Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد شیبک روز شنبه در مراسم افتتاح نخستین فروشگاه تنظیم بازار اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی کلاله با عنوان "روستا بازار" برای عرضه مستقیم محصولات از مزرعه تا سفره، از متولیان حوزه اقتصادی شهرستان خواست ضمن تلاش برای توسعه این فروشگاه‌، با استفاده از رسانه و فضای مجازی، مکان، زمان و کالاهای عرضه شده را به مردم اطلاع رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی کلاله در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این فروشگاه محصولات پروتئینی تولیدی شهرستان شامل گوشت گرم قرمز و سفید، مرغ منجمد، تخم مرغ، برنج و روغن به صورت مستقیم از طریق اتحادیه تعاونی روستایی زیر قیمت تنظیم بازار به مردم عرضه می‌شود.

علی علیزاده با اشاره به ظرفیت کلاله در تولید محصولات پروتئینی، افزود: در این شهرستان سالانه ۱۱ هزار و ۶۰۰ تن گوشت مرغ، سه هزار و ۳۹ تن گوشت قرمز و ۷۳۰ تن تخم‌مرغ تولید می‌شود.

وی اظهارداشت: ظرفیت تولید مرغ و گوشت کلاله بیش از ۲ برابر نیاز شهرستان است که مازاد آن به سایر نقاط صادر می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی کلاله گفت: این فروشگاه از ساعت هشت صبح تا پایان وقت اداری به شهروندان خدمات ارائه می‌کند.

شهرستان کلاله با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت و ۱۶۸ هزار راس دام سبک، ۳۲ هزار راس دام سنگین، همچنین ۶۸ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی در شرق استان گلستان واقع است.

برچسب‌ها کشاورزی گلستان کلاله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشاورزی گلستان کلاله کشاورزی گلستان کلاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور

محمد خزایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور با اشاره به اینکه سطح زیر کشت گندم شهرستان کنگاور ۱۵ هزار هکتار است، گفت : با توجه به بارش‌های مناسبی که در سال زراعی جاری داشته‌ایم عملکرد مناسبی را از مزارع شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در سال زراعی جاری تولید گندم از مرز ۶۱ هزار تن عبور کند که در صورت تحقق این امر این میزان تولید گندم در شهرستان در چند سال اخیر کم سابقه خواهد بود.

او به کشاورزان توصیه کرد؛ جهت رسیدن به این هدف با مشورت کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی نسبت به سمپاشی با سن گندم و زنگ زرد گندم اقدام نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور افزود: کمیته برداشت محصولات کشاورزی در وقت مناسب تشکیل شده و تمهیدات لازم در خصوص برداشت غلات انجام خواهد شد.

خزایی از کشاورزان شهرستان خواست مراقب حوادث احتمالی بویژه آتش سوزی در سطح مزارع و مراتع شهرستان باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • حمیدیه رتبه برتر تولید نعنای دارویی در استان خوزستان+فیلم
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • استفاده از پایاب های کشاورزی در حوزه آبزی پروری
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند