Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@15:30:59 GMT

پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه یادگار امام مشهد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۸۲۸۴

به نظر می رسد دیدار برگشت تیم های دنساجی و پرسپولیس در مشهد برگزار خواهد شد

پرسپولیس در هفته دوم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر میهمان نساجی خواهد بود و در زمینی که باشگاه نساجی معرفی می کند به میدان خواهد رفت.

به گزارش طرفداری، تیم فوتبال نساجی در هفته دوم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر میزبان پرسپولیس خواهد بود که اگرچه هنوز محل برگزاری این دیدار به شکل رسمی اعلام نشده اما خبرهای دریافتی نشان می دهد که این دیدار در ورزشگاه امام رضا مشهد انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همان طور که در جریان هستید ورزشگاه ساری برای برگزرای این دیدار مهیا نشده و به همین دلیل همچون چند بازی قبل، نساجی در مشهد میزبان خواهد بود و پرسپولیس نیز باید برای رویارویی با نساجی چی ها در ورزشگاه امام رضا بازی کند.

 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس درگیری مجازی کنعانی زادگان و امیرحسین صادقی برخورد سرد علی کریمی با عزیز خادم در حاشیه دیدار سرخابی ها و ستارگان تیم ملی ارلینگ هالند: می شنوید؟ صدای بازگشت من است! پنالتی از دست رفته کریستیانو رونالدو مقابل میدلزبرو (منچستریونایتد 0-0 میدلزبرو)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)

به گزارش ورزش سه، آخرین تمرین نساجی مازندران پیش از دیدار مقابل ذوب آهن برگزار شد و بازیکنان این تیم زیر نظر کادرفنی برنامه‌های تاکتیکی را مرور کردند.

نساجی در هفته بیست و چهارم سه امتیاز مهم خانگی مقابل تراکتور به دست آورد و رقابت در قعر جدول را اوج حساسیت رساند و فردا باید در دیدار سرنوشت سازی دیگر مقابل ذوب آهن به میدان برود.

پیش از شروع تمرین بازیکنان نساجی دور زمین را دویدند و در ادامه کار با توپ را در برنامه‌های خود قرار دادند.

کادرفنی نساجی در گوشه‌هایی از زمین بازیکنان این تیم را زیر نظر گرفتند تا تاکتیک‌هایی که در بازی با ذوب آهن مدنظر دارند با دقت زیادی در تمرین اجرا کنند.

در ادامه تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده خواهید کرد:

دیگر خبرها

  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا«ع» مشهد (عکس)