Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، رزمایش بزرگ کمک مومنانه و مواسات با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و علیرضا زاکانی شهردار تهران و مسئولین شهری و فرماندهان از میدان انقلاب تا میدان آزادی برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با تاکید بر این که این اقدام دومین رزمایش سپاه در چند ماه اخیر است ادامه داد: بیش از هزار و 200 خودروی وانت بار و کامیون اقلامی از مواد غذایی گرفته تا وسایل مورد نیاز یک زندگی ساده برای زوج های دم بخت را به دست نیازمندان می رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در  این رزمایش  110 هزار بسته کمک معیشتی برای نیازمندان و 313 جهیزیه کامل برای زوج های نیازمند در نظر گرفته شده است.

سردار حسن زاده با اشاره به رشادت های بسیجیان و پاسداران در سپاه محمد رسول الله (ص) افزود: سپاه از اول انقلاب تاکنون در کنار مردم بوده و سعی در کمک به نیازمندان در این شرایط اقتصادی دارد.

وی تصریح کرد: این رزمایش همچنان ادامه خواهد یافت و از 15 اسفند با همیاری سپاه، بسیج و همه خیران پایتخت 110 هزار بسته کمک معیشتی دیگر میان محرومان و نیازمندان شهر و شهرستان های تابعه تهران توزیع خواهد شد.

شهردار تهران نیز در این مراسم با تشکر از اقدامات سپاه محمدرسول الله (ص) گفت: سپاه امروز خدمت را برای خود یک مدالی بر سینه خلق کرده است و امروز ما جلوه بزرگ ان را مشاهده می کنیم .

زاکانی افزود: در دوره های بعدی رزمایش کمک های مومنانه شهرداری تهران نیز دوشادوش سپاه و بسیج اقدام به کمک به نیازمندان خواهد کرد.

انتهای پیام / 

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمایش مومنانه سپاه سپاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی یکشنبه شب در دیدار فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه و معاونان وی ضمن تقدیر از حضور سردار هنریان مجرد و سایر فرماندهان این نیرو در مرزبانی گفت: مرزبانان در تأمین و ارتقا امنیت نقش ویژه ای دارند.

وی افزود: مرزداران در سنگر اول پاسداری از کشور قرار دارند و حساسیت کار آنان بسیار بالا و تأثیرگذار است و افتخار می‌کنند برای مردم خدمتگزاری می‌کنند

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با موقعیت شناسی درست و به موقع از ورود هرگونه نا امنی به کشور جلوگیری می‌کنند.

وی گفت: نیروی دریایی سپاه یک نیروی مقتدر در خلیج فارس برای حراست و حفاظت از مرزهای آبی است

وی افزود: با تعامل منطقه دوم دریایی سپاه و سایر نیروهای مسلح در زمینه‌های مختلف، امنیت مطلوبی در منطقه وجود دارد.

سرهنگ خسروی در ادامه، پیگیری حقوق مرزنشینان را یکی از وظایف مهم مرزبانان برشمرد و بیان کرد: مرزبانان با رصد دقیق تحولات مرز و با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی به استیفای حقوق مرزنشینان می‌پردازند.

کد خبر 6091494

دیگر خبرها

  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است