Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@05:16:23 GMT

۷ هزار درب منهول در اهواز به سرقت رفت

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۸۶۶۰

۷ هزار درب منهول در اهواز به سرقت رفت

گروه استان‌ها_مدیر عامل آبفا اهواز گفت: تاکنون ۷ هزار درب منهول در اهواز به سرقت رفته است، لذا بنا شده تا جنس درب‌ منهول را از بتنی و چدنی به کامپوزیتی تغییر دهیم تا برای سارقان ارزش مالی نداشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سعید دشتی زاده امروز در جمع خبرنگاران از شناسایی 10 نقطه آسیب پذیر در بارندگی های آذر و دی سال جاری خبرداد و اظهار داشت: تاکنون 205 دستگاه الکتروپمپ جدید برای اهواز خریداری شده است از این میزان تعدادی نصب شده اند و سایر دستگاه‌ها در زمان نیاز استفاده خواند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آبفای اهواز وجود 286 دستگاه پمپاژ آب در خوزستان را رکوردی بی سابقه در کشور دانست و عنوان داشت: پس از هر بارندگی در سال‌های اخیر 18 دستگاه پمپاژ آب از مدار خارج می‌شد اما در بارندگی‌های امسال این اتفاق را شاهد نبودیم.

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در 57 نقطه کاری پروژه فاضلاب اهواز را اجرایی می‌کند17 هزار و 400 میلیارد ریال به طرح جامع فاضلاب اهواز اختصاص یافتتحقق وعده دولت سیزدهم در خوزستان/ 110 کیلومتر طرح فاضلاب اهواز ترمیم شد/ نصب 300 پمپ در 186 ایستگاه‌

دشتی زاده با اشاره به فعالیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح فاضلاب اهواز تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در 75 نقطه اهواز با اعتباری بالغ بر 17 هزار و 400 میلیارد ریال با همراهی شرکت آب و فاضلاب مشغول فعالیت است.

وی در خصوص سرقت‌های درب منهول در اهواز ابراز داشت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر 7 هزار درب منهول در اهواز به سرقت رفته است در همین راستا بنا شده تا جنس درب‌ منهول را از بتنی و چدنی به کامپوزیتی تغییر دهیم تا برای سارقان ارزش مالی نداشته باشند.

مدیر عامل آبفای اهواز در پایان با بیان اینکه تاکنون 700 درب منهول کمپوزیتی در سطح شهر اهواز استفاده شده است؛ گفت: پروژه توسعه و بهبود شبکه فاضلاب اهواز در دست انجام است و مبلغ 5 میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی به آن اختصاص یافته است.

انتهای پیام/331/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: درب منهول در اهواز فاضلاب اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل

سعید پرشی سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین  گفت: دستگاه جت پرشر از جمله دستگاه‌های مهم مورد استفاده جهت از بین بردن رسوبات درون تیوب‌ها و لوله‌های کندانسور‌ها و مبدل‌های حرارتی با استفاده از فشار بالای آب می‌باشد که در موارد ضروری از آن استفاه می‌شود.

او افزود:کندانسور‌ها از تجهیزات مهم و حساس نیروگاه می‌باشند که وظیفه تبدیل بخار خروجی از توربین به آب جهت استفاده مجدد در فرآیند تولید را به عهده دارند که این تجهیز به مرور زمان دچار رسوب گذاری و مسدودی لوله‌ها و نهایتا باعث کاهش خلاء و کاهش تولید برق می‌شوند.

سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین  ادامه داد: با توجه به اهمیت این تجهیز، با همت و تلاش متخصصان نیروگاه اقدام به بازسازی و رفع چالش‌های فنی یک دستگاه جت پرشر دیزل مستعمل تیپ ۲۲۵ z و همچنین بهینه سازی تغییر سیستم خنک کنندگی پلانجر‌ها از آب به روغن و استفاده از subass group guide sleeve مدرنیزه در هد پمپ نمودیم که هم اکنون نیز آماده بهره برداری و استفاده جهت رسوب زدایی کندانسور‌ها است.  

آقای پرشی می‌گوید:  هزینه خرید دستگاه مشابه را حدود ۱۵ میلیارد تومان و هزینه بازسازی این دستگاه مستعمل طبق مبلغ پیشنهادی پیمانکار حدود ۳ میلیارد تومان بوده که متخصصان نیروگاه رامین با صرف هزینه ۳۲۰ میلیون تومانی توانستند این دستگاه را بازسازی کنند که این امر سبب صرفه جویی بیش از ۲/۵ میلیارد تومان شده است.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است