Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی محسن حمزه لو در نشست روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اظهار داشت: برنامه اجرایی قانون جهش تولید مسکن در آذربایجان‌غربی جلوتر از آئین‌نامه ابلاغی عملیاتی شده و با اینکه سهم استان در قانون تولید ١٧٨ هزار و ٩۶٢ واحد مسکن در مدت چهار سال تعیین شده اما برای ٢٢٣ هزار و ٣٩۴ واحد مسکن زمین در ١۴ شهرستان تأمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص پشتیبانی از ساخت ١٧٨ هزار و ٩۶٢ واحد مسکن عنوان کرد: پالایش و تکمیل مراحل ثبت‌نام ٧٧ هزار خانوار در حال انجام است و متقاضیانی که ثبت‌نام‌شان تکمیل شده به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات بانکی معرفی می‌شوند.

حمزه‌لو ادامه داد: تحصیل ۴ هزار و ۴٢۶ هکتار اراضی برای برنامه چهارساله قانون جهش تولید یک رکورد است و پیش از این، چنین حرکت جمعی برای حمایت از تولید و عرضه مسکن سابقه نداشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در خصوص راهکارهای دستیابی به اهداف طرح جهش تولید و تأمین مسکن گفت: راه‌اندازی صندوق ملی مسکن، توسعه خطوط اعتباری مسکن مهر و کاهش نرخ سود تسهیلات برای خانوارهای دهک‌های پایین و ابلاغ بخشنامه نحوه عمل و قراردادهای مشارکت مدنی از راهکارهاست.

وی با بیان اینکه نهضت ملی مسکن منجر به رونق اقتصادی می‌شود چرا که صنعت مسکن پیشران صنایع بسیار دیگر است، گفت: نقشه راهبردی صنعتی و ارتقای تولید داخل طراحی و برای اجرا به زودی ابلاغ شد.

حمزه لو خاطرنشان کرد: تسهیلات بانکی برای واحدهای مسکونی در مرکز استان ٣ میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال، سایر شهرها ٣ میلیارد ریال و مناطق روستایی ٢ میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: نهضت ملی مسکن مسکن ملی ارومیه آذربایجان غربی آذربایجان غربی ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی

سرهنگ ملکلو در تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی از عدم همکاری و همیاری بانک‌های عامل ابراز گلایه‌ کرد و  گفت: فعالیت بسیج سازندگی سپاه عاشورا در کل کشور بی‌نظیر است و علیرغم کم‌کاری بانک‌های عامل و آورده 

وی تصریح کرد: گروه جهادی شهید مهدی باکری به طور شبانه‌روزی  برای تحویل ۷۲ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد تا پایان خردادماه فعالیت می‌کند.

وی گفت: تا پایان امسال ۶۰۰ واحد مسکونی را تحویل متقاضیان می دهیم.

وی به عملی شدن تعهدات مردم و دولت در تامین منابع مالی تاکید کرد و افزود: با همکاری و همیاری مردم و دولت و تامین منابع مالی اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • ۱۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است