Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، اصغر زارع، رئیس پلیس راه استان اصفهان اظهار داشت: از صبح امروز بارش برف در کلیه محورهای ارتباطی غربی استان اصفهان شروع شده و محورهای ارتباطی این استان لغزنده هستند.

وی با اشاره به وزش شدید باد در دیگر محورهای ارتباطی استان اصفهان گفت: احتمال مسدود شدن برخی محورها و گردنه‌های برف‌گیر به علت لغزندگی شدید و کولاک وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع با اشاره به اینکه داشتن زنجیر چرخ الزامی است و پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ خودداری می‌کند، افزود: رانندگان باید در این مواقع با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از عجله و شتاب و تغییر ناگهانی مسیر خودداری کنند تا تسلط کافی بر خودروی خود داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با تأکید بر اینکه رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، خاطرنشان کرد: رانندگان باک خودروی خود را کاملا ًپر کنید و از سالم بودن بخاری و برف پاکن‌های خودرو مطمئن باشید و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در بارندگی رعایت کنید تا سفری بی‌خطر داشته باشید.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصغر زارع رئيس پليس راه استان اصفهان بارش شدید برف در محورهاي اصفهان وزش شدید باد در محورهای اصفهان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، رضا یوسفی وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی خبر داد.

یوسفی یادآور شد: محور‌های هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ ها
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ها
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • مشارکت ۲۵۶ نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم