Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از صدور سند بستر رودخانه زاینده‌رود به مساحت 345 هکتار در استان اصفهان با هدف تثبیت مالکیت دولت و همچنین جلوگیری از تصرفات غیرمجاز خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» حسن ساسانی گفت: آب منطقه‌ای اصفهان با هدف صیانت از منابع آبی و جلوگیری از تعدی اشخاص به اراضی دولتی و بستر رودخانه‌ها پیگیری‌های لازم را انجام و موفق به اخذ سند مالکیت اراضی بستر رودخانه زاینده‌رود در محدوده واحد ثبتی شرق اصفهان محدوده پل دنارت تا باغ گلها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای اخذ سند به مساحت تقریبی ۱۰۵.۵ هکتار، خاطر نشان کرد: در راستای مواد ۱ و۲ قانون توزیع عادلانه آب (مصوب ۱۳۶۱) و آئین نامه مربوط به حد بستر و حریم رودخانه ها ( مصوب۱۳۷۹) و مواد ۳ و ۹ قانون جامع حدنگار (مصوب۱۳۹۳) و همچنین تفاهم نامه  بین وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اخذ سند مالکیت اراضی بستر رودخانه زاینده رود به نام دولت جمهوری اسلامی و به نمایندگی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان انجام شد.

ساسانی افزود: پیش از این، سند بستر رودخانه زاینده رود در محدوده واحد ثبتی جنوب حد فاصل آبشار تا حدود نیروگاه درچه با متراژ حدود ۲۳۹.۱۴ هکتار، صادر شده بود.

بر اساس گزارش وزارت نیرو، حریم و بستر حدود ۳۴۰  کیلومتر از طول رودخانه زاینده رود در استان اصفهان قرار دارد که برای بیش از 345 هکتار از مساحت آن سند رسمی مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی و به نمایندگی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان صادر شده است.

برچسب هاآبفای اصفهان زاینده رود وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: آبفای اصفهان زاینده رود وزارت نیرو آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو بستر رودخانه زاینده رود آب منطقه ای اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه شاخص برخورداری روستاهای استان در صدور سند مالکیت روستایی ۶۹ درصد است افزود: تاکنون ۱۱۴ هزار جلد سند مالکیت روستایی و شهری در گلستان صادر شده‌است. ولی اللهی افزود : گلستان در شاخص برخورداری از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد از میانگین کشوری بالاتر قرار دارد. وی ادامه داد: تعداد ۶۰۶ روستا و ۱۷ شهر استان گلستان تحت مالکیت بنیاد علوی است و امیدواریم با انعقاد تفاهم‌نامه انجام شده بین بنیاد مسکن و بنیاد علوی، در آینده نزدیک شاهد صدور اسناد مالکیت سایر روستاهای استان باشیم. ولی‌ اللهی گفت: تثبیت مالکیت ، استفاده از اسناد بعنوان وثیقه بانکی و ارزش افزوده املاک از مزایای صدور سند مالکیت است.

دیگر خبرها

  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان با همکاری فرمانداران
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری