Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@04:46:14 GMT

ژاوی: روی دمبله حساب می‌کنم، سوارز تشویق شود

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۹۱۱۱

ژاوی: روی دمبله حساب می‌کنم، سوارز تشویق شود

ژاوی هرناندز در نشست خبری بازی با اتلتیکو در مورد استفاده از عثمان دمبله و نیز بازگشت لوئیز سوارز به نوکمپ صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فردا بارسلونا در نوکمپ میزبان اتلتیکو خواهد بود. دیداری که برای هر دو تیم حساس است و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به سه امتیازش نیاز مبرم دارند. بازگشت لوئیس سوارز به نوکمپ و نیز حضور عثمان دمبله در فهرست بارسا برای این بازی نیز جالب توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ژاوی سرمربی بارسا در مورد بازی گفت:« این بازی مثل یک فینال است و می دانیم که تا چه اندازه دشوار خواهد بود. بازی خیلی سختی است ولی در نوکمپ به میدان می رویم و با حمایت هواداران، سه امتیاز را می خواهیم. نبرد و رقابت تا پایان، هدف ما خواهد بود.»

 

قراردادن دمبله در فهرست تیم:« شرایط به گونه ای بود که به هیچ راه حلی نرسیدیم. او تا پایان فصل بازیکن بارسلوناست و قرارداد دارد. جلسه گذاشتیم و همه چیز عوض شد. نمی توانیم به یک پای خودمان که شلیک کنیم. او مثل یک حرفه ای عمل کرده و یکی از ماست. موضع باشگاه، هواداران و همچنین بازیکن را درک می کنم. باید ورق را عوض کرده و به منافع تیم فکر کنیم. اینجا مثل یک خانواده هستیم و همه در یک قایقیم. عثمان قرارداد دارد و بازی خواهد کرد. زمانش که برسد از او استفاده خواهم کرد. مهمتر از هر چیزی تیم است.»

 

 

 

 

وضعیت آداما و اوبامیانگ:« هر دو خوب تمرین کرده اند اما شرایط آداما کمی بهتر است. فردا در مورد ترکیب تصمیم خواهیم گرفت.»

 

عملکرد باشگاه در انتقالات ژانویه:« خیلی خوب بود و باید به جوردی کرویف و متئو آلِمانی تبریک بگویم. هدف این است که خریدهای جدید، ما را قوی تر کنند و به شخصه از باشگاه راضی هستم.»

 

 

 

 

خروج نام دنی آلوز از فهرست اروپایی:« متاسفم از این بابت و برایم بسیار سخت بود. در پست آلوز بازیکن داشتیم و معتقدم خط خوردنش منصفانه نبود. شرایط به گونه ای بود که طبق قانون باید نام یکی از خریدهای زمستانی خط می خورد.»

 

اهداف بارسا:« با انگیزه و مشتاقم و معتقدم می توانیم بهتر شویم. حس خوبی دارم و برای کسب نتیجه خوب در جام هایی که در آنها شانس داریم، تلاش می کنیم.»

 

 

 

 

اوبامیانگ:« او یک مهاجم سریع و گلزن است. سرعت او به خصوص وقتی از بالا پرس می کنیم، می تواند به کار ما بیاید. باید از نقاط قوت او استفاده کنیم.»

 

لیگ اروپا:« این هم فرصتی برای کسب جام و نیز رسیدن به لیگ قهرمانان است. دوست دارم قهرمان شویم و این جام را کسب کینم.»

 

 

 

 

بازگشت سوارز به نوکمپ:« او شایسته بهترین استقبال است و باید تشویق شود. سوارز همراه اتوئو از بهترین مهاجمان نوک 30 سال اخیر بارسلوناست. باید به افتخارش بلند شد و دست زد.»

  ژاوی آرسنال لوئیس سوارز عثمان دمبله اتلتیکو مادرید آداما ترائوره پییر امریک اوبامیانگ بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاوی آرسنال لوئیس سوارز عثمان دمبله اتلتیکو مادرید آداما ترائوره بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم

ژاوی هرناندس که شاگردانش فردا شب (دوشنبه) در هفته سی‌وسوم لالیگای اسپانیا پذیرای والنسیا خواهند بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ما خیلی خوب تمرین کرده‌ایم و تیم را خیلی آماده دیدم. هوادارا ن ما برد می‌خواهند.

وی افزود: والنسیا حریف متفاوتی است اما ما در خانه بازی می‌کنیم و امیدواریم که سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم. ما همه در داخل باشگاه با هم متحد هستیم. ما تنها روی بازی بعدی‌مان و به پایان بردن فصل در بهترین شکل ممکن تمرکز داریم.

سرمربی بارسلونا درباره اینکه آیا ممکن است فصل آینده ویکتور روکه به صورت قرضی راهی تیمی دیگر شود، اظهار داشت: هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ایم. خواهیم دید که بهترین تصمیم برای هر بازیکن چیست.

ژاوی همچنین درباره آینده حرفه‌ای مدافع باتجربه‌اش گفت: من می‌خواهم قرارداد سرخی روبرتو تمدید شود و در بارسلونا بماند، اما در نهایت اوست که باید تصمیم بگیرد. باشگاه موضع من در این زمینه را می‌داند، او از زمان آمدنش به بارسلونا کارهای زیادی برای این باشگاه انجام داده است.

سرمربی ۴۳ ساله بارسلونا که چند روز پیش سرانجام با تغییرنظر تصمیم گرفت تا فصل آینده هم روی نیمکت این تیم بماند، در این خصوص خاطرنشان کرد: من انرژی و جاه‌طلبی زیاد برای ادامه کار در بارسا دارم. ما کار آنالیز عملکرد تیم در فصل جاری را آغاز کرده‌ایم تا تغییرات لازم برای بهبود وضعیت تیم را به وجود بیاوریم.

وی درباره هافبک هلندی‌اش که گفته می‌شود بارسلونا در نظر دارد او را در پایان فصل در لیست فروش بگذارد، گفت: فرنکی دیونگ بازیکن اساسی و خیلی مهمی برای ما است و این را پیش از این هم گفته‌ام. متأسفانه فرنکی این فصل سه بار از ناحیه قوزک پا مصدوم شده است و این جای تأسف دارد چون او در فرم خیلی خوبی بود.

ژاوی همچنین با اشاره به اینکه پدری صد درصد آماده است و برای بازی فردا او در اختیار خواهد داشت، خبر داد تغییری در کادرفتی‌اش ایجاد نخواهد شد.

بارسلونا که در حال حاضر با ۷۰ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا جای دارد، از ساعت ۲۲:۳۰ فردا (دوشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه مونتجویک به مصاف والنسیا می‌رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان