Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید اسکندری بر مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب در این شهرستان تاکید کرد و گفت: برودت هوا و عدم ذوب برف آبدهی چشمه کوهرنگ را کاهش داده و از طرفی کاهش آبدهی چاه‌های تامین کننده آب شرب باعث افت فشار آب در قسمت‌هایی از شهر شهرکرد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید اسکندری مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ بر مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب در این شهرستان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: برودت هوا و عدم ذوب برف آبدهی چشمه کوهرنگ را کاهش داده و از طرفی کاهش آبدهی چاه‌های تامین کننده آب شرب باعث افت فشار آب در قسمت‌هایی از شهر شهرکرد شده است.
 
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب و همچنین مدیریت مصرف آب آشامیدنی تاکید کرد و از مشترکین آب و فاضلاب درخواست نمود در ماه‌های پیش رو همکاری و همراهی خود را هم چون گذشته داشته باشند.
 
اسکندری با اشاره به مشقت‌های فراوان تولید، ذخیره‌سازی، گندزدایی و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی علاوه بر مدیریت مصرف، ترویج صرفه‌جویی در مصرف آب را هم یک معروف مهم دانست.
 
وی به چالش‌های حوزه آب شرب اشاره کرد و کمک اقشار مختلف جامعه به‌ویژه خانواده‌ها را نقش آفرین خواند و تاثیر صرفه جویی در مصرف آب را علاوه بر استمرار خدمات مطلوب آبرسانی جلوگیری از دست اندازی به منابع آبی آیندگان دانست.
 
مدیر امور آبفای شهرستان شهرکرد به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این شرکت اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون با تغذیه مخازن، اجاره چاه‌های کشاورزی و . . . توانستیم بخش‌هایی از این کمبود را جبران نماییم.
 
اسکندری عنوان کرد: شهر شهرکرد حدود 84  هزار مشترک دارد که 15 درصد آن‌ها پرمصرف هستند، لذا لازم است این مشترکین در نحوه مصرف آب خود تجدید نظر نمایند در غیر این صورت علاوه بر پرداخت آب‌بهای تصاعدی در صورت ادامه این روند اکیپ‌های کنترل مصرف آب این شرکت مجبور به قطع آب آنها خواهند شد.
 
وی تصریح کرد: این توصیه‌ها در راستای مدیریت مصرف بهینه و رعایت الگوی مصرف آب است و تاکید می شود صرفه جویی کم مصرف کردن نیست بلکه درست مصرف کردن است.
 
انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: صرفه جویی در مصرف آب چاه ها آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: به همت هیأت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی شهرستان شهرکرد و با همکاری سازمان هلال احمر شهرستان شهرکرد دوره امداد و کمک‌های اولیه ویژه بانوان برگزار شد
سلیمی افزود: دوره امداد و کمک‌های اولیه با تدریس مسلم حیدری و با حضور ۱۵ شرکت کننده در سازمان هلال احمر برگزار شد.
وی ادامه داد: در این دوره نحوه برخورد مناسب با حادثه و مصدوم، ارزیابی صحنه حادثه، معاینه و ارزیابی مصدوم، اقدامات درمانی و انتقال مصدوم به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • سالمندان مبتلا به فشار خون بالا چه بخورند؟
  • برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت