Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سالهای اخیر درب ضد سرقت لوکس و ارزان به عنوان محبوب ترین درب ورودی ساختمان شناخته شده است. - اخبار بازار -

امنیت حاصل از نصب این دربها و ظاهر زیبای آنها موجب شده فروش در ضد سرقت به صورت چشم گیری افزایش یابد. مهم ترین فاکتور در هنگام خرید این محصولات امنیت، قیمت درب و ظاهر آن ها می باشد. درب های ترک و ایرانی از محصولات محبوب در بورس درب ضد سرقت در تهران می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید بهترین درب ضد سرقت ارزان

همان طور که اشاره شد، قیمت یکی از فاکتورها در هنگام خرید  درب ضد سرقت  است. دربهای ارزان قیمت درب امن از محصولات پرفروش بازار هستند. این درب ها در عین اینکه دارای قیمت مناسبی هستند از کیفیت بالایی نیز برخوردارند. درب امن تولید کننده انواع درب ضد سرقت فلزی، چوبی و استیل در ایران است که محصولات خود را با ارزان ترین قیمت به بازار عرضه می دارد. در عین حال امنیت و کیفیت این محصولات نیز تضمین شده است. بهترین در ضد سرقت برای مشتری دربی است که دارای قیمت ارزان، امنیت بالا، کیفیت مناسب و ظاهری شیک باشد.
با ویژگی های در ضد سرقت آشنا شوید.
از مهم ترین ویژگی این دربها می توان به استراکچر فولادی و مقاوم آنها اشاره نمود که موجب افزایش امنیت و مقاومت در برابر برش و ضربه شده است. علاوه بر امنیت در هنگام خرید در ضد سرقت باید به مشخصات دیگری هم توجه نمود. این مشخصات عبارتند از:

نصب قفل ضد سرقت، سعی کنید بهترین و امن ترین مدل های قفل ضد سرقت را برای درب خود انتخاب نمایید.ابعاد درب ضد سرقت باید با محل نصب تطبیق داشته باشد.سعی کنید رنگ رویه درب را بر حسب دکوراسیون ساختمان خود انتخاب نمایید. درب ضد سرقت سفید  از محصولات محبوب بازار می باشد.روکش درب می توانید انواع درب ضد سرقت فلزی، استیل و چوبی را بر حسب بودجه خود خریداری نمایید.بر حسب سفارش مشتری دربهای ضد سرقت می توانند دارای درجات مختلفی از عایق صوتی باشند.وزن درب مهم ترین عامل در تشخیص درب ضد سرقت اصل از درب های غیر استاندارد است. وزن درب های اصل معمولا بین 80 تا 120 کیلوگرم می باشد. البته نوع روکش درب در وزن آن تاثیر دارد.

از انواع دسته بندی درب ضد سرقت می توان به این موارد اشاره نمود:

درب ضد سرقت ترک، ایرانی، چینیدرب ضد سرقت فلزی، چوبی و استیلدرب ضد سرقت سفید، قهوه ایدرب ضد سرقت دولنگه، یک و نیم لنگه وتک لنگه

جهت دریافت مشاوره تماس بگیرید. 09123478364

 

رابطه میان کیفیت و قیمت در ضد سرقت
به طور معمول هر چقدر امنیت و کیفیت درب ها بیشتر باشد قیمت آن هم گرانتر است. اما این یک امر مطلق نیست. برخی از مراکز فروش درب ضد سرقت، درب های بی کیفیت را به دلیل کسب سود بیشتر با قیمت گران عرضه می کنند و این موجب بی اعتمادی خریداران شده است. معمولا مهم ترین عامل افزایش قیمت دربهای ضد سرقت، روکش درب بوده و ساختار داخلی کاملا یکسان می باشد. درب ضد سرقت لوکس که دارای روکش های چوب و یا استیل هستند از گران ترین محصولات و درب های فلزی از محصولات ارزان قیمت به شمار می روند. درب استیل  از محصولاتی است که برای کاربردهای مختلف مانند درب ویلایی، درب مغازه و درب استیل ورودی لابی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت درب استیل نسبت به سایر دربها گران تر می باشد. هستند دربهای ارزان قیمت با همان امنیت درب های گران ولی با ظاهری معمولی تر.
در جدول زیر قیمت مدلهای پرفروش در ضد سرقت در بازار را مشاهده می فرمایید:

قیمت

مدل

از 4,000,000 تومان تا 8,000,000

درب ضد سرقت مدل ونوس

از 5,500,000 تومان تا 12,000,000

در ضد سرقت مدل آبنوس

از 4,500,000 تومان تا 7,000,000

در ضد سرقت مدل آراز

متذکر می شویم قیمت درب ها بر حسب ابعاد درب و نوع یراق آلات می تواند متغیر باشد.
آشنایی با درب ضد سرقت فلزی ارزان قیمت
درب ضد سرقت فلزی از جمله درب های ارزان قیمت بازار می باشد. درب های فلزی تولید شده توسط کشورهای چین، ایران و ترکیه هستند که معمولا درب های ضد سرقت فلزی ترک و ایرانی دارای کیفیت بالا و مشابه هستند. قیمت درب ضد سرقت ترک اصل از سایر محصولات گران تر است و در حال حاضر خرید آنها صرفه اقتصادی ندارد و توصیه می شود از انواع درب ایرانی خریداری نمایید.

نمایندگی و بورس درب ضد سرقت در تهران کجاست؟
مراکز مختلفی برای فروش درب ضد سرقت در تهران وجود دارد. اما بهتر است از نمایندگی ها و تولید کنندگان اقدام به خرید نمایید. زیرا می توانید محصول باکیفیت را با قیمت مناسب و ارزان تر از سایر فروشگاه ها تهیه نمایید. درب امن یکی از معتبرترین مراکز فروش و به عنوان بورس درب ضد سرقت در تهران شناخته شده است.

 

سوالات متداول
آیا درب ضد سرقت فلزی را می توان به عنوان درب ویلایی نصب نمود؟
درب های فلزی به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت و دیگر عوامل محیطی یکی از بهترین انتخاب ها به عنوان درب ورودی خانه های ویلایی می باشند. این درب های از لحاظ قیمت هم ارزان و بسیار مناسب هستند.
از میان انواع درب ضد سرقت کدام باکیفیت تر است؟
بر حسب بودجه خود می توانید انواع درب ضد سرقت را خریداری نمایید. همه محصولات درب ضد سرقت درب امن با کیفیت بوده و تنها عامل ایجاد کننده تفاوت قیمت در این محصولات جنس رویه درب و نوع یراق آلات به کار رفته می باشد. البته نصب قفل امن و مقاوم موجب افزایش قیمت و امنیت بیشتر درب می شود که نباید از آن غافل شوید. درب ضد سرقت مدل ونوس از محبوب ترین مدل های بازار می باشد.
قیمت درب ضد سرقت سور ترکیه بسیار گران بوده ولی می توان این محصولات را باکیفیت دانست. البته هستند درب های ایرانی باکیفیت مشابه ولی ارزان تر. همچنین امکان سفارش سازی دربهای تولید داخل وجود دارد. اگر بخواهیم در میان انواع درب ضد سرقت بهترین محصول را به شما معرفی کنیم، توصیه می شود از مدل های لوکس در ضد سرقت استیل خریداری نمایید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انواع درب ضد سرقت درب ضد سرقت فلزی خریداری نمایید ضد سرقت مدل ارزان قیمت ضد سرقت مهم ترین قیمت درب درب امن درب ها بر حسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار

فرارو- ردمی A۲ پلاس در دسته ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار قرار می‌گیرد و فروشنده‌های موبایل آن را با ۶۴ گیگ فضای حدود چهار میلیون می‌فروشند.

گلکسی A۰۵s که جزو گوشی‌های جدید سامسونگ است، با همین فضای ذخیره‌سازی چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود و خرید A۱۵ سامسونگ نزدیک شش میلیون آب می‌خورد.

آیفون ۱۳ پرو مکس در طرف مقابل گرانقیمت‌ترین گوشی فعلی بازار است و در یکسری از مغازه‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی تا مرز ۱۳۵ میلیون قیمت خورده است.

پوکو X۶ پرو شیائومی را این وسط می‌توانیم یکی از محبوب‌ترین میان‌رده‌های بازار بدانیم. ۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت دارد و رقیبی بریا میان‌رده‌های گردن‌کلفت سامسونگ محسوب می‌شود.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

شش میلیون تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 850 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

16 میلیون و 800 هزار تومان

گلکسی A55 نسخه 256+8

22 میلیون و 500 هزار تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

11 میلیون تومان

گلکسی A35 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

95 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

هشت میلیون و 900 هزار تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

17 میلیون و 250 هزار تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

41 میلیون و 500 هزار تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

135 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار