Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس بیمارستان بیستون در این مراسم گفت: بیش از ۲۵ میلیارد تومان برای اتاق عمل‌ها، سی سی یو و کلینیک چشم پزشکی بیمارستان هزینه شده که این هزینه فقط صرف ساخت و ساز مجموعه و ساختمان‌ها شده است.
دکتر «شهرام شجاعی» افزود: برای خرید تجهیزات مورد استفاده در اتاق‌های عمل‌ها و سی سی یو بیمارستان هم حدود ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: کلینیک چشم پزشکی که دارای اتاق عمل‌های کلینیک چشم پزشکی و گردش هوای تازه و سالم است با همت دکتر «عارف تبار» تکمیل شده است.

رییس بیمارستان بیستون گفت: در بخش سی سی یو اتاق‌های ایزوله و وی آی پی نیز طراحی شده و همچنین از سیستم مانیتور مرکزی و امکانات پیشرفته‌ای که نیاز یک مرکز پیشرفته است، استفاده شده است.

وی اضافه کرد: با راه اندازی این ۲ طرح بیمارستانی حدود ۵۵ نفر اشتغالزایی شده و با ایجاد اتاق‌های عمل این عدد به ۱۰۰ نفر هم می رسد.

شجاعی یادآور شد: این مرکز با ظرفیت روزانه ۵۰۰ نفر آماده ارایه خدمات فوق تخصصی در منطقه و کشورهای همسایه است.

وی اضافه کرد: خدمات کلینیک چشم پزشکی بیمارستان بیستون برای بیماران نادر بصورت کاملا رایگان و برای بیماران خاص و هشت انجمن زیرمجموعه با تخفیفات ویژه ارایه می‌شود.  

رییس کلینیک تخصصی چشم پزشکی بیمارستان بیستون هم در این مراسم گفت: درمانگاه چشم پزشکی این بیمارستان که بزرگترین و مجهزترین درمانگاه چشم پزشکی استان است با تجهیزات تخصصی مدرن و کاملا پیشرفته راه‌اندازی شده است.

دکتر «حمید آریایی تبار» اظهار داشت: این مرکز شامل بخش‌های پلاسما درمانی، لیزر درمانی، لیزر اینزایمر، اتاق عمل های سرپایی و اتاق عمل های جراحی چشم است.

وی تاکید کرد: مجموعه پلاسما درمانی، تست های الکتروفیزیولوژیک چشم و لیزرهای مگس پران floater از جمله تجهیزات و خدماتی است که تاکنون در استان وجود نداشت و اکنون در این مجموعه به مراجعه کنندگان ارایه می شود.

بیمارستان تخصصی بیستون بزرگترین بیمارستان خصوصی کرمانشاه سال ۱۳۷۸ در زمینی به مساحت ۲ هکتار احداث شده است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و اکنون بیش از چهار هزار تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه پیروزی انقلاب اسلامی ایران افتتاح طرح کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه پیروزی انقلاب اسلامی ایران افتتاح طرح استانداری کرمانشاه پیروزی انقلاب اسلامی ایران افتتاح طرح کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دهه فجر بیمارستان بیستون کلینیک چشم پزشکی اتاق عمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌