Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:59:22 GMT

مدیرعامل جدید صندوق ضمانت صادرات ایران منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۸۷۰۴

مدیرعامل جدید صندوق ضمانت صادرات ایران منصوب شد

به گزارش روز شنبه ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «سید رضا فاطمی امین» در حکم «سید رضا علیخانی» رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات آورده است: نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران منصوب می‌شوید.

«علیرضا پیمان پاک» معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران، اظهار داشت: در وزارت صمت ساختار و چارچوب تعریف شده ای بنا شده و با توجه به پیچیدگی‌های این وزراتخانه، حضور افراد و گردش مدیریتی امری الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان‌داشت: از برنامه‌ها و سیاست‌های وزارتخانه، تقویت صندوق ضمانت صادرات ایران در راستای تسهیل برنامه های صادراتی خواهد بود تا فعالان اقتصادی بتوانند با دغدغه کمتری به فعالیت بپردازند.

پیمان‌پاک تصریح‌کرد: موضوع افزایش سرمایه صندوق از موضوعاتی است که باید در دوره مدیریتی جدید مورد پیگیری قرار گیرد تا شاهد جایگاه خوب و چشمگیر و خدمات بهتر صندوق به صادرکنندگان و حوزه صادرات کشور باشیم.

پیش از این «سید عبداله سجادی» مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران بود.

برچسب‌ها ﺻﻨﺪﻭﻕ ﺿﻤﺎﻧﺖ ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍﻳﺮﺍﻥ وزارت صنعت معدن و تجارت سید رضا فاطمی امین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت سید رضا فاطمی امین وزارت صنعت معدن و تجارت سید رضا فاطمی امین صندوق ضمانت صادرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلومبرگ: ترکیه روابط تجاری با تل‌آویو را تعلیق کرد

آفتاب‌‌نیوز :

پس از ادعای تل‌آویو مبنی بر اینکه آنکارا نیز مانع دسترسی کشور‌های ثالث به بنادر ترکیه جهت تجارت با اسراییل شده است، ترکیه روابط تجاری خود با رژیم صهیونیستی به طور کامل به حالت تعلیق درآورد.

بلومبرگ به نقل از دو مقام ترکیه‌ای آگاه به امور مدعی شد که تمام صادرات و واردات ترکیه به مقصد و از مبدا اسراییل، تعلیق شده است.

یسرائیل کاتز، وزیر خارجه صهیونیست‌ها به طور جداگانه مدعی شد که آنکارا همچنین اقدام به ممانعت از واردات و صادرات مرتبط با اسراییل در بنادر ترکیه کرده است. وی با متهم کردن آنکارا به نقض توافقات تجاری با تل‌آویو، گفت که به «وزارت خارجه اسراییل دستور داده است تا با تمرکز بر سایر کشورها، به‌دنبال جایگزین باشند.»

وزیر خارجه صهیونیست‌ها درباره اینکه کدام بنادر ترکیه از مراودات تجاری با تل‌آویو ممانعت به عمل آورده‌اند، شفاف‌سازی نکرد. به گفته یک منبع دیپلماتیک به المانیتور، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در حال حاضر تاثیرات تصمیم ترکیه درباره توقف صادرات را تایید کرده است.

ترکیه در ماه آوریل اعلام کرد این کشور تا زمان اعلام آتش‌بس در نوار غزه، صادرات طیف گسترده‌ای از محصولات خود را به اسراییل محدود خواهد کرد. براساس اعلام وزارت تجارت ترکیه، این محدودیت ۵۴ محصول مختلف شامل آهن، سنگ مرمر، فولاد، سیمان، آلومینیوم، آجر، کود شیمیایی، تجهیزات ساختمانی و همچنین سوخت موشک و هواپیما را شامل می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • ترکیه رسماً توقف تجارت با اسرائیل را تأیید کرد
  • ترکیه همه روابط تجاری با تل‌آویو را تعلیق کرد
  • بلومبرگ: ترکیه روابط تجاری با تل‌آویو را تعلیق کرد
  • ترکیه تمام روابط تجاری با تل‌آویو را تعلیق کرد
  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها