Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا به میزبانی سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه تعداد مبتلایان سویه اُمیکرون در استان سمنان رو به افزایش است، ابراز داشت: این مهم می‌طلبد تا مراقبت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک مورد توجه ویژه مردم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه خوشبختانه هفته گذشته موارد فوتی کرونا در استان گزارش نشده است، افزود: علیرغم این تفاسیر برای جلوگیری از مرگ‌ومیر ناشی از کرونا با توجه به پایان سال و افزایش سویه او میکرون می‌بایست نظارت‌ها و بازرسی در حوزه اصناف تشدید شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه نقش مردم پیرامون مدیریت مقابله با کرونا در قالب بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد باید تقویت شود، ابراز داشت: انتظار می‌رود تشکل‌های دارای مجوز در حوزه سلامت و بهداشت و عضو ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا وارد این کارزار شوند.

هاشمی از فعالیت ۷۵ تشکل و سمن مردم‌نهاد در استان سمنان خبر داد و تصریح کرد: از ظرفیت این سازمان‌ها و همچنین وجود خیران سلامت در راستای مقابله با کرونا و پیشبرد مطلوب امور در این حوزه به بهترین شکل ممکن می‌توان استفاده کرد.

وی بابیان اینکه تأمین پزشک امری ضروری است، افزود: می‌بایست در مراکز بهداشتی و درمانی و درمانگاه‌های استان با توجه به شیوع کرونا و افزایش مراجعات مردم و در راستای رعایت پروتکل‌ها و حفظ سلامت مردم، تعداد پزشک‌ها افزایش یابد از سویی مطالبات به‌حق کادر درمان نیز از دیگر مطالب و موارد حائز اهمیتی که به صورت کشوری پیگیری خواهد شد.

استاندار سمنان بابیان اینکه از فرصت طلایی طرح شهید سلیمانی در راستای اقناع‌سازی و تشویق مردم به زدن واکسن باید استفاده شود. تاکید کرد: در خصوص مراسم‌های اعتکاف و راهپیمایی ۲۲ بهمن، پس از تصمیم نهایی و کلی کشوری، اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌گیرد.

کد خبر 5417434

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا استانداری سمنان سویه اومیکرون کرونا سید محمد رضا هاشمی واکسن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش برف شیوع کرونا عکس استانها ایلام تبریز جشنواره فیلم فجر همدان مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر ابوالفضل باقری فرد با اعلام این خبر افزود: پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی روز ۱۳ اردیبهشت ماه در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

وی افزود: امسال بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی شرکت کرده اند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: داوطلبان برای حضور در ۲۵ رشته تخصصی پزشکی با یکدیگر رقابت می کنند و خوشبختانه تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 6088939

دیگر خبرها

  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • سلیمی نمین: مسائل فرهنگی را نمی‌توانیم یک سویه حل کنیم/ صفارهرندی: نسل ما انقلاب را از معبری دریافتند که پیشانی آن امام بود؛ خدشه به امام کل آن معبر را نابود می‌کند