Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عسگری صحبت هایی را در مورد داوری بازی استقلال عنوان کرد...

استقلال در بازی معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر روز گذشته به مصاف تیم هوادار تهران رفت و با نتیجه دو بر یک به برتری دست پیدا کرد.

به گزارش طرفداری، در ابتدا رودی ژستد در این مسابقه برای آبی پوشان گلزنی کرد و سپس در دقایق پایانی نیمه دوم این امیرارسلان مطهری بود که با ضربه سر تیمش را پیش انداخت و موجب برتری دو بر یک تیمش در بازی خارج از خانه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از به ثمر رسیدن گل دقیقه 84 توسط ارسلان مطهری از روی ضربه کرنر، با توجه به توقف مسابقه فرهاد مجیدی دو تعویض انجام داد.  پیش از این گل، آرمان رمضانی و امیرعلی صادقی به جای ژستد و حسین‌زاده وارد زمین شدند اما تصاویر نشان می‌دهد که پای حسین زاده که از زمین خارج شده چند ثانیه از خط کنار زمین عبور کرده و بدون توجه در داخل زمین به حرکت خودش ادامه می دهد که در همین ثانیه گل هم به ثمر می رسد.

حسین عسگری، کارشناس داوری در خصوص این صحنه گفت:

طبق قوانین اگر بازیکنی اضافه باشد و در بازی دخالت کرده باشد گل باید مردود و یک ضربه ایستگاهی به سود تیم حریف اعلام شود اما در صورتی که بازیکن اضافی در جریان بازی و همچنین گل به ثمر رسیده دخالت نداشته باشد داور می توانست بعد از اولین توقف به او کارت قرمز نشان بدهد و او را اخراج کند که ظاهرا این مساله از دید داور دور مانده است. حسین زاده که بعد از تعویض از نزدیک ترین نقطه یعنی کنار دروازه هوادار به بیرون رفته بود، در همان کنار زمین منتظر سرنوشت این کرنر باقی می ماند که به محض گل شدن توپ برای شادی کردن با سایر بازیکنان به زمین مسابقه برمی گردد که این حرکت وی در نهایت یک کارت زرد می‌تواند به همراه داشته باشد.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس درگیری مجازی کنعانی زادگان و امیرحسین صادقی برخورد سرد علی کریمی با عزیزی خادم در حاشیه دیدار سرخابی ها و ستارگان تیم ملی ارلینگ هالند: می شنوید؟ صدای بازگشت من است! پنالتی از دست رفته کریستیانو رونالدو مقابل میدلزبرو (منچستریونایتد 0-0 میدلزبرو)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رضا یزدی‌زاده (اقتصاددان) در جدیدترین قسمت برنامه «مدار بسته» حضور دارد و حسین رفیعی در استودیوی برنامه درخصوص موضوع «پولشویی» گفت‌وگویی جذاب خواهد داشت.

همچنین دوربین مخفی سطح شهر در این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شوند تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که جدیدترین قسمت آن با حضور محمد رضا یزدی‌زاده، یکشنبه ۹ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • کارمندان مالیات بیشتری دادند یا طلافروشان؟ (فیلم)
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد