Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن زینلی‌پور،‌ مسئول گروه جهادی شهیدمحمدهادی ذولفقاری یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از این استان با بیان این‌که جهادگران بسیجی این گروه جهادی از ماه‌های پایانی سال ۹۹ فعالیت خود را در طرح‌های عمرانی کمیته امداد استان آغاز کردند، ‌اظهار کرد: این مهم با درخواست کمیته امداد و به منظور کاهش هزینه تمام شده به نفع جامعه هدف در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ از برج ۹ سال ۹۹ تاکنون بالغ بر دو هزار نفر روز نیروهای جهادی تمام فرآیند صفر تا ۱۰۰ ساخت ۹ واحد مسکونی محرومین در شهر یزد را انجام دادند.

زینلی‌پور دعای خیر نیازمندان را مهمترین هدف و بیشترین دستمزد خود دانست و گفت: گروه‌های جهادی بسیج برابر فرمان مقام معظم رهبری با هدف محرومیت‌زدایی و تلاش برای رفع نیاز نیازمندان پای کار آمده و تا زمانی که نیاز باشد برای تسریع در انجام امور در کنار دست‌اندرکاران و مسئولان خواهند بود.

مسئول گروه جهادی شهید محمدهادی ذولفقاری یزد در خصوص اعتبار هزینه برای ساخت این واحدهای محرومین،‌ تصریح کرد:‌ این واحدهای با مشارکت کمیته امداد،‌ سازمان بسیج سازندگی،‌ ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و خیرین نیکوکار در منطقه حسن‌آباد یزد ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ کمیته امداد از اعتبارات موردی خود به هر واحد ۳۵ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۴۵ میلیون تومان تسیهلات چهار درصد پرداخت کرده و مابقی هزینه‌ها از ادارات دولتی و خیرین نیکوکار تأمین شده است.

زینلی‌پور تفکر حاکم بر گروه جهادی را مبتنی بر ارزش‌های اسلام ناب محمدی دانست و بیان کرد:‌ گروه‌های جهادی سند افتخار انقلاب اسلامی برای رفع محرومیت و توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه است.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن محرومین استان یزد بسیج سازندگی کمیته امداد کمیته امداد گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد

به گزارش قدس خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، رضا سلم آبادی در مراسم واگذاری ۳۳۸۶۳ واحد مسکونی به مددجویان در کل کشور که به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکن مددجویی امروز در کشور افتتاح که از این تعداد، ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی مربوط به خراسان رضوی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی گفت: این واحدها از مجموع تفاهم نامه با سپاه و بنیاد علوی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و روستاهای استان ساخته شده است.

وی افزود: برابر تفاهم انجام شده در سال ۱۴۰۱، طی دو سال تعداد ۶۰۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان خراسان رضوی ساخته می‌شود.

سلم آبادی تصریح کرد: سال گذشته ۱۹۰۰ واحد مسکن مددجویی و امروز ۲۱۰۵ واحد مسکن تحویل مددجویان شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی با بیان اینکه حدود ۲۰۰۰ واحد مسکن مددجویی بر اساس تفاهم نامه باید احداث و تحویل مددجویان شود، گفت: تلاش می‌شود این واحدها در زمستان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض توسط کمیته امداد، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق امداد ولایت و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

سلم آبادی تصریح کرد: برخی از این واحدها با مشارکت خیرین ساخته و تحویل مددجویان شده است.

دیگر خبرها

  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی