش یزدانی، توپ دوم را وارد محوطه جریمه استقلال کرد، علی اصغر مومنی باید به سود هوادار پنالتی می‌گرفت. در قانون به صراحت آمده اگر بازیکن از هر نقطه فعال بازی، شیء خارجی را به طرف محل درگیری بازی ارسال کند، از همان نقطه باید ضربه آزاد مستقیم زده شود. اینجا هم توپ دوم مانند هر شیء خارجی دیگری مثل قلم بند یا کفش به درون زمین ارسال شده است. داور هم باید درون محوطه جریمه استقلال، اعلام ضربه مستقیم و پنالتی می‌کرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان عنوان کرد: در دقیقه 48 و 87 که توپ درون محوطه جریمه استقلال، توپ به دست بازیکن این تیم خورد، تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود زیرا دست بازیکن این تیم در حالت طبیعی قرار داشت. پنالتی روی امین قاسمی‌نژاد در نیمه اول هم درست بود زیرا مدافع هوادار درون محوطه جریمه این بازیکن را هُل داد. 

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گل دوم استقلال ارسلان مطهری هوادار یک استقلال دو استقلال هوادار حیدر سلیمانی گل دوم استقلال محوطه جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم سنگین کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ 1403/2/12 از سری رقابت های لیگ برتر کشور،با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا...گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود،بنابراین مستند به مواد 60 و 71 مقررات انضباطی نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاههای فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده 89 مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902707

دیگر خبرها

  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • کارشناس حقوقی: رای کمیته انضباطی درمورد هوادار سپاهان مطابق آیین‌نامه است
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • حکم ۱۰ ساله کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • حکم سنگین کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود