Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیرحسین کولیوند روز شنبه در مراسم دومین یادواره ملی و بین الملی «رفیق خوشبخت ما» در مرکز توان بخشی هلال احمر افزود: سردار سلیمانی قوی‌ترین فرمانده میدان ضد تروریسم بود و اصل بشر دوستی را تدوین کرد.
وی با اشاره به نام سردار سلیمانی ادامه داد: همانگونه که از نام سردار سلیمانی (قاسم) هم پیدا است، ایشان زندگی خود را با نیازمندان و گرفتاران تقسیم می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولیوند گفت: حاج قاسم  هرگز به دنبال مطرح شدن نبود و همیشه با اخلاص، تدبیر و برنامه‌ریزی دقیقی که داشت در همه میدان‌ها پیروز بود.

رییس جمعیت هلال احمر اظهارداشت: دواطلبان کارهای خیرخواهانه هرگز نشانی از خود ندارند و خداوند متعال است که به آنان نشان می دهد که حاج قاسم یکی از این افراد بود.

وی افزود:حاج قاسم حامی مظلومان و پشتیبان جبهه مقاومت در جهان بود و همیشه خود و یارانش در همه عرصه‌ها کارهای بزرگی انجام دادند.

کولیوند گفت:با شهادت حاج قاسم، دشمنان در مقابل عظمت ملت ایران متزلزل شدند و همیاری و همدلی در مردم ایران به خاطر شهادت حاج قاسم شدیدتر شد.

رییس جمعیت هلال احمر افزود: تکریم ارزش‌های انقلاب در رفتار سردار سلیمانی نمایان بود که داوطلبان هلال احمر باید همین طور باشند و سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی یادآور شد: سردار سلیمانی پرتلاش و پر تحرک در همه میدان‌ها بود و هرگز ناامیدی در خود و یارانش راهی نداشت که این موضوع، سرمشق تکلیف داوطلبان هلال احمر است.

کولیوند تصریح کرد: نماد استقامت و پیروزی برای جوانان کشور ما، سردار سلیمانی است و ما باید یاد بگیریم که حرکتی شبیه حاج قاسم و در مکتوب او در همه عرصه‌ها  داشته باشیم.

وی افزود: یادواره «رفیق خوشبخت ما» باید هر سال به یاد جانفشانی ها و ایثارگرهای سردار سلیمانی از سوی داوطلبان برگزار شود تا حاج قاسم در قلب و روح همه ما زنده بماند.

به گزارش ایرنا، امسال در دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» استان قزوین دبیرخانه جشنواره و استان کرمان میزبان طرح چلچراغ برای جمع آوری آثار هنری است.

برچسب‌ها قاسم سلیمانی سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاسم سلیمانی سازمان امداد و نجات هلال احمر قاسم سلیمانی سازمان امداد و نجات هلال احمر سردار سلیمانی هلال احمر حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»

مراسم تکریم از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز جمعه با حضور مدیران مدارس حوزه علیمه، روحانیون و مسئولین در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد.

به گزارش رسا، مادر شهید معماریان در ابتدای مراسم ضمن بیان اینکه حاضر است برای حفظ حجاب کتک بخورد، اظهار داشت: نیروی انتظامی برای حفظ مملکت و آینده جوانان کشور در قضیه حجاب و عفاف کوتاهی نکند؛ خیلی از جوانان به خاطر دنباله روی از فرهنگ دشمن در حال از بین رفتن هستند.

همچنین در این مراسم سردار رادان با بیان اینکه قصه پرغصه امروز درآمیختگی شک و تردید با یقین در مورد حجاب و عفاف است، گفت: امروز حجاب و عفافی که مورد تایید قرآن و قانون است با شبهات دشمن و خودی‌های نادان مورد هجمه واقع شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه حجاب و عفاف، خاکریز حق و باطل است، اظهار داشت: اگر دشمن در زمینه عفاف و حجاب به هدف خود برسد به همه چیز رسیده است؛ اگر این خاکریز شکست خورد دیگر کسی باقی نمی‌ماند که در مقابل ظلم ایستادگی کند؛ دشمن برای اشاعه بی‌حجابی با برنامه ریزی عمل می‌کند، ولی در جبهه مقابل شاهد شک و تردید هستیم.

گفتنی در این مراسم پیام شفاهی آیت الله مکارم شیرازی توسط حجت الاسلام محی الدین مکارم فرزند ایشان در تمجید از خدمات سردار رادان و طرح نور نیروی انتظامی قرائت شد.

دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • داوطلب هلال احمر هوراند پرچم صلح و انسانیت را برافراشت
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند