Web Analytics Made Easy - Statcounter

نام دو خرید جدید بارسلونا در لیست اولیه این تیم برای رویارویی با اتلتیکومادرید در رقابت‌های لالیگا قرار گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس اسامی 23 بازیکن را برای دیدار فردا شب  (یکشنبه) با اتلتیکومادرید در هفته بیست‌وسوم لالیگای اسپانیا اعلام کرد که در این بین نام دو خرید جدید کاتالان‌ها یعنی آداما ترائوره و پی‌یر امریک اوبامیانگ هم دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب این دو بازیکن اسپانیایی و گابنی می‌توانند در این بازی حساس، اولین بازی‌شان را با پیراهن بارسا انجام دهند.

لیست اولیه بارسا برای این بازی به این شرح است:

تِراِشتگن، دِست، پیکه، آرائوخو، سرخیو بوسکتس، ریکی پویگ، دمبله، آلوز، ترائوره، بریت‌ویت، نتو، نیکو، پدری، لوک دی‌یونک، آلبا، فران تورس، فرنکی دیونگ، مینگسا، اوبامیانگ، خوتگلا، گاوی، اِز آبده و آرنائو تناس

نارضایتی آلوز از خط خوردن نامش از فهرست اروپایی بارسلونا

بارسلونا و اتلتیکومادرید در حالی از ساعت 18:45 فردا (یکشنبه) در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم می‌روند که در حال حاضر به ترتیب با 35 و 36 امتیاز در رده‌های پنجم و چهارم جدول رده‌بندی لالیگا هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لالیگا اتلتیکو مادرید ژاوی اوبامیانگ بارسلونا لالیگا اتلتیکو مادرید ژاوی اوبامیانگ بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم

رافائل نادال درباره بازی دو نفره به همراه کارلوس آلکاراس، تنیسور شماره ۳ جهان در بازی‌های المپیک پاریس (فرانسه) صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، برنده 22 تورنمنت گرند‌اسلم و شماره یک پیشین جهان درباره ایده بازی دو نفره او و کارلوس آلکاراس در بازی‌های المپیک پاریس گفت: آیا کارلوس باید از من بخواهد که در المپیک، دو نفره با او بازی کنم؟ نه، نیازی نیست از من چیزی بپرسد. این برای من هم بسیار هیجان‌انگیز است. اگر اشتباه نکنم این برای کارلوس هم مهم است. خیلی خوب است که قبل از المپیک با هم یک تورنمنت برای آماده‌سازی و ایجاد رابطه در زمین مسابقه برگزار کنیم. فکر می‌کنم اگر هر دو در شرایط خوبی هستیم، پس چرا که نه؟ این برای تیم اسپانیا نیز خوب خواهد بود.

این تنیسور اسپانیایی خاطرنشان کرد: بیایید ببینیم وقایع چگونه پیشرفت می‌کنند. امیدوارم بتوانم هم‌تیمی خوبی برای کارلوس شوم، مطمئن هستم که او برای من خوب خواهد بود. بیایید ببینیم این به کجا منجر می‌شود. امیدوارم ابتدا بتوانیم کمی با هم کار کنیم.

افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور