Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین پرسپولیس معتقد است که پیروزی این تیم مقابل فولاد و قهرمانی در سوپرجام از چند جهت می‌تواند به سرخپوشان کمک کند. - اخبار ورزشی -

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار روز دوشنبه سوپرجام بین پرسپولیس و فولاد اظهار داشت: امیدوارم با توجه به تلاشی که هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه در این روز‌ها داشته‌اند، آرامش به پرسپولیس برگشته باشد و یحیی گل‌محمدی با ذهن آزاد و راحت کارش را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی در این بازی از چند منظر برای پرسپولیس حائز اهمیت است. اول اینکه یک جام دیگر به افتخاراتش اضافه می‌کند و دوم شرایط روحی و روانی تیم برای شروع نیم فصل دوم بهبود پیدا می‌کند. حُسن بزرگ پیروزی در این بازی اما این است که بعد از تنش‌ها و حاشیه‌هایی که وجود داشته پرسپولیس می‌تواند با کسب جام مسیر تازه‌ای را برای کسب جام قهرمانی لیگ برتر آغاز کند.

وی تأکید کرد: بازی با فولاد راحت نیست. فولاد تیم قابل احترامی است و با آمدن نکونام شرایط بهتری دارد. فولاد نشان داده حریف دست و پا بسته‌ای‌ نیست و باید حساب ویژه‌ای روی آن باز کرد. شکست دادن فولاد نیاز به برنامه دارد. دو تیم اخیراً در لیگ برتر با هم دیدار کرده‌اند که آن بازی با شکست فولاد همراه بوده و این اتفاق صددرصد روی کار این تیم در این بازی تأثیرگذار خواهد بود.

سرمربی پیشین پرسپولیس با اشاره به انفعال این باشگاه در نقل و انتقالات، عنوان کرد: شک نکنید نیاز است که پرسپولیس بازیکنان جدیدی جذب کند. این موضوع خیلی مهم‌تر از زمین تمرین و این مسائل بود. پرسپولیس در پست‌هایی که کمبود بازیکن دارد، باید نفرات مدنظرش را جذب کند. این تیم برای ادامه لیگ کار سختی داشته و به جز احمد گوهری در درون دروازه، تیم حداقل در دو پست دیگر نیاز به بازیکن جدید دارد. از یک طرف مشکل مالی وجود دارد و از طرف دیگر، باز و بسته شدن پنجره شرایط را دشوار کرده است.

درخشان درباره اظهارات فرهاد مجیدی درباره قرار گرفتن سیاوش یزدانی روی نیمکت در دیدار تیم ملی مقابل امارات، یادآور شد: چرا برای هر چیزی دنبال مقصر می‌‌گردیم؟ باید به تفکر سرمربی احترام بگذاریم. مگر می‌توانیم حق سرمربی تیم ملی را گرفته و به جای او تصمیم بگیریم؟ اسکوچیچ یک. بازیکن را در یک پست جدید بازی می‌دهد و این کار ریسک بالایی دارد ولی این ریسک فقط برای سرمربی است و او باید در صورت نتیجه نگرفتن، جوابگو باشد.

وی گفت: اختیار انتخاب بازیکنان برعهده سرمربی است و هرطور که تصمیم بگیرد، قابل احترام است. اینکه بشینیم و ایراد بگیریم که آن بازیکن (سیاوش یزدانی) شرایط خوبی داشته و بازی نکرده کمکی به این بازیکن و تیم ملی نمی‌کند. مربی به هر دلیلی قصد استفاده از این بازیکن را نداشته و اگر نتیجه نمی‌گرفت هجمه‌ها علیه سرمربی تیم ملی زیاد می‌شد اما اکنون که با بازی کردن نورافکن در آن پست مشکلی ایجاد نشد نباید به کادر فنی تیم ملی ایراد گرفت و در انتخاب‌هایش دخالت کرد.

مجیدی: رفتار اسکوچیچ حرفه‌ای نبود و انگیزه بهترین بازیکن تیمم را کشت/ او به درد تیم باشگاهی می‌خورد نه تیم ملی
 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فولاد خوزستان پرسپولیس فولاد خوزستان پرسپولیس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی

اینتر قصد دارد ترکیب قهرمان سری آ را از این هم قوی تر کند. 

طرفداری | اینتر پس از پیروزی در دربی دلامادونینا مقابل میلان، قهرمانی خودش در فصل 24-2023 سری آ ایتالیا را قطعی کرد. قهرمانی در لیگ همچنین دومین ستاره اسکودتو را برای باشگاه به ارمغان آورد که دستاوردی تاریخی برای اینزاگی و تیمش است.

اینتر از همین حالا کار خود برای فصل بعد را آغاز کرده است، زیرا نیاز به جذب تعدادی بازیکن در تابستان دارد تا در سری آ، کوپا ایتالیا، سوپرکاپ ایتالیا، لیگ قهرمانان و نسخه جدید جام باشگاه های جهان، رقابت کند.

پنج هدیه اینتر برای اینزاگی

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر فاصله زیادی تا جذب بنتو، دروازه بان تیم ملی برزیل و باشگاه اتلتیکو پارانائنزه ندارد. نراتزوری همچنان رویای امضای قرارداد با یاشوا زیرکزی، مهاجم بولونیا را در سر دارد. امیل هولم از آتالانتا نیز در تیررس اینتر قرار دارد چون آینده دنزل دومفریز اصلا مشخص نیست و احتمال جدایی او وجود دارد. 

دو هدیه دیگری که اینتر به اینزاگی می دهد، از خود تیم هستند. باشگاه در آستانه توافق بر سر قراردادهای بلندمدت جدید با لائوتارو مارتینز و نیکولو بارلا است که ماندن دو تن از مهم ترین بازیکنان تیم اینزاگی به شکل بلند مدت را تضمین خواهد کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/ تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست