Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:34:59 GMT

قهرمانان لیگ شطرنج قم مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۸۹۱۹

قهرمانان لیگ شطرنج قم مشخص شدند

به گزارش روز شنبه هیات شطرنج قم، مسابقات شطرنج لیگ باشگاه‌های استان قم که از ۱۹ آذرماه آغاز شده روز شنبه ۱۶ بهمن ماه جاری به ایستگاه آخر رسید.

این مسابقات با حضور ۱۰ تیم و به صورت دوره ای طی ۹ دور و ۹ هفته پیاپی در روزهای جمعه پیگیری شد و با انجام دور آخر، قهرمانان تیمی و انفرادی خود را شناخت.

در این مسابقات ۵۰ نفر از قهرمانان، پیشکسوتان و نوجوانان برتر استان حضور داشتند علاوه بر آن، یک تیم کامل از کاشان و بازیکنانی از اراک و ساوه نیز در مسابقات به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پایان مسابقات، تیم پروشه با کسب ۱۶ امتیاز تیمی اول و تیم بزرگمهر نیز با ۱۶ امتیاز تیمی و امتیاز انفرادی کمتر در جایگاه دوم قرار گرفت و دانشگاه علوم پزشکی با ۱۳ امتیاز سوم شد.

همچنین تیم ترکیب برنده با ۱۲ امتیاز و هیات شطرنج کاشان نیز با ۱۰ امتیاز عناوین چهارم و پنجم رقابت ها را به دست آوردند.

در بخش انفرادی نیز کوروش علیزادگان از تیم بزرگمهر، محمدمهدی حامد از تیم بزرگمهر، مجید برزونژاد از تیم دانشگاه علوم پزشکی، مهدی ابراهیمی از تیم پروشه و محمدصدرا مهری از تیم هیات شطرنج کاشان به ترتیب اول تا پنجم شدند.

گفتنی است به علت وضعیت قرمز کرونایی حاکم بر استان، مراسمی به عنوان اختتامیه برگزار نشد و تیم‌ها و نفرات برتر، جوایز و حکم و مدال خود را طی مراسم عادی دریافت کردند.

برچسب‌ها مسابقات شطرنج قم شطرنج اداره کل ورزش و جوانان استان قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسابقات شطرنج قم شطرنج مسابقات شطرنج قم شطرنج اداره کل ورزش و جوانان استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، با انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی و فینال دونفره، نفرات برتر رقابت های تور جهانی مشخص شد.

در بخش انفرادی پسران پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۲-۶ ) دانیال مشتاقی فر را برد و به فینال رسید و در دیگر دیدار این مرحله کیارش حنیفی با نتیجه ۲ بر یک از سد ‌ سام پازوکی عبور کرد .

در بخش دختران یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۳-۶ ) کیمیا ثاقب تهرانی را برد و در دومین بازی مرحله نیمه نهایی ملینا عباس زاده با نتیجه ۱-۶ و ۳-۶ مقابل هانا سلطانی شکست خورد.

در بخش دونفره نیز تیم‌های پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند.

در بخش دختران کیمیا ثاقب تهرانی- یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.

فینال این مسابقات امروز در بخش انفرادی برگزار می شود.

این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین های تنیس آسایش مازندران آغاز و ۱۴ اردیبهشت با معرفی نفرت برتر به پایان می رسد.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداپر نشان سفید است و امیر مهذب نیا مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.

کد خبر 6090721

دیگر خبرها

  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد