Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این نمایشگاه طی روزهای ۱۴ تا ۱۶ بهمن ۱۴۰۰، در بوستان گفت‌وگوی تهران، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، پذیرای کارجویان و بازدیدکنندگان است و ایرانسل به‌عنوان یکی از حامیان اصلی، در نمایشگاه حضور دارد.

نمایشگاه کار، رویدادی است که شرکت‌ها و سازمان‌ها موقعیت‌های شغلی خود را در آن ارائه می‌دهند و فرصت پیدا می‌کنند تا با تعداد زیادی از کارجویان ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی، نیروی انسانی مورد نظر خود را جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارجویان یا دانشجویانی هم که به دنبال تجربه فضاهای کاری مختلف هستند، می‌توانند از طریق این نمایشگاه با ظرفیت‌ها، شیوه‌های مدیریتی و موقعیت‌های شغلی، به شکلی کاملاً عینی و عملی آشنا شوند تا مسیر شغلی آینده خود را طراحی کنند.

امکان ملاقات حضوری و گفت‌وگو با مدیران، آشنایی با فرهنگ سازمانی و حضور در کارگاه‌های آموزشی، از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه است. ایرانسل، با توجه به اهداف فوق، سه کارگاه آموزشی را با موضوع «جبران خدمات و مزایا»، «تحلیل سرمایه انسانی» و «طراحی سازمان و شرح شغل»، در این نمایشگاه برگزار کرد.

چهارمین نمایشگاه کار ایران، طی روزهای ۱۴ تا ۱۶ بهمن ۱۴۰۰، از ساعت ۱۰ تا ۱۷، در بوستان گفت‌وگوی تهران در حال برگزاری است و امروز به کار خود پایان می‌دهد. ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در غرفۀ خود در سالن «تهران» این نمایشگاه، پذیرای کارجویان و بازدیدکنندگان است و این امکان را برای کارجویان فراهم کرده است تا از طریق صفحۀ رسمی نمایشگاه کار در وب‌سایت ایرانسل، به نشانی jobfair.irancell.ir، درخواست استخدام خود را برای مشاغل مربوط به این نمایشگاه، ارسال کنند.

کد خبر 1599952

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نمایشگاه کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان

دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان در اصفهان، ۱۱ الی ۱۴ اردیبهشت با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه حمل و نقل و با شرکت شرکت های دانش بنیان و فعالان حوزه حمل و نقل در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد حمل و نقل دانش‌بنیان همراه با دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان با با همت معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری این نمایشگاه و رویداد حمل و نقلی با حضور شرکت‌های دانش بنیان، فناور، دانشجویان، اساتید و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی از ۱۱ اردیبهشت ماه جاری آغاز می‌شود و تا ۱۴ اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد؛ کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل و نقل ریلی از محورهای برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان است.

برگزاری این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل و نقل ملی و استانی و کلان شهرها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد و ساعات بازدید از نمایشگاه ۹ صبح الی ۱۸ بعد از شهر است و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

کد خبر 748890

دیگر خبرها

  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • نخستین نمایشگاه کار استان همدان برگزار می‌شود
  • بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است