Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

باشگاه خبرنگاران جوان -  فینال جام ملت‌های آفریقا فردا شاهد جدال دو تن از قدرتمندترین بازیکنان تهاجمی فوتبال جهان فوتبال خواهد بود.  

حضور محمدصلاح در یک بازی به تنهایی برای چالش برانگیزکردن رقابت کفایت می‌کند، اما بازی فردا چند فاکتور دیگر برای شگفت انگیز بودن دارد.  

تیم ملی ۲ کشور مقابل یک دیگر صف آرایی خواهند کرد و ۲ تن ازبازیکنان پرقدرت لیورپول که نیروی ضربه‌ای باشاه بزرگ انگلیسی را تشکیل می‌دهند از یکدیگر جدا خواهند شد تا هرکدام صف تیم ملی خود را رهبری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد صلاح رهبری مصر را بر عهده خواهد داشت و سادیو مانه سنگال را کنترل خواهد کرد. مصر مصرانه به دنبال ارتقا جایگاه و رسیدن به هشتمین عنوان قهرمانی است، در حالی که سنگال برای رسیدن به اولین قهرمانی خود گام بر می‌دارد. همین مطلب این تیم را جنگنده‌تر می‌کند.

صلاح، تمایل شدید خود را برای کسب عنوان قهرمانی با مصر پس از تلاش‌های ناموفق پنهان نمی‌کند، در حالی که مانه در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از پیروزی در مرحله نیمه نهایی در روز چهارشنبه، مشتاق و شاد ظاهر شد.

سنگال که در رده یک آفریقا قرار دارد، پیش از این مسابقات، در میان مدعیان قهرمانی قرارگرفته بود و شروع کندی داشت. این تیم برای سومین بار به فینال رسید. سنگال در فینال دوره گذشته مقابل الجزایر شکست خورد و در دور اول تنها یک گل به ثمر رساند، اما در گروه اول و در مرحله حذفی مقابل حریف خود موثر واقع شد.

مانه گفت: "ما به خاطر موارد کووید-۱۹ و همچنین صدمات فراوان متحمل رنج زیادی شدیم. " ما دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، اما به لطف تجربیاتمان، ثبات را حفظ کردیم و همه بهبود یافتیم.

سنگال تلاش‌های کاپیتان کالیدو کولیبالی و ادوارد مندی دروازه بان خود را در ابتدای مسابقات به علت ابتلا به کووید-۱۹، از دست داد.

اما راهی که آن‌ها برای رسیدن به فینال طی کردند بسیار آسان‌تر از مصر بود. مصر بازی ابتدایی گروه خود را به نیجریه باخت و از سوی هواداران به خاطر نمایش‌های اولیه اش مورد انتقاد قرار گرفتند.

این تیم نهایتا با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل ساحل عاج در مرحله یک هشتم نهایی و پیروزی ۲-۱ مقابل مراکش در وقت اضافه در مرحله یک چهارم نهایی، شتاب بیشتری به دست آورد.

محمود حسن (ترزگه) مهاجم مصری گفت: "ما در شرایط بسیار سختی بازی کردیم، اما توانستیم بر همه مشکلات غلبه کنیم. "

"ما ۱۲۰ دقیقه در سه بازی متوالی بازی کردیم، اما تمرکز خود را حفظ کردیم تا کار را به پایان برسانیم. ما مقابل سنگال با عزم زیادی بازی خواهیم کرد و از باخت مقابل کامرون در فینال ۲۰۱۷ درس گرفته ایم. "مصر در سال ۲۰۱۷ با حضور صلاح و ترزگه نایب قهرمان شد.

مصر در فینال بدون مربی «کارلوس کی روش» بازی خواهد کرد. او به دلیل اعتراضات مکرر بیرون از خطوط، در نیمه نهایی از بازی اخراج شد و دستیار او راجر دسا پس از چهار مسابقه محرومیت به دلیل نزاع مجبور به نشستن در سکو‌ها شد.

بیشتر بخوانید 

پاسخ تند و کنایه آمیز کارلوس کی روش به ساموئل اتوئو صعود سنگال به نیمه نهایی جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۲ کامرون از شاگرادن کی روش شکست خورد جزییات حادثه دلخراش ورزشگاه اولمبه کامرون/ ۷ کشته و بیش از ۴۰ مصدوم +فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمدصلاح سادیو مانه کارلوس کی روش جام ملت های آفریقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس

بایرن مونیخ قرار است با تمام قوا مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. 

طرفداری | آخرین تمرین بایرن مونیخ قبل از جدال حساس در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، امروز برگزار شد. نکته مهم این تمرین، حضور بازیکنانی بود که اخیرا دچار آسیب دیدگی شده بودند و در مورد حضور آنها در دیدار با رئال مادرید، تردید وجود داشت؛ لروی سانه، جمال موسیالا، سرژ گنابری، کنراد لایمر و دایو اوپامکانو.

با این حال با وجود این که شانس خوبی برای بازگشت ماتیاس دلیخت متصور می شد، این مدافع هلندی در تمرین گروهی باواریایی ها دیده نشد. کینگزلی کومان، ساشا بویی، بونا سار و بوخمان دیگر مصدومانی بودند که از ابتدا هم قرار نبود در این جلسه تمرینی حضور داشته باشند. 

تمرین بازیکنان بایرن مونیخ پیش از جدال با رئال مادرید تمرین بازیکنان بایرن مونیخ پیش از جدال با رئال مادرید

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد