Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اوجی در گفت‌و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا در حاشیه اکران فیلم ‌بی‌مادر در خانه جشنواره فیلم فجر با بیان این‌که مهدیس پورعابدینی در فیلم بی‌مادر از پس نقش برآمده اظهار داشت: من بازیگران را بر اساس توانایی های‌شان انتخاب کرده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که در سینمای ایران راجع به رحم اجاره ای چندین فیلم ساخته شده و چه ضرورتی داشت سراغ این سوژه بروید بیان کرد: راجع به طلاق هم فیلم زیاد ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوع پرداخت کارگردان به موضوع است که اهمیت دارد. وگرنه دیگر فیلم عاشقانه نباید ساخته می شد. نوع نگاه کارگردان است که می تواند موضوع را جذاب کند. راجع به یک موضوع شاید صد فیلم ساخته شود.

اوجی درباره این‌که آیا فیلم بی‌مادر در راستای سیاست فرزندآوری ساخته شده گفت: من به این نکته فکر نکردم. من فیلمساز هستم. با فیلمنامه مواجه می شوم و فکر می کنم قابلیت ویژه ای دارد یا ندارد. این طوری نبوده که بخواهیم راجع به یک سوژه خاص نویسنده‌ای پیدا کنیم.

این تهیه‌کننده پژمان جمشیدی را بازیگری قابل و خوش‌سلیقه خواند و افزود: تصمیم های این فیلم درباره انتخاب بازیگران در یک شورای سه نفره اتفاق افتاد. من و کارگردان و آقای مصباح با هم در این شورا تصمیم گرفتیم. پژمان جمشیدی هر کاری انجام می دهد فکر شده است. لازم نیست من راجع به بازی او حرف زدم. در سالن رسانه بازی اش را دوست داشتند. او به مرز پختگی رسیده است. هم مردم دوستش دارند و هم ریشه دارد. من با افتخار از پژمان استفاده می کنم. او من را سربلند کرد.

اوجی درباره دلیل تلخی فیلم گفت: فیلمساز قصه اش را روایت می کند. شاید یک جایی به طعم تلخی بزند و یک جایی شیرین بشود. فیلمساز نمی خواهد فیلم تلخ یا شیرین بسازد. در زندگی روزمره هم ممکن است سر کار روز تلخ یا شیرینی داشته باشید. ترکیب تلخی و شیرینی زندگی را زیبا می کند. فیلم ما هم تلخی و شیرینی را با هم دارد.

به گزارش ایرنا، بی مادر به کارگردانی سیدمرتضی فاطمی و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح و علی اوجی است؛ در خلاصه داستان این فیلم آمده است: انسان چیزی به دست نمی‌آورد، مگر چیزهایی از دست بدهد.

امیر آقایی، میترا حجار، پژمان جمشیدی، پردیس پورعابدینی، علی اوجی، سارا محمدی، بیتا عزیزاوقلو، شیرین ضابطیان و فاطمه میرزایی ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها آقازاده پژمان جمشیدی میترا حجار پردیس پورعابدینی جشنواره ‌های فجر پروندهٔ خبری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آقازاده پژمان جمشیدی میترا حجار آقازاده پژمان جمشیدی میترا حجار پردیس پورعابدینی جشنواره های فجر پژمان جمشیدی علی اوجی بی مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ نیروگاه برق‌آبی در مازندران ساخته می‌شود

محمدطاهر بابازاده مدیر طرح‌های توسعه منابع آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران با بیان این‌که پارسال برای ساخت هفت نیروگاه برق‌آبی با ظرفیت مجموع ۳۳.۲۵ مگاوات و تولید انرژی سالانه ۱۳۹.۷۲ گیگاوات ساعت در مازندران سرمایه‌گذار جذب شد، گفت: مطالعات و مقدمات واگذاری ۱۳ نقطه مناسب برای ایجاد نیروگاه برق‌آبی در مازندران انجام شده و فراخوان این ۱۳ نیروگاه نیز منتشر شده است.

او افزود: در مازندران ۱۰۰ نقطه دارای پتانسیل ساخت نیروگاه برق‌آبی با ظرفیت مجموع ۴۰۰.۲۸ مگاوات شناسایی شده است که به مرور با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی یا خرید تضمینی دولت اجرایی می‌شود. بر همین اساس نیز از سرمایه‌گذاران خواستیم که در این عرصه سرمایه‌گذاری کنند.

بابازاده گفت: سال گذشته پس از انجام مطالعات و فراهم کردن مقدمات، فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای ساخت نیروگاه در هفت نقطه از استان منتشر شد که به جذب سرمایه‌گذار انجامید.

مدیر طرح‌های توسعه منابع آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران افزود: مطالعات ساخت ۱۳ نیروگاه برق‌آبی دیگر نیز در استان به پایان رسیده و فراخوان این طرح‌ها نیز منتشر شده است.

بابازاده گفت: از ۱۳ نقطه‌ای که برای ساخت نیروگاه برق‌آبی در نظر گرفته شده پنج نقطه در رودخانه هراز، پنج نقطه در رودخانه سه‌هزار و سه نقطه در رودخانه دوهزار قرار دارد. این ۱۳ نیروگاه نیز در مجموع توان تولید ۳۷۲ گیگاوات ساعت برق در سال را دارند.

او با اشاره به برخی مسائل پیش روی ساخت نیروگاه‌های برق‌آبی در مازندران، افزود: برای اجرایی شدن این ۱۳ نیروگاه در حال حاضر مهم‌ترین چالش ما با سازمان حفاظت محیط زیست است. با توجه به این‌که رودخانه‌های هراز، چالوس و دوهزار رودخانه‌های حفاظت شده هستند به دریافت مجوز از اداره کل حفاظت محیط زیست نیاز است. با پیگیری‌های مستمری که انجام شد گزارشی درباره این نقاط مد نظر تهیه شده و قرار است که به اتفاق همکاران محترم در اداره کل حفاظت محیط زیست برای اخذ مجوز از طریق سازمان متبوع اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است
  • اصرار بیرانوند و انکار مستند پزشکان برای وضعیت دروازه پرسپولیس
  • قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • ۱۳ نیروگاه برق‌آبی در مازندران ساخته می‌شود
  • جهش تولید نفت ایران در سال جاری
  • اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!