Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنری گفت: تعداد گروه های جهادی استان خراسان جنوبی به یک هزار و ۸۵۵ گروه است که از این تعداد ۹۶۰ گروه جهادی محله محور و ۸۹۰ گروه جهادی جغرافیا محور و فنی و تخصصی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی صبح امروز در سومین دوره انتخابات مجمع جهادگران خراسان جنوبی، اظهار کرد: انتخابات مجمع جهادگران هر دو سال یکبار انجام میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ۱۵ مهر تا ۱۵ آذر انتخابات شهرستانی مجمع جهادگران برگزار شده، افزود: امروز انتخابات مجمع جهادگران استان و اسفند ماه مجمع جهادگران کشور برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: هماهنگی و انسجام گروه های جهادی با تشکیل مجمع جهادگران بهتر انجام میشود.

هنری با بیان اینکه مقام معظم رهبری خواستار افزایش کیفیت و کمیت گروه های جهادی هستند، عنوان کرد: طی دو سال گذشته شاهد گسترش روزافزون گروه های جهادی در استان خراسان جنوبی بودیم.

وی اظهار کرد: در انتخابات سال ۹۸ مجمع جهادگران استان ۳۵۴ گروه جهادی داشتیم اما امروز تعداد گروه های جهادی استان به یک هزار و ۸۵۵ گروه افزایش یافته که از این تعداد ۹۶۰ گروه جهادی محله محور و ۸۹۰ گروه جهادی جغرافیا محور و فنی و تخصصی است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: اولویت گروه های جهادی محله محور خدمت رسانی به محله خودشان با احصای مشکلات است و گروه های جهادی جغرافیا محور طی برنامه زمان بندی پنج ساله در یک نقطه هدف تعریف شده فعالیت دارند.

هنری افزود: در خراسان جنوبی ۷۵ گروه جهادی تخصصی ساماندهی شده داریم که در سامانه اطلس جهادی ثبت فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: برای دهه فجر پیش بینی شده در هر شهرستان یک نقطه هدف مشخص و گروه های جهادی با احصای مشکلات جهت خدمت رسانی حضور داشته باشند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: هر ماه نیز شاهد حضور گروه های جهادی در یک نقطه از استان برای خدمت رسانی هستیم.

هنری از اعلام آمادگی ۷ دانشگاه تهران برای ایام نوروز در استان خبر داد و گفت: دانشگاه های خواجه نصیر، آزاد اسلامی، شریف، علامه طباطبایی و چند دانشگاه دیگر تهران در ایام نوروز مهمان خراسان جنوبی خواهند شد ضمن اینکه تاکنون برای حضور جهادگران در پنج شهرستان  هماهنگی لازم انجام شده است.

وی گفت: سیاست گذاری فعالیت های گروه های جهادی هماهنگی و ارتباط با دستگاه ها است و در بخش اجرای فعالیت ها، راه اندازی قرارگاه های جهادی در اجرای عملیاتها را داریم که در این بخش راه اندازی قرارگاه های محلی، منطقه ای، شهرستانی و پهنه ای را خواهیم داشت.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه تجهیز گروه های جهادی پس از تشکیل قرارگاه مورد نظر است، بیان کرد: از مدیران کل و مسئولان استان درخواست حمایت از گروه های جهادی را داریم.

هنری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری ۲۶۶۰ اردوی جهادی در استان برگزار شده که ۲۹ هزار نفر از ابتدای سال در اردوهای جهادی شرکت کردند.

وی افزود: طی این اردوها ۱۱۵ میلیارد ریال خدمات رسانی شده که شامل مشارکت مردم، خیران و کمک های دستگاه های اجرایی بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گروه های جهادی مجمع جهادگران گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود

علی رجبی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از ابلاغ دستورالعمل برگزاری انتخابات دبیرخانه‌های استانی شبکه‌های تخصصی سمن‌ها خبر داد و گفت: این انتخابات در مازندران برگزار می‌شود.

او با تاکید بر اهمیت برگزاری صحیح و شایسته این انتخابات افزود: دبیرخانه‌های استانی نقش مهمی در عملکرد شبکه‌های تخصصی دارند و به عنوان بازوان اجرایی دبیرخانه ملی عمل می‌کنند.

رجبی گفت: این اداره کل هم اکنون در موضوعات مختلف شبکه‌های اجتماعی فعال دارد که سمن‌های جوانان و سایر تشکل‌های فعال در حوزه جوانان در این شبکه‌ها عضویت دارند.

او شبکه‌های تخصصی سمن‌های وزارت ورزش و جوانان را مشتمل بر شبکه ازدواج و جوانی جمعیت، شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی، شبکه میراث فرهنگی و گردشگری، شبکه نشاط و اوقات فراغت، شبکه ترویج گفتمان دینی انقلابی و جهاد تبیین، شبکه سلامت اجتماعی، شبکه محیط زیست، شبکه امداد و نجات، شبکه فعالیت‌های جهادی، شبکه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ورزش، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (حاشیه نشینی)، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (پیشگیری ازاعتیاد)، شبکه فعالیت‌های خلاق و نوآور، شبکه کارآفرینی و اشتغال پذیری معرفی کرد.

رجبی گفت: شبکه‌های تخصصی در راستای هم افزایی و تعامل اعضاء شبکه در موضوع تخصصی و شناسایی شبکه مسائل موجود ذیل موضوعات مشخص، ایده پردازی و ارائه طرح و برنامه خلاقانه و اجرای هوشمندانه و مدبرانه در بستر فراهم شده در شبکه سازی تخصصی فعالیت خواهند کرد که ساز و کار مناسبی را در راستای رشد و تعالی فعالان اجتماعی و فرهنگی جوان در تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد فراهم می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی