Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - فرهاد مهریاری گفت: قندیل‌های موجود در تونل‌ها به ویژه در مسیر‌های برف گیر به صورت مرتب توسط نیرو‌های راهداری پاکسازی می‌شوند؛ چراکه اگر این اقدام به صورت مداوم در مسیر انجام نشود قندیل‌ها تا زمین می‌رسد.

به گفته سرپرست دفتر ایمنی و کنترل ترافیک سازمان راهداری تعدادی از تونل‌ها به ویژه تونل‌های شمال کشور از لحاظ زیر ساختی مشکل دارند و باید این تونل‌ها به صورت مجدد ایمن سازی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهریاری می‌گوید، روزانه و با توجه به سامانه‌های بارشی که امسال در شهر‌های شمالی وجود دارد، قندیل‌های این مسیر همواره پاکسازی می‌شوند.

دیروز ریزش سنگ در داخل تونل شماره ۹ محور کرج-چالوس باعث آسیب به یک خودرو ۲۰۶ شد و پنج نفر مصدوم شدند. تعدادی از رسانه‌ها دلیل این حادثه را سقوط قندیل اعلام کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل سازمان راهداری قندیل ها تونل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ریه با سیگار کشیدن!

یک متخصص طب سنتی درباره انواع سیگار صحبت کرد و گفت: در صورتی که فردی اعتیاد به سیگار داشته باشد اما قصد ترک آن را دارد، می‌تواند از یک سیگار مخصوص استفاده کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • چرا ساترا به حذف «حشاشین» ورود کرد؟/ ترور را به ایران نسبت دادند!
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • پاکسازی ریه با سیگار کشیدن!
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • فاجعه بزرگ در حمل و نقل ریلی استان یزد/ قطار سریع‌السیر یزد حذف شد