Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@15:37:42 GMT

نظام مسائل خوزستان بررسی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۷۵۱۵

نظام مسائل خوزستان بررسی شد

به گزارش روز شنبه ایرنا از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، صادق خلیلیان استاندار خوزستان ضمن حضور در دیوان محاسبات با مهرداد بذرپاش دیدار کرد.

در این دیدار که حول نظام مسایل خوزستان برگزار شد، راه‌های برون‌رفت از مشکلات و مساعدت‌های دیوان محاسبات مورد بررسی قرار گرفت.

بذرپاش ضمن تقدیر از اقدامات استاندار جدید در دوران کوتاه حضور در این منصب، گزارش‌های موفقیت‌آمیز ارائه شده را مایه‌ امیدواری برای خوزستانی‌ها ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دیوان محاسبات کشور با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم این استان در برهه‌های مختلف تاریخی و ادای دِین آنها به انقلاب، رفع مشکلات موجود را کمترین اقدام در پاسخ به آنان دانست و تاکید کرد: همه‌ی ما به خوزستان و مردم عزیزش بدهکاریم؛ سال‌های متمادی این مردم مجاهدت کردند و سختی کشیدند و شایسته‌ آنها نیست که سختی‌های زندگی، آنان را بیش از این آزار دهد.

استاندار خوزستان نیز ضمن تشکر از حمایت‌های دیوان محاسبات کشور، به تشریح برخی اقدامات انجام شده طی مدت اخیر و نیز، بعضی مشکلات پرداخت.

صادق خلیلیان از کمبود آب بخش کشاورزی به عنوان مهمترین معضل کشاورزان یاد کرد و با اعلام کاهش حجم ریزگردها در این استان، خواستار همراهی همه‌ی دستگاه‌ها تا رسیدن به نقطه‌ پایدار و مطلوب شد.

وی همچنین با اشاره به اقدام موثر دیوان محاسبات در ماجرای شرکت کشت و صنعت هفت تپه و بازگشت آن به بیت المال، گزارشی از وضعیت فعلی این شرکت و کارگران آن ارائه کرد.

موضوع دیگری که به عنوان یک مشکل اساسی از سوی استاندار خوزستان مطرح شد، وضعیت آب و فاضلاب این استاندار به ویژه اهواز و ماجرای آب گرفتگی‌ها بود.

وی در این باره گفت: در موضوع آب و فاضلاب اقدامات خوبی انجام شده است به طوری که در بارندگی‌های اخیر شاهد حداقل آب‌گرفتگی بودیم و شبکه جمع آوری آب‌های سطحی و نیز تکمیل پروژه‌های فاضلاب و تصفیه‌خانه اهواز در وضعیت پیشرفت مطلوبی قرار دارد.

در پایان این دیدار، صادق خلیلیان از ورود به موقع و موثر دیوان محاسبات در ماجرای باشگاه‌های ورزشی خوزستان و کمک به حل مشکلات آنها تشکر کرد.

برچسب‌ها مهرداد بذرپاش خوزستان صادق خلیلیان دیوان محاسبات کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهرداد بذرپاش خوزستان صادق خلیلیان مهرداد بذرپاش خوزستان صادق خلیلیان دیوان محاسبات کشور دیوان محاسبات کشور صادق خلیلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه روستا‌های شهرستان با حضور فرماندار پیرانشهر، "علیرضا مقدم"مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، بخشداران مرکزی و لاجان و کارشناسان و مسؤلان مربوطه در محل فرمانداری برگزارشد.   در این جلسه مسائل متعدد حوزه روستایی از جمله: تشویق مردم به استفاده از تسهیلات مسکن روستایی و آسان کاری در این خصوص، افزایش سهمیه قیر رایگان جهت آسفالت معابر روستاها، صدور سند ساختمان مسکونی روستایی و توجه ویژه به این حوزه، احداث دیوار حفاظتی و ساحلی در روستا‌های دارای شرایط حاد، مشکلات تجهیز و احداث ساختمان بنیاد مسکن شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی هم در این خصوص اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه ریزی کشور
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است