Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@09:30:02 GMT

تجدید چاپ دو اثر تازه منتشر شده انتشارات جام‌جم

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۶۹۱۲

تجدید چاپ دو اثر تازه منتشر شده انتشارات جام‌جم

کتاب «چمدان‌های باز» نوشته سید محسن روحانی و «رنجین کمان» نوشته غلامرضا طریقی در مدت زمان کوتاهی پس از انتشار چاپ اول تجدید چاپ شدند.

به گزارش مشرق، کتاب «چمدان‌های باز» شامل ۶۵ روایت متنوع از زندگی مهاجران در کشور آمریکا است که به قلم سیدمحسن روحانی، وکیل ساکن نیویورک منتشر شده است.

این کتاب، اولین اثر روایی این نویسنده است که نخستین چاپ آن همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و به چاپ سوم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محسن روحانی در این کتاب با نثری روان، و با درون مایه طنز، تجربیات و دیده‌های خود را به عنوان یک دانشجوی ایرانی در شهر نیویورک از زندگی پرفراز و نشیب مهاجران نگاشته است.

پیش از این آثاری از این نویسنده در حوزه تخصصی حقوق به زبان‌های فارسی و انگلیسی منتشر شده است.

چاپ سوم کتاب «چمدان‌های باز» در ۳۳۶ صفحه، شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۸۵ هزار تومان از سوی انتشارات جام جم به بازار کتاب عرضه شده است.

همچنین کتاب «رنجین کمان»، دیگر اثر انتشارات جام جم که ۲۵ روایت از عشق، رنج و شکیبایی، به قلم غلامرضا طریقی است به چاپ دوم رسیده است.

رنجین کمان اولین کتاب منثور طریقی است که در ۲۷۸ صفحه و با قیمت ۶۸ هزار تومان توسط نشر جام جم منتشر شده است. ویراستاری رنجین کمان را محمدکاظم کاظمی بر عهده داشته است.

محور روایت های این کتاب انسان و شکیبایی هایش است. انسان عاشق، انسان صبور، انسانی که در عصر تکنولوژی هرقدر هم کوچک به نظر برسد هنوز بزرگ است، چون وقتی با ماجراهای عجیب و غریب روبرو می شود هنوز می تواند عکس العمل های عجیب و غریب نشان بدهند. شخصیت های این کتاب از جمله انسان هایی اند که چنین کرده اند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت معرفی کتاب مشرق کتاب خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت منتشر شده جام جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری تلخ هوتن شکیبا که داغِ نبودِ آتیلا پسیانی را تازه کرد

هوتن شکیبا، بازیگر ایرانی به مناسبت روز تولد آتیلا پسیانی (۱۰ اردیبهشت ۱۳۳۶) یک استوری دردناک منتشر کرد. پسیانی بر اثر سرطان در ۱۴ مهر ۱۴۰۲ در پاریس درگذشت. او در این استوری نوشت: «چقدر جات خالیه چقدر نبودنت معلومه تولدت مبارک»

منبع: برترین‌ها

tags # هالیوود سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • استوری تلخ هوتن شکیبا که داغِ نبودِ آتیلا پسیانی را تازه کرد
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب