Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@22:42:23 GMT

خرید و فروش دختران خردسال بیخ گوش ما + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۹۰۲۵

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فرارو، با تشدید بحران اقتصادی در افغانستان و گسترش فقر شدید در میان افغان‌ها به دنبال خروج نیرو‌های ناتو به رهبری ایالات متحده و تسلط طالبان در این کشور، برخی از والدین به ازدواج دختران خردسال خود متوسل شده اند.

در منطقه شمال غرب افغانستان که تحت فشار خشکسالی قرار دارد، گرسنگی، فقر و فلاکت در بین مردم افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر در مواردی پدران، دختران خردسال خود را در سنین پایین به فروش می‌رسانند.

در منطقه کادیز ولایت بادغیس، والدین دختران خود را که برخی از آن‌ها حتی هفت ماه هم ندارند، برای تامین نیاز‌های اولیه غذایی می‌فروشند.

به عبدالغنی، یکی از ساکنان منطقه کادیز، ۱۵۰۰ دلار (۱۳۰۰ یورو) وعده داده شد تا دختر ۵ ساله خود هجیره را برای ازدواج بفروشد، اما پس از شکسته شدن پای دخترش بر اثر زلزله، این پول را دریافت نکرد.

ازدواج دختران خردسال در ولسوالی بادغیس امری رایج است که خانواده داماد برای انعقاد عقد ازدواج پول می‌پردازند و اغلب دختر تا رسیدن به سن بلوغ یعنی تا سن ۱۵ سالگی در خانه والدین خود می‌ماند. اما صحبت در اینجا در مورد دختران شیرخوار است و نه در مورد دخترانی که دهه اول زندگی خود را به پایان رسانده اند.

عبدالغنی در مورد دخترش هجیره می‌گوید: او قبل از مجروح شدن فروخته شد، حالا او چیزی به من نمی‌دهد و من ۱۰۰۰۰۰ افغانی (۱۰۵۰ دلار) بدهی دارم که باید بپردازم.

شایان ذکر است که حکومت طالبان از اعتبار بین المللی برخوردار نبود و همین امر باعث شد قدرت‌های جهانی و نهاد‌های مالی و اقتصادی بین المللی از کمک‌های مالی و اقتصادی خودداری کنند و میلیارد‌ها دالر دارایی خود را مسدود کنند.

حجم ویدیو: 19.20M | مدت زمان ویدیو: 00:01:24 دانلود ویدیو منبع: فرارو این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد ازدواج افغانستان ایالات متحده فقر والدین خرید وفروش دختران بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط آمریکا درخواست ویزای ویژه مهاجرت صدها افغانستانی را رد کرد پاسخ به یک پرسش مهم درباره ازدواج رایزنی عراقچی و ریابکوف در مسکو دعوای جانی‌دپ با همسر سابقش به کجا کشیده شد؟ +عکس بچه را دوگانه تربیت نکنید کودکان چهار ساله قندهاری نامزد کردند +عکس ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها حاشیه های بازار نفت ایران / ماجرای صادرات به کره شمالی چه بود؟ گیاه دارویی که از افسردگی جلوگیری می کند حرکت زشت پوتین در افتتاحیه المپیک + فیلم حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها همسان می شود مهلت ثبت نام در آزمون استخدام دیوان محاسبات تمدید شد نحوه افزایش ایمنی بدن در برابر کرونا افزایش قیمت جوجه در سایه نبود نظارت گوشت قرمز همچنان بر مدار صعود قیمت تلویزیون‌ ۵۰ اینچ چند؟ (جدول) خرید و فروش دختران خردسال بیخ گوش ما + فیلم ۱۰ نشانه خاموش دیابت در بدن صعود تجلی به صدر معاملات برتر در معاملات بورس امروز چرا لازم است در روز چند دقیقه چرت بزنید؟ تحرکات روزانه صندوق‌ های قابل معامله / ثبت ارزش معاملات ۲۹ میلیارد تومانی برای صندوق‌ های طلایی گر حکم شود که مست گیرند تشریح آخرین تصمیمات ستاد کرونا ابتلای دوباره افراد به اومیکرون امکان پذیر است؟ این نوع درد در شکم خطرناک است! اختراع ماسک عجیب برای غذا خوردن! وزیر خارجه فردا به مجلس می ‌رود قیمت سیب زمینی همچنان ۲۰هزار تومان! پیشنهادی برای کاهش درد های مزمن عضلانی قیمت مسکن در محله فوتبالیست های معروف رکوردشکنی فرار مالیاتی جزییات فاز جدید آزاد سازی حریم رودخانه کرج با دستور محسنی اژه‌ ای ارسال پیامک برای تزریق دوز سوم تبریک رییسی به رییس جمهور ایتالیا بازار لوازم ضد سرقت منزل داغ شد جمشید شارمهد فردا محاکمه می‌ شود با این علائم کرونا باید به بیمارستان بروید! آمادگی اعزام نیروی کار به رومانی دادرسی فوق‌ العاده پرونده شهادت مامور نیروی انتظامی در شیراز پرداخت وام بدون ضامن در هاله ابهام شیبا اینو (SHIB) چیست؟ آیا طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت قبل از پایان سال به تصویب می‌رسد لوکس ترین جاروبرقی های بازار چند؟ + جدول کاهش ۰.۰۶ درصدی نرخ سود بین بانکی باید به کسانی که در جایگاه مسئولیت هستند اعتماد کرد اینستاگرام یک حساب تبلیغ‌کننده NFT ها را غیرفعال کرد این گروه سنی هدف اومیکرون است! ۵ قابلیت کاربردی که احتمالا به اینستاگرام اضافه می‌شوند چرا عفونت کلیه در زنان بیشتر است؟ کشف شی‌ عجیب در خلیج فارس + عکس تزریق دوز سوم واکسن کرونا در تهران چقدر شد؟ رییسی از ۵۷ هزار میلیارد تومان درآمد گذشت ایران بدون بازگشت به تعهدات، منتظر رفع تحریم نباشد علائم مختلف بیماری های قلبی هشدار درباره موج ششم کرونا گروسی : امیدمان به توافق قطع نشده است فوری! کسانی که آسترازنکا زدند بخوانند DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ازدواج افغانستان ایالات متحده فقر والدین دختران خردسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز

ایوب شریفی اظهار داشت: با بررسی و تحقیقات محرمانه و رصد کامل محل اختفا، ۲ متخلف که اقدام به نگهداری و خرید و فروش پرندگان وحشی در مرکز نگهداری خود کرده بود شناسایی و دستگیر شدند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست سقز افزود: با اخذ حکم از مراجع قضائی و هماهنگی و همکاری لازم با پاسگاه و همکاری یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در تفتیش و بازرسی از محل مذکور، ۹ قطعه کبک وحشی و ۹ قفس چوبی از متهمین کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: عرضه، نگهداری و خرید و فروش پرندگان وحشی بدون اخذ مجوز از محیط زیست بر اساس قانون شکار و صید جرم است و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

کبک‌ها ارزش اکولوژیکی بالایی در چرخه حیات دارند، در فصل پاییز و زمستان که حشره سن به زیر بوته گیاهانی مانند گون و درمنه روی می‌آورند کبک‌ها از این حشره تغذیه کرده و با کنترل بیولوژیکی آن که آفت محصولات گندم و جو است کمک شایانی به حفظ کیفیت محصولات کشاورزی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • حداکثر ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز
  • ۴۰۰ سال پیش شغل اصلی مردم دربند خرید و فروش برده بود!
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟