Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:40:06 GMT

وعده فدراسیون تنیس برای حل مشکل مشکات

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۸۹۸۲

وعده فدراسیون تنیس برای حل مشکل مشکات

رییس فدراسیون تنیس از حل مشکلات مالی مشکات صفی برای حضور در گرنداسلم خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، مشکات الزهرا صفی که اولین ایرانی حاضر در گرانداسلم لقب گرفت، در روزهای گذشته انتقاداتی را نسبت به مشکلاتی که عدم وجود اسپانسر برای او ایجاد کرده است، مطرح کرده بود که امروز رییس فدراسیون تنیس اعلام کرد مشکل این تنیسور برای چند مسابقه پیش رو و اعزام او به برزیل و تایلند تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داوود عزیزی درباره برنامه فدراسیون برای حمایت از مشکلات بیان کرد: در این فاصله کمیته ملی المپیک و فدراسیون تمام تلاشش را کرد که بخشی از هزینه های اندک مشکات را جبران کند ولی در واقع مشکات و مشکات ها اگر بخواهند در سطح بالای تنیس دنیا حاضر باشند، احتیاج مبرم به یک اسپانسر خیلی قوی دارند.

او ادامه داد: با وضعیت فعلی کشور ما، آمدن اسپانسر خیلی سخت شده است. فدراسیون تلاشش را می‌کند که اتفاقاتی را رقم بزند و انشاالله اتفاقات رقم بخورد و بتوانند بخشی از هزینه های برخی از بازیکنان ما را جبران کنند تا بتوانند به خارج بروند. همه اینها بستگی به نگاه اسپانسر دارد؛ من تا یک حدی می‌توانم آن را مجاب کنم و خودشان هم باید بپذیرند که این هزینه را بپردازند. انشاالله که این اتفاق رخ بدهد.

 

رییس فدراسیون تنیس در پایان اعلام کرد: با هماهنگی که با کمیته ملی المپیک صورت گرفت، هزینه اعزام ایشان به برزیل و تایلند توسط کمیته ملی المپیک و فدراسیون انجام شده ولی این صرفا دو یا سه مسابقه است و برای باقی مسابقات هم خودش، هم ما و هم باشگاهش باید دنبال این باشیم که بتوانیم اسپانسری بیاوریم که این اتفاق را رقم بزند. انشاالله که این اتفاق بیفتد.

تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان و در دور سوم مرحله مقدماتی، امروز جمعه نوشادعالمیان در دیدار با «محمد البیالی» از مصر که رنکینگ ۶۲ دنیا را در اختیار دارد با نتیجه ۳ برصفر به برتری دست یافت و به جدولاصلی صعود کرد.

عالمیان در گیم نخست این دیدار صاحب برتری ۱۱ بر ۶ شد و در دو گیم بعد هم به برتری ۱۱ بر ۸ دست یافت.

امیر حسین هدایی دیگر نماینده ایران در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان بود که با شکست در دیدار نخست حذف شد.

جمیل لطف الله نسبی هدایت پینگ پنگ باز ایران را در مسابقات اسمش عربستان برعهده دارد.

کد خبر 6095954

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش
  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • مردم ۷۰ درصد هزینه‌های آزمایشگاهی را از جیب پرداخت می‌کنند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان