Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شنبه ایرنا، عابدین خرم در این جلسه با بیان اینکه ۱۳ شهرستان آذربایجان شرقی در وضعیت زرد، ۷ شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، اظهار کرد: تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان، ۴۴۳ نفر است و از نظر تخت‌های بیمارستانی برای افزایش احتمالی بیماران، وضعیت مناسبی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص آخرین آمار واکسیناسیون در استان نیز گفت: ۹۲ درصد از جمعیت استان دز اول، ۸۴ درصد دز دوم و ۳۵ درصد دز سوم را تزریق کرده‌اند و استقبال خوبی از دز سوم شده است.

وی با بیان اینکه میزان فوتی‌های کرونا در استان نسبت به قبل از آغاز موج ششم افزایشی نداشته است، خاطرنشان کرد: اکنون تعداد فوتی‌های کرونا در استان روزانه حداکثر دو نفر است و در برخی روزها نیز هیچ مورد فوتی ثبت نشده است.

خرم از آمادگی کامل بیمارستان‌های دولتی، خصوصی و نیروهای مسلح استان برای مواجهه با موج ششم کرونا خبر داد و افزود: یک بیمارستان نیز ویژه کودکان پیش‌بینی شده و تلاش کرده‌ایم از همه ظرفیت‌های درمانی استفاده کنیم.

وی درخصوص کنترل ورود و خروج از مبادی مرزی استان نیز گفت: شیوه‌نامه‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا به طور کامل در دو نقطه‌ی مرزی جلفا و نوردوز و مرز هوایی فرودگاه تبریز رعایت می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین خاطرنشان کرد: مدارک واکسن یا آزمایش کرونا تمام مسافران از مبدأ ورود کنترل می‌شود و در صورتی که فردی مبتلا یا مشکوک به ابتلا باشد، تحت قرنطینه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در هفته حدود ۵ هزار نفر از طریق ۱۶ پرواز خارجی از فرودگاه بین‌المللی تبریز تردد می‌کنند، گفت: جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی تبریز کنترل‌های لازم را در این فرودگاه انجام می‌دهند که متأسفانه نتیجه آزمایش کرونای حدود ۲۰ درصد از مسافران در این فرودگاه مثبت است که اقدامات قانونی لازم برای این افراد به دقت اعمال می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: مرز زمینی نوردوز نیز روزانه شاهد ورود و خروج ۲۵۰ خودروی سنگین است که خوشبختانه رعایت شیوه‌نامه‌ها در این نقطه مرزی بسیار خوب است و کمترین افراد مبتلا را در این مرز داریم.

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی در استان در حال انجام است، افزود: مشکلی از لحاظ کنترل افراد دارای علائم بیماری و هماهنگی بین دستگاه‌ها نداریم و آمادگی کامل برای مواجهه با موج ششم کرونا در استان ایجاد شده است.

خرم درخصوص فعالیت مراکز آموزشی نیز گفت: مدارس ابتدایی از چهار روز پیش در استان تعطیل شده و فعالیت سایر مراکز آموزشی و دانشگاهی در استان ادامه دارد و نسبت به وضعیت‌های کرونایی اعلام‌شده محدودیت‌های لازم اعمال خواهد شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا تبریز استانداری آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تبریز استانداری آذربایجان شرقی ویروس کرونا تبریز استانداری آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی موج ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن

آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران خاموش شد و آسیبی به مسافران آن وارد نشده است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی هتل پارسیان کوثر تهران که حوالی ساعت ۱۹:۳۰ دچار آتش شده بود، با این توضیح که آتش‌سوزی جزئی بوده و پس از ۱۵ دقیقه مهار شده است، جزئیات این حادثه را اینگونه شرح داد: این حادثه که در عصر روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) و در پی عملیات جوشکاری منبع ذخیره آب هتل رخ داده بود، در کمتر از ۱۵ دقیقه به طور کامل مهار و خطر سرایت آتش به دیگر طبقات هتل به طور کامل برطرف شد.

این حادثه در پی آتش گرفتن تعدادی اقلام جعبه مقوایی ظروف یکبار مصرف در طبقه منفی یک هتل رخ داد، که  با هماهنگی تیم فنی و مهندسی هتل و اتش نشانی منطقه ۶ تهران اقدامات ایمنی انجام و آتش به طور کامل خاموش شد.

آتش‌سوزی در طبقه منفی ۱ ساختمان غیراقامتی هتل (انبار) بوده است و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان رخ نداده و تمام مسافران هتل در سلامتی کامل هستند.

این تصاویر را روابط عمومی هتل از وضعیت این اقامتگاه پس از مهار آتش در اختیار ایسنا قرار داده است 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم