Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا منصوریان شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حالی که باید بیش از ۱۵ جلسه تمرینی برای شروع نیم فصل دوم داشته باشیم تنها ۶ جلسه برگزار شد تا به لحاظ بدنی شرایط سختی تجربه کنیم.

وی با بیان اینکه تیم صنعت نفت آبادان شروع تمرین تیم برای نیم فصل اول را هم دیر استارت زد افزود:اکنون مجبور هستیم تمرین تیم را به صورت فشرده و در ۲ نوبت صبح و بعد ازظهر انجام دهیم تا بازیکنان به شرایط آرمانی دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: برای برگزاری اردوی کوتاه مدت و همچنین برگزاری دیدار تدارکاتی با مس رفسنجان امروز تیم عازم تهران شد هر چند تا قبل از آغاز نیم فصل دوم چند بازی تدارکاتی دیگر برگزار خواهیم کرد.

منصوریان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان این تیم در نیم فصل اول گفت: ما در نیم فصل اول به لحاظ مالی و روحی شرایط بسیار سختی داشتیم ولی عملکرد فوق العاده‌ای ارائه دادیم و نتایج خوبی کسب کردیم.

وی بیان کرد: روزهای خیلی سخت و دشواری را پشت سرگذاشتیم ولی همین روزای سخت باعث شد تیم به یک خانواده بزرگ تبدیل شود و همه بدنبال یک هدف باشیم.

سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان افزود: بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان باید به مرز خودباوری برسند تا نیم فصل دوم را شاداب‌تر از نیم فصل اول آغاز کنیم.

منصوریان با اشاره به فسخ قرارداد احمد گورهی اظهار داشت: بندی در قرارداد این بازیکن وجود داشت که اجازه فسخ قرارداد را به وی می‌داد و با توجه به شرایط مالی که تیم دارد توانایی جذب دروازه بان یا بازیکن جدیدی را نداریم.

وی افزود: البته در تیم‌های پایه دروازه‌بان خوبی مانند پیام پارسا حضور دارد که باید به آن میدان داد و کادر فنی ما این جرات را دارد که به بازیکنان جدید میدان دهد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۲۲ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

برچسب‌ها فوتبال صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان فوتبال صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان خوزستان آبادان صنعت نفت آبادان نیم فصل اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها

دریافت 35 MB کد خبر 6092611

دیگر خبرها

  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد