Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژاوی از عملکرد باشگاه بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی بسیار خوشحال و راضی است.

ژاوی، سرمربی اسپانیایی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از تقابل با اتلتیکو مادرید در لالیگا حاضر شد و در مورد این دیدار، عثمان دمبله، خریدهای زمستانی بارسلونا و لیست اروپایی این تیم صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، ژاوی در این کنفرانس خبری در مورد بازی مقابل اتلتیکو مادرید گفت:

فردا فینالی دیگر برای ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابل قهرمان فعلی لالیگا بازی خواهیم کرد. آن ها تیمی بسیار سخت با سرمربی ای هستند که برای او با تمام وجود بازی می کنند. ما در خانه بازی می کنیم و پس از یک ماه و نیم، حمایت هوادارانمان را به صورت کامل داریم. ما می خواهیم نشان دهیم که عالی تمرین کرده ایم، احساسات خوبی داریم و می خواهیم رقابت کنیم. این سه امتیاز حیاتی است. اتلتیکو مادرید رقیبی مستقیم برای ماست. این بازی به اندازه شش امتیاز ارزش دارد و فینالی برای ماست.

عثمان دمبله؟

شرایط به گونه ای پیش رفت که با عثمان راه حلی پیدا نکردیم. او عضوی از باشگاه و تیم است. ما ملاقات کردیم و تصمیم گرفتیم که او بازیکن تیم و بخشی از لیست است و نمی توانیم به یکدیگر ضربه بزنیم. این تصمیم باشگاه است و تا زمانی که او قانع کننده باشد، از او استفاده خواهیم کرد. او عضوی از تیم است. شرایط تغییر کرد، ما هر کاری می توانستیم کردیم تا راه حلی پیدا کنیم. من موضع باشگاه، بازیکن و هواداران که ممکن است ناراحت باشند را درک می کنم. ما باید خودخواه باشیم. او بازیکنی است که می تواند در مسیر رسیدن به اهدافمان به ما کمک کند.

ما با هم این تصمیم را گرفته ایم. ما همه یکی هستیم. یک ماه پیش ما تصمیم دیگری گرفتیم اما شرایط تغییر کرده است. باور داریم که بهترین چیز برای تیم این است که عثمان به صورت طبیعی بخشی از تیم باشد. فکر می کنم ما در این مورد تصمیمی عالی و به سود تیم گرفتیم. ما دوست داشتیم او تمدید کند یا راه حلی بیابد اما حال باید عثمان را برای منفعت بارسا تشویق کنیم. درک می کنم که هواداران از این اتفاق ناراحتند اما او همیشه عالی تمرین کرده است. در حال حاضر او بازیکن باشگاه است و به شدت حرفه ای بوده است. تعهد او بی عیب و نقص است. در دقایقی که به او نیاز داریم، به ما کمک خواهد کرد، شکی ندارم.

آداما و اوبامیانگ؟

هر دو عالی تمرین کرده اند. شاید بتوان گفت آداما با شرایط جسمانی بهتری به ما اضافه شد. اوبامیانگ کرونا را پشت سر گذاشته است. هر دو در دسترس هستند و با اشتیاق زیادی به اینجا آمدند. بی صبرانه منتظر دیدن آن ها در ترکیب تیم هستم. اوبامیانگ؟ من نگفتم او برای بارسا خوب نیست. من گفتم او مناسب کار تیمی نیست. اوبامیانگ می تواند به ما عمق و گل را اضافه کند. او باتجربه است و می تواند با حضورش در محوطه به ما کمک کند. ما باید از فضایلی که بازیکن دارد، نهایت بهره را ببریم. آداما و اوبامیانگ هر دو می توانند بلوغ فوتبالی را به تیم اضافه کنند. آن ها در بهترین سن هستند و توانایی های زیادی دارند. آن ها می توانند برای تیم بسیار مفید و مثمر ثمر باشند.

خریدهای زمستانی؟

باشگاه کار فوق العاده ای انجام داده است، دوست دارم در این زمینه به عملکرد عالی آلمانی و کرایوف اشاره کنم. تلاش باشگاه خارق العاده بوده است. با وجود فیرپلی مالی و سقف دستمزدها، باشگاه کار فوق العاده ای انجام داد و من خوشحالم. اوبامیانگ و آداما در سن خوبی برای درک بازی هستند. ما برد کردیم چون اگر رقیب ما را تحت فشار بگذارد، ما گزینه های لازم برای قرار گرفتن در فضاها را داریم. کار برای خط دفاعی رقیبمان سخت تر شده است. الان گزینه های زیادی در خط حمله داریم.

خط خوردن آلوز از لیست اروپایی؟

من در مورد این تصمیم که خیلی هم سخت بود، احساس بدی دارم. ما دنی را انتخاب کردیم چون باور داریم که در دفاع راست کامل هستیم. این اتفاق و این تصمیم در مورد دنی ناعادلانه بود. در هر صورت در حق یکی از بازیکنان ناعدالتی می شد و با توجه به پست بازی، نوبت دنی بود. عملکرد بازیکنان نقشی در این تصمیم نداشت. لیگ اروپا؟ فرصتی برای قهرمانی در آن و صعود به لیگ قهرمانان است. ما می خواهیم در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم و نتوانستیم در این فصل در این تورنمنت رقابت کنیم. من مایلم قهرمان آن شوم و یک لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا در کارنامه خود داشته باشم. جام باشگاه های جهان؟ فرصتی برای باشگاه های آمریکای جنوبی است تا خودشان را به دنیا نشان دهند چون بازیکنان این تیم ها هدف بازی در اروپا را در سر دارند. وقتی آن جا هستید، همیشه هدف قهرمانی در آن است.

تمدید قرارداد آرائوخو؟

این اولویت ماست. ما از عملکرد او بسیار راضی هستیم و تمدید قرارداد او در اولویت است. خواهیم دید که باشگاه با مدیر برنامه بازیکن به توافق می رسد یا خیر. انتظاراتتان از ادامه فصل؟ من بسیار هیجان زده ام، با خریدهایی که داشتیم می توانیم پیشرفت کنیم. برای رسیدن به اهدافمان سخت کار می کنیم. ما آزمونی مقابل مدافع عنوان قهرمانی را در پیش داریم، حتی اگر آن ها در بهترین فرمشان نباشند نیز بازی سختی است. عبدالصمد الزلزولی و خوتگلا؟ سعی می کنیم از آن ها به عنوان دو گزینه بیشتر در تیممان استفاده کنیم اما الان رقابت در تیم بیشتر است. اگر بازی های بارسا ب و تیم اصلی همزمان باشند، آن ها برای تیم ب به میدان خواهند رفت. اهداف تیم؟ فعلاً هدف ما ورود به منطقه سهمیه لیگ قهرمانان است که این هدف اصلی ماست اما هیچ چیزی را رد نمی کنیم. ما با صدر 15 امتیاز اختلاف داریم و یک بازی معوقه نیز داریم و چیزی را رد نمی کنیم اما باید واقع بین باشیم.

جوردی آلبا و رقابت در تیم؟ بالده برای پنج یا شش هفته از میادین دور است. گزینه های دیگری هم وجود دارد. جوردی بازیکن مهمی است، مشخص است که او می تواند عملکرد خود را بهبود دهد اما برای من عنصری کلیدی است. انتظاراتت از تیم؟ ما خودمان را به خوبی تقویت کرده ایم و تیم با خریدهای خود تغییر می کند. ما می خواهیم ببینیم تا کجا می توانیم رقابت کنیم. تیم خوبی داریم و شوق لازم برای رقابت نیز در تیم وجود دارد. چهار ماه از فصل مانده و پس از آن صحبت خواهیم کرد. از خریدهای تیم راضی هستم.

لوییس سوارز؟ در مورد بهترین مهاجم نوک 30-20 سال اخیر در کنار اتوئو، صحبت می کنیم. باید با افتخار پذیرای او باشیم. باعث تاسف است که او نتوانست با یک گرامیداشت فوق العاده اینجا را ترک کند. امیدوارم که هواداران با تشویق ایستاده از او استقبال کنند. سبک بازی اتلتیکو؟ سبک بارسا نخواهد بود. فکر نمی کنم هواداران بارسا سبک بازی اتلتیکو را درک کنند، این با سبک ما تناسبی ندارد. این بدان معنا نیست که سبک آن ها روحیه یا رقابت طلبی لازم را ندارد. این حقیقت است. ما جمع شدن در محوطه جریمه با خطوط دفاعی فشرده را درک نخواهیم کرد. این سبک قانونی است و کسی نمی تواند بگوید که آن ها نمی توانند با این سبک پیروز شوند. او دو بار قهرمان لالیگا شده و به فتح لیگ قهرمانان نیز نزدیک بوده است. اگر ما به این سبک بازی می کردیم، مردم اینجا ما را درک نمی کردند. سیمئونه سرمربی فوق العاده ای است اما نه برای سبک بارسا. این یک انتقاد نیست.

 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس درگیری مجازی کنعانی زادگان و امیرحسین صادقی برخورد سرد علی کریمی با عزیزی خادم در حاشیه دیدار سرخابی ها و ستارگان تیم ملی ارلینگ هالند: می شنوید؟ صدای بازگشت من است! پنالتی از دست رفته کریستیانو رونالدو مقابل میدلزبرو (منچستریونایتد 0-0 میدلزبرو)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوق العاده ای لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوی افت موالید را گرفتیم/ رشد نرخ باروری در ۱۴ استان

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: به‌رغم کاهش تعداد مادران در دوره باروری، توانسته‌ایم افت موالید را به شدت کم کنیم، نرخ باروری نیز افتی نداشته و حتی در ۱۴ استان نیز رشد داشته است، امروز تعداد والدین دارای سه، چهار و پنج فرزند نیز به نسبت سال‌های گذشته رشد بسیاری داشته است.

امیرحسین بانکی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت اجرای قانون جوانی جمعیت اظهار کرد: این قانون در مقایسه با دیگر قوانین مصوب در مجلس یازدهم به حد نصاب خوبی رسیده است، چرا که بیشتر قوانینی که در مجلس یازدهم تصویب کرده‌ایم؛ هنوز وارد فاز اجرا نشده است، اما این قانون تا ۵۰ درصد اجرایی شده است، لازم به ذکر است که ما در مجلس یازدهم قوانین اقتصادی بسیار خوبی را تصویب کرده‌ایم که هنوز اجرایی نشده است تا مردم آثار آن را ببینند.

وی افزود: با در نظر گرفتن این نکته که تنها نیمی از قانون اجرا شده است؛ شاهد اثرگذاری بالای آن هستیم، برای مثال زمانی که قانون را شروع کردیم، افت سالانه موالید ما ۱۲.۵ درصد بود، اما در حال حاضر مطابق آمار ثبت احوال این نرخ به ۱.۶ درصد رسیده است، یعنی از ۱۲.۵ به این عدد رسیده‌ایم، اما بعضی از افراد به طور مداوم در رسانه‌ها می‌نویسند، ۱.۶ درصد یعنی حدود ۱۵ هزار تولد کاسته شده است، بنابراین قانون جوانی جمعیت شکست خورده است!

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این افراد در حال سوءاستفاده از بی‌اطلاع مردم هستند و اشاره‌ای به ۱۲.۵ درصد ابتدای اجرای قانون نمی‌کنند و شیب نزولی را بیان نمی‌کنند.

بانکی‌پور تصریح کرد: جالب است بدانید که اصل باروری مادران ما در بازه سنی ۲۵ تا ۴۰ سال است و تعداد مادران ما در این بازه سنی در چهار سال گذشته به مراتب کمتر شده است، اما به‌رغم کاهش تعداد مادران در دوره باروری، توانسته‌ایم افت موالید را به شدت کم کنیم، نرخ باروری نیز افتی نداشته است و حتی در ۱۴ استان نیز رشد داشته است، امروز تعداد والدین دارای سه، چهار و پنج فرزند نیز به نسبت سال‌های گذشته رشد زیادی داشته است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: تولد فرزند سوم، چهارم و پنجم افزایش یافته است و نرخ باروری در ۱۴ استان کشور رشد کرده است، در حالی که نرخ سالانه باروری‌رو به افول بود، اما در حال حاضر توانسته‌ایم از افت آن پیشگیری کنیم، نباید فراموش کرد که نرخ باروری در کشور از سال ۹۵ به بعد حدود ۲۵ درصد افت کرده بود، اما امروز متوقف شده است.

کد خبر 750584

دیگر خبرها

  • خوسلو: به اندازه روزی که بچه‌هایم به دنیا آمدند، خوشحالم!
  • پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!
  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • کارشناس داوری: خطا روی عثمان دمبله پنالتی بود؟ + عکس
  • نکونام: با وجود غفلت، 3 امتیاز ارزشمند گرفتیم
  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • اِشویانتک؛ همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • جلوی افت موالید را گرفتیم/ رشد نرخ باروری در ۱۴ استان
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!