Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@09:46:40 GMT

واکنش تند استقلالی‌ها به کارشناسی داوری

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۸۹۲۴

واکنش تند استقلالی‌ها به کارشناسی داوری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد نوری‌فر، معاون ارتباطات باشگاه استقلال با انتشار متنی از حیدر سلیمانی به خاطر کارشناسی داوری بازی استقلال - هوادار انتقاد کرد. او در این خصوص نوشت:

«واقعا جای تأسف دارد که کارشناسان داوری مثل آقای سلیمانی تحت تاثیر فن‌پیج‌ها و کانال‌های هواداری تیم رقیب، بدون اینکه صحنه تعویض امیرحسین حسین‌زاده را دیده باشند، حکم صادر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای حیدر سلیمانی به خبرگزاری فارس گفته است که حسین‌زاده پس از تعویض نزدیک به ۱۵ ثانیه در زمین بود و اکنون کمیته انضباطی باید این بحث را بررسی کند زیرا استقلال در زمان زدن گل ۱۲ نفره بود.

آقای کارشناس، این ویدیو را ببینید و حداقل بابت نظر اشتباه عذرخواهی کنید. چرا ندیده و بر اساس شنیده‌ها اظهار نظر می‌کنید؟ شما کارشناس هستید، نه أدمین پیج‌های هواداری. هر وجدان بیداری این ویدیو را ببیند، متوجه می‌شود که حسین‌زاده هنگام گل بیرون از زمین بود و فقط بعد از گلزنی ارسلان به حلقه شادی تیم اضافه شد.

متاسفانه بعد از پرونده اریک باگناما، رقیبانی که در زمین حریف استقلال نمی‌شوند، در خارج از زمین دنبال این مدل جوسازی‌ها هستند و انتظار می‌رود ایشان به عنوان یک شخصیت داوری تحت تاثیر فضای هواداری تیم رقیب نظر ندهند.»

بیشتر بخوانید:

پایان ماجرای رشید در استقلال با احتمال پیوستن به باشگاه رقیب!/عکس سیاوش یزدانی و واکنش عجیب‌تر به حرکت عجیبش! آمار درخشان کریستیانو رونالدو به بهانه تولد ۳۷ سالگی/عکس

258 251

کد خبر 1599965

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها شارژ مالی شدند

 به گزارش تابناک، در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور، باشگاه استقلال امروز (سه شنبه) بخشی از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد. علی خطیر در جلسه ای که با مدیران هلدینگ خلیج فارس داشت از آنها درخواست کرد در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور بخشی از قراردادهای مرلبان و بازیکنان این تیم پرداخت سود. این درخواست علی خطیر مورد موافقت مدیران مالک جدید باشگاه استقلال قرار گرفت و امروز ۱۵ ذرصد از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد.

قرار است در صورت پیروزی استقلال مقابل تراکتور پاداش ویژه‌ای به آبی‌پوشان پرداخت شود. تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست‌پنحم لیگ برتر فوتبال چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۷ میهمان تراکتور است. آبی‌پوشان با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و چهارم جدول جای دارند.

دیگر خبرها

  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟