Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:10:14 GMT

۷ طرح اشتغالزایی بهزیستی در زنجان به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۷۴۶۹

۷ طرح اشتغالزایی بهزیستی در زنجان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی قیداری صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور مسئولین استانی ۷ طرح اشتغالزایی بهزیستی در استان زنجان به بهره برداری رسید.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ابراز داشت: ایجاد اشتغال به مددجویان بهزیستی باعث می‌شود تا آنها استقلال لازم را داشته و در جامعه حضور لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی قیداری افزود: طی سال گذشته برای ۶۷۲ نفر از مددجویان بهزیستی در استان اشتغال ایجاد شد که از این تعداد ۳۳۶ نفر شهری و ۳۳۶ نفر روستایی بود.

وی اظهار داشت: هر ساله پنج درصد به میزان اشتغال مددجویان افزوده می‌شود و طی سالجاری هم هدف گذاری برای ایجاد اشتغال جامعه هدف بیش از ۶۶۳ نفر است که امیدواریم این مهم محقق شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی حامی کارفرمایانی است که نیروی کار خود را از بین جامعه هدف بهزیستی انتخاب می‌کنند و کارفرمایانی که نسبت به کارگیری این افراد اقدام کنند و بر اساس قانون کار حقوق و مزایا پرداخت کنند می‌توانند علاوه بر دریافت مشوق‌هایی چون وام کم بهره از خدمات پرداخت حق بیمه سهم کارفرما ۲۳ درصد به مدت پنج سال برای نیروی به کار گرفته شده نیز بهره مند شوند.

محمدی قیداری ابراز داشت: توانمندسازی معلولان استراتژی سازمان بهزیستی بوده و نسبت به توانمند کردن معلولان توجه لازم را دارد.

کد خبر 5417153

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر اشتغال بهزیستی دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف شیوع کرونا عکس استانها ایلام جشنواره فیلم فجر همدان تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری

 محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه بیمارستان سلامت گفت: بهره برداری فاز‌های مختلف بیمارستان نیازمند زیرساخت‌های استاندارد می‌باشد که پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.
 
وی ادامه داد: عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات HIS به پایان رسیده است که در آینده‌ای نزدیک فاز اول افتتاح و بهره برداری خواهد شد.
 
وی افزود:این بیمارستان دارای بخش کلینیک‌های تخصصی، اورژانس، اتاق عمل، LDR و بستری می‌باشد که در فاز اول بخشی از آن به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی عنوان کرد: بیمارستان سلامت سیب و سوران ۳۲ تخت مصوب شده است که فاز اول بیمارستان سلامت آماده بهره برداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری