Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@19:58:22 GMT

معاون دبیر کل حزب‌الله: ورود اسرائیل به لبنان، ممنوع

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۸۰۵۳

معاون دبیر کل حزب‌الله: ورود اسرائیل به لبنان، ممنوع

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان در یک نشست سیاسی اعلام کرد، یک کمپین سازماندهی شده بین‌المللی، محلی و منطقه‌ای علیه حزب‌الله در جریان است نه تنها علیه مقاومت حزب‌الله بلکه علیه حضور حزب‌الله در صحنه سیاسی، مردم و صحنه فرهنگی و تربیتی.

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، وی افزود، هر آنچه از نظر سیاسی، اقتصادی و نظامی علیه حزب‌الله انجام دادند باعث ساکت شدن این جنبش نشد بلکه آن را قویتر و قویتر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعیم قاسم گفت، مقاومت اجازه نمی‌دهد که  دشمن صهیونیستی وارد لبنان شود و با فداکاری‌ها و خون با این موضوع مقابله خواهد کرد.

وی افزود، برخی برای کسب مال و منصب به حزب‌الله حمله می‌کنند اما محبوبیت مردمی مقاومت بیشتر خواهد شد زیرا از کشور و آینده آن دفاع می‌کند.

نعیم قاسم ادامه داد، با حزب‌الله می‌جنگند و توجیهشان این است که این جنبش توانسته در صحنه منطقه نفوذ و تأثیر داشته باشد و پروژه مقاومت خود را پیش ببرد و به مکتبی برای رزمندگان مقاومت در منطقه تبدیل شود.

وی تصریح کرد، داشتن جنگنده برای ارتش به منظور مقابله با جنگنده‌های اسرائیلی ممنوع است همچنین نمی‌تواند موشک‌های نقطه زنی که به داخل رژیم اسرائیل می‌رسد داشته باشد. چرا لبنان ضعیف باقی مانده تا اسرائیل هرطور می‌خواند رفتار کند؟؛ اما اگر مقاومتی وجود داشته باشد نمی‌توانید اینگونه اقدامات را انجام دهید.

این اظهارات نعیم قاسم پس از آن اعلام می‌شود که خبرنگار کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هفته گذشته گفت، «بنی گانتز» اخیرا در یک سخنرانی اعلام کرده که تل‌آویو به واسطه «یونیفل» چهار پیشنهاد مختلف برای کمک به ارتش لبنان ارائه کرده که البته با دست رد لبنانی‌ها مواجه شده است.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: نعیم قاسم معاون حزب الله مقاومت نعیم قاسم حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما کانال تلگرام ستاد «اطلاع رسانی جنگی مقاومت اسلامی» با انتشار تصویری نوشت: تصویر‌هایی از حمله مقاومت اسلامی لبنان به مقر فرماندهی و محل استقرار «گردان ۵۱ تیپ گولانی» ارتش دشمن اسرائیلی در شهرک صهیونیست نشین «المناره» در شمال فلسطین اشغالی.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو