Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقر بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مسمومیت ناشی از گاز مونوکسید کربن طی سالجاری در استان افزود: تعداد کل مأموریت ۱۰ ماهه استان توسط اورژانس در زمینه مسمومیت ناشی از گاز منوکسید کربن ۸۹ مورد بود که ۲۸ درصد در مقایسه با پارسال افزایش نشان می‌دهد.

وی با اشاره به بستری ۱۹۵ مصدوم ناشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن اظهار کرد: از این تعداد ۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند که در مقایسه با پارسال ۴۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی از انجام ۹۵ هزار و ۷۴۲ مأموریت توسط اورژانس استان طی سال جاری خبر داد و افزود: از این تعداد ۵ هزار و ۱۰۵ مورد مأموریت در زمینه حوادث جاده‌ای و ۷۹ هزار و ۹۳ مورد حوادث غیر تصادفی بود.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در زمینه حوادث جاده‌ای ۷ هزار و ۳۰۴ مصدوم امدادرسانی شدند که از این تعداد ۶ هزار و ۲۲۵ مصدوم به بیمارستان منتقل و در مراکز درمانی بستری شدند که ۱۶ درصد در مقایسه با پارسال رشد نشان می‌دهد.

کد خبر 5417199

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس مسمومیت گاز دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف شیوع کرونا عکس استانها ایلام جشنواره فیلم فجر همدان تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران

حسن جهانیان حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: برابر آمار بدست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب در محور‌های استان مازندران طی فروردین بیش از ۶۴ میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده‌های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۳ درصد افزایش یافته است.

او افزود: تردد در محور‌های مواصلاتی استان با استان‌های مجاور در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۷ و نیم درصد افزایش داشته و به بیش از ۵ میلیون ۷۴۵ هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: طی یک ماه نخست سال جاری به طور متوسط در هر ساعت در حدود ۴۶۹۰ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۶ درصد کاهش یافته است.

پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • بریتانیا در یک قدمی شبکه برق بدون کربن