Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی گفت: امروز یکی از اولویت‌های مهم کشور تربیت نسل در تراز انقلاب اسلامی است که  همه باید در این زمینه نقش‌آفرینی کنند زیرا یکی از عوامل موفقیت در گام دوم تربیت نسل در تراز انقلاب است. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در جمع پاسداران سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به نقش سپاه در پیشرفت‌های کشور اظهار داشت: سپاه تحکیم‌کننده قدرت ملی است که همراه با بسیجیان با جهاد در راه خدا در عرصه‌های مختلف مخلصانه و صادقانه به مردم خدمت‌کرده و در میدان دفاع از ارزش‌های اسلامی حضور پررنگی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سپاه همراه با سایر نیروهای مسلح ستون امنیت، اقتدار و عزت کشور است به طوری که در مدت 43 سال انقلاب همانند دژ مستحکمی در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان ایستادگی کرده و به برکت انقلاب اسلامی و روحیه دینی و شهادت‌طلبی در میدان‌های مختلف هوشیار و آگاه بوده است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی با مجاهدت‌های بسیار و باوجود توطئه‌ها و نقشه‌های فراوان به درخت تنومندی تبدیل شده و در واقع الگویی درخشان برای سایر جوامع اسلامی و بشری در تاریخ است.

دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: سپاه سبب عزت و افتخار اسلام است به طوری که در مدت 43 سال گذشته نقش مهمی در زمینه پیشرفت، اقتدار و حرکت شتابنده کشور به سمت آرمان‌ها و اهداف داشته بنابراین امروز به وجود این نهاد مقدس افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: فرارسیدن دهه فجر فرصت خوبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب و تاریخ معاصر است به طوری که نسل جدید، جوانان و نوجوانان باید بدانند که انقلاب ما در چه شرایطی و با چه مجاهدت‌هایی به پیروزی رسید همچنین با دستاورهای بزرگ انقلاب در مدت 43 سال گذشته آشنا شوند.

فرمانده سپاه استان مرکزی: دشمن با عملیات روانی و ابزار مجازی می‌خواهد حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کندامام جمعه اصفهان: تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی هدف دشمن استامام جمعه گرگان :اهداف انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود

نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی افزود: انقلاب اسلامی با حاکم کردن اسلام ناب محمدی و احیای ارزش‌های اسلامی و موفقیت‌های خود در بخش‌های مختلف توانست کارآمدی اسلام برای مدیریت جهان را نشان دهد و در سایه رهبری‌های حکیمانه امام(ره) و مقام معظم رهبری در اوج اقتدار قرار دارد بنابراین در گام دوم انقلاب باید بیش از گذشته مسیر سعادت و پیشرفت را بپیماید.

دری‌نجف‌آبادی عنوان کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی وحدت نیروهای مسلح در کشور است که سرمایه بسیار ارزشمندی است و باید روز به روز تقویت شود؛ نیروهای مسلح کشور با روحیه خداباوری و مردم‌داری در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی قدم برمی‌دارند.

وی افزود: امروز یکی از اولویت‌های مهم کشور تربیت نسل در تراز انقلاب اسلامی است که  همه باید در این زمینه نقش‌آفرینی کنند زیرا یکی از عوامل موفقیت در گام دوم تربیت نسل در تراز انقلاب است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت در گام دوم انقلاب توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، توسل به خدا و اعتقاد به نصرت الهی، اعتقاد به نقش مردم در زمینه حفظ وحدت و یکپارچگی، تداوم عوامل موفقیت‌ها، شناخت و استفاده از فرصت‌ها، شناسایی و برطرف کردن نقاط ضعف، شناخت دشمن و توطئه‌های آنها، روحیه استقلال‌طلبی و خودکفایی است که باید مورد توجه همه باشد.

انتهای پیام/713/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تربیت نسل در تراز انقلاب فقیه در استان مرکزی انقلاب اسلامی دری نجف آبادی گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند، گفت: این دانشگاه نباید در موضوع دیگری هضم شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی در جلسه هیئت مدیره دانشگاه حضرت معصومه(س) که در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: در صحنه رویارویی تمدنی انقلاب با استکبار، زن و خانواده یکی از موضوعات کلیدی است.

وی با اشاره به اینکه در این موضوع صاحب‌نظر هستیم، بیان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در مسئله زن با نگاه جامع نقش فعال دارد و این موضوع از لبه‌های تمدنی دنیای جدید است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه این مبانی انقلاب اسلامی دارای منطق است، خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع، دانشگاهی مانند دانشگاه حضرت معصومه(س) می‌تواند یک هویت تمدنی پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان این دانشگاه نیز وظیفه حساسی دارند، تصریح کرد: سامانه اخلاقی، علمی و تربیتی این دانشگاه باید در سطح کشور الگو باشد.

آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند، افزود: این دانشگاه نباید در موضوع دیگری هضم شود.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه باید به روز نگه داشته شود، بیان کرد: باتوجه به سندی که نوشته شده است، این دانشگاه باید به یک مرکز بین المللی تبدیل شود.

امام جمعه قم با بیان اینکه باید در مرزهای اثرگذاری حرکت شود، اظهار داشت: موضوعاتی مانند هوش مصنوعی، نانو و ژنتیک جزو موضوعات اصلی آینده هستند که باید از امروز به آن‌ها توجه داشت.

وی با اشاره به اینکه در این دانشگاه هویت زن مسلمان مدنظر است، بیان کرد: برای این موضوع باید اقدامات مطالعاتی از این جنس دیده شود.

آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه ظرفیت انقلاب اسلامی در دنیا بی‌نهایت است، تصریح کرد: فکر انقلاب اسلامی در دل ملت‌های دنیا اگر به درستی بیان شود، حامیان بسیاری دارد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • تراز تجاری ایران با آفریقا باید علاوه بر مثبت بودن پایدار باشد