Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نادیا صداقت از طرح اعطای تسهیلات به زوجین روستایی دهه شصتی خبر داد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، طی تفاهم‌های به عمل آمده با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور نسبت به تخصیص تسهیلات کارگشایی به زوجین روستایی متولد دهه ۶۰ که تاریخ عقد آنها از ۱۵ مهر ماه سال ۱۴۰۰ تا پایان است  اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:  زوجین روستایی متولد دهه شصت که تاریخ عقدشان در موعد مذکور است می‌توانند با مراجعه به پورتال زیر، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مدیرکل دفتر زنان و‌خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: نیاز به مراجعه حضوری به این دفتر نیست و مشمولین می‌توانند تنها از طریق این سامانه ثبت نام و منتظر تماس جهت معرفی به بانک باشند.

وی این اقدام را در راستای حمایت از سیاست‌های ازدواج در مناطق روستایی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: شرایط اخذ وام ازدواج برای متقاضیان واجد شرایط (زوجین هر دو متولد دهه ۶۰ با تاریخ ثبت عقد رسمی از ۱۵ مهرماه تا پایان اسفند ۱۴۰۰) تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان است.

صداقت عنوان کرد: متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به لینک مربوطه، با تکمیل فرم و بارگذاری اسناد مورد نیاز در سامانه ازدواج نسبت به ثبت نام دریافت وام اقدام کنند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شرایط کسب دریافت این تسهیلات گفت: زوجین (زوج و زوجه) هر دو متولد دهه ۶۰ باشند، تاریخ عقد رسمی متقاضیان در بازه زمانی ۱۵ مهرماه الی پایان اسفندماه ۱۴۰۰ باشد و  زوجین سکونت دائم در مناطق روستایی و عشایری با حداقل پیشینه ۵ سال داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به آدرس http://ictstatus.iripo.ir/portal/home/?386745 با تکمیل فرم و بارگذاری اسناد مورد نیاز در سامانه ازدواج، نسبت به ثبت‌نام دریافت وام اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس اعطای تسهیلات ازدواج زوج های روستایی در استان مناطق روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد متولد دهه ثبت نام دهه ۶۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس

راضیه سلطان عباسی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران هرمزگان گفت: داوطلبان پذیرش در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴  می‌توانند بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.

وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.

عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • درصد موفقیت درمان ناباروی با روش IVF در ایران
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی