Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، نماینده ایالت کنتیکت در مجلس سنای آمریکا خروج این کشور از توافق برجام را «فاجعه‌بار» خواند و به سیاست «کارزار فشار حداکثری» دولت دونالد ترامپ در قبال ایران تاخت.

«کریس مورفی» سناتور آمریکایی و عضو کمیته روابط خارجی مجلس سنای این کشور در پیامی توییتری و طعنه آمیز درباره اقدام دونالد ترامپ در خروج یکجانبه دولت این کشور از توافق هسته‌ای برجام به شدت انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سناتور دموکرات آمریکایی نوشت: «تنها نکته مثبت سیاست فاجعه‌بار "فشار حداکثری" ترامپ علیه ایران این بود که قطعا ثابت کرد تحریم‌های یکجانبه اوضاع را بدتر می‌کند، نه بهتر».

این قانونگذار ارشد کنگره آمریکا با تاختن به اقدام دولت دونالد ترامپ در خروج غیرقانونی واشنگتن از توافق هسته‌ای برجام تصریح کرد: «بعد از اینکه ما از توافق خارج شدیم، ایران قوی‌تر و رفتار آنها خطرناک‌تر شد».

اظهارنظر کریس مورفی سناتور ایالت کنتیکت درباره سیاست شکست خورده دولت جمهوری‌خواه دونالد ترامپ در خروج از برجام و اعمال سیاست کارزار فشار حداکثری علیه ایران در شرایطی ایراد شده که تحرکات دولت دموکرات جو بایدن در قبال مذاکرات وین ادامه دارد.

در ادامه این تحرکات دولت بایدن، شامگاه جمعه (به وقت واشنگتن) یک مقام آمریکایی از بازگرداندن معافیت تحریمی برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران خبر داد. به گفته وی، مذاکرات فنی که با این معافیت‌ها تسهیل می‌شود در هفته‌های پایانی گفت‌وگوها در وین ضروری است.

بر اساس گزارش‌ها، با صدور این معافیت تحریمی، شرکت‌های چینی، روسی و اروپایی که با برنامه هسته‌ای صلح آمیز ایران همکاری داشتند می‌توانند بدون نگرانی از تحریم‌های آمریکا، به این همکاری بپردازند.

دولت «دونالد ترامپ» رییس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا ضمن خروج یکجانبه از توافق هسته‌ای برجام در راستای سیاست موسوم به فشار حداکثری، معافیت تحریمی برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران را لغو کرده بود.

منبع: فارس این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد ایران آمریکا دونالد ترامپ برجام توافق هسته‌ای سناتور آمریکایی بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط سناتور آمریکایی: ترامپ درصدد پاره کردن برجام است ایران به آژانس قصد خود برای آغاز غنی‌سازی ٢٠درصد را اعلام کرد ترامپ مدعی شد: مقامات ایران خواستار دیدار هستند ترامپ: ایران بهتر است بیشتر مراقب باشد +فیلم بولتون می‌خواهد با تمام دنیا بجنگد؛ من دنبال جنگ نیستم واکنش ترامپ به اقدام برجامی ایران ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها آرامگاه برفی ابوعلی سینا + عکس دارایی های کریپتویی جذاب نیستند قیمت ال ۹۰ صفر در بازار (بهمن ۱۴۰۰) این افراد مجاز به شرکت در کنکور نیستند + جزییات آمریکا برای کرونا از چه دارویی بیش تر استفاده کرد؟ فهرست ۱۲ هزار خانه روی میز سازمان مالیات بانک تجارت برای همه مردم ایران لایحه قانون استفاده از سلاح از ابتدای سال در نوبت رسیدگی است سناتور آمریکایی: خروج از برجام، ایران را قوی‌تر و خطرناک‌تر کرد حل مشکل ضمانت و وثیقه بانکی کشاورزان و دامداران پیک وحشتناک اومیکرون در راه است خداحافظی مظاهری با استقلال مرغ کیلویی چند؟ (جدول) اعلام برنامه هفته هفدهم تا بیست و دوم لیگ برتر افزایش ۴۸ درصدی فوت شدگان کرونایی کرونا در خانه اردوغان منابع ویژه ای را برای پرداخت تسهیلات بدون ضامن در نظر گرفته ایم رشد لاک پشتی تولید محصولات منتخب صنعتی حقوق و بیمه معلمان خرید خدمات کامل پرداخت خواهد شد نیاز بازار به نفت ایران چقدر است؟ استقبال اولیانوف از بازگرداندن معافیت تحریمی ایران احتمال ساخت واکسن جداگانه برای اومیکرون نگاهی به روابط ایران و روسیه پوشیدن این رنگ موجب جذب پشه ها می شود! عادی سازی برای مذاکره مستقیم پرداخت به موقع، دقیق و منصفانه با بیمه آسیا تکلیف مالیات خودروهای لوکس مشخص شد آخرین جزییات پذیرش دانشگاه فرهنگیان در کنکور ۱۴۰۱ درآمد واردات خودرو به کجا می رسد؟ زنان جوان بیشتر در معرض این بیماری هستند! خصوصی ‌سازی غیراصولی چه بر سر هپکو آورد؟ ثبت نام پیش فروش ۳ خودروی سایپا از فردا+ جزییات برنامه جدید مجلس برای شفافیت دستگاه ها درمان خشکی پوست دست با این روش چه کسانی از آب گل آلود بورس ماهی گرفتند؟ مسکن حمایتی از برنامه ریزی ها عقب افتاد حاشیه های بازار نفت ایران / ماجرای صادرات به کره شمالی چه بود؟ گیاه دارویی که از افسردگی جلوگیری می کند حرکت زشت پوتین در افتتاحیه المپیک + فیلم حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها همسان می شود مهلت ثبت نام در آزمون استخدام دیوان محاسبات تمدید شد نحوه افزایش ایمنی بدن در برابر کرونا افزایش قیمت جوجه در سایه نبود نظارت گوشت قرمز همچنان بر مدار صعود قیمت تلویزیون‌ ۵۰ اینچ چند؟ (جدول) خرید و فروش دختران خردسال بیخ گوش ما + فیلم ۱۰ نشانه خاموش دیابت در بدن صعود تجلی به صدر معاملات برتر در معاملات بورس امروز چرا لازم است در روز چند دقیقه چرت بزنید؟ تحرکات روزانه صندوق‌ های قابل معامله / ثبت ارزش معاملات ۲۹ میلیارد تومانی برای صندوق‌ های طلایی DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران آمریکا دونالد ترامپ برجام توافق هسته ای سناتور آمریکایی سناتور آمریکایی دونالد ترامپ معافیت تحریمی توافق هسته ای فشار حداکثری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، نظرسنجی منتشر شده در روز یکشنبه نشان داد که رای‌دهندگان آمریکایی با اختلاف ۴۹ به ۴۳ درصدی از ترامپ در رقابت فرضی یک به یک با بایدن حمایت می‌کنند. این در مقایسه با ۴۹ به ۴۵ درصد جمهوری‌خواهان نسبت به حضور این دموکرات فعلی در ژانویه است.

این نظرسنجی نشان داد، در صورتی که میدان کامل رقبا در نظر گرفته شود، مثل زمانی که رای‌دهندگان در ماه نوامبر به پای صندوق‌های رای می‌روند، ترامپ برتری بیشتری دارد. او با اختلاف ۴۲ به ۳۳ درصد نسبت به بایدن جلو است و پس از آن ۱۵ درصد برای رابرت اف کندی جونیور، نامزد مستقل انتخابات آمریکا در نظر گرفته می‌شود. ۱۰  درصد باقیمانده از نامزدهای حزب سوم حمایت کرده‌اند یا فعلا تصمیمی ندارند.

دو سوم رأی‌دهندگان ایالات متحده نمی‌دانند که چگونه کسی می‌تواند از بایدن حمایت کند، در حالی که ۵۲ درصد می‌گویند که در هیچ شرایطی شانسی برای رأی دادن به رئیس‌جمهور فعلی وجود ندارد. در مقایسه، ۶۳ درصد از پاسخ‌دهندگان نمی‌توانند ببینند که چگونه کسی می‌تواند از ترامپ حمایت کند و ۴۷ درصد می‌گویند که شانسی برای رای دادن به او وجود ندارد.

شبکه سی‌ان‌ان گزارش داد که تنها ۴۷ درصد از رای‌دهندگان از نامزدهایی که باید انتخاب کنند، از جمله ۴۴ درصد دموکرات‌ها و ۶۳ درصد از جمهوری‌خواهان راضی هستند. ۵۸ درصد از رأی‌دهندگان نظر منفی نسبت به بایدن دارند، در حالی که ۵۳ درصد نظر منفی نسبت به ترامپ دارند.

تنها ۶۵ درصد از پاسخ‌دهندگان بر این باورند که بایدن به طور قانونی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ پیروز شد و این بدون تغییر نسبت به زمانی است که همین سوال پس از شورش کنگره آمریکا در ژانویه ۲۰۲۱ پرسیده شد.

نظرات درباره دوره ریاست جمهوری ترامپ از زمان خروج او از ریاست جمهوری بهبود یافته است. با نگاهی به عملکرد او، ۵۵ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند که ریاست جمهوری ترامپ یک «موفقیت» بود، در حالی که این رقم در نظرسنجی پس از شورش، ۴۵ درصد بود. در مقایسه، ۳۹ درصد از پاسخ‌دهندگان معتقدند دوره ریاست جمهوری بایدن موفقیت‌آمیز بوده است.

به طور مشابه، از هر ۱۰ آمریکایی، شش نفر از عملکرد بایدن به‌عنوان رئیس‌جمهور ناراضی هستند. بایدن در مدیریت چندین موضوع مهم برای رای‌دهندگان، از جمله ۶۶ درصد نارضایتی در بحث اقتصاد، ۷۱ درصد نارضایتی از تورم و ۷۱ درصد نارضایتی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، امتیازات پایینی دریافت می‌کند. تنها از هر ۱۰ آمریکایی چهار نفر معتقدند که ایالات متحده «مسئولیت دارد» درگیر درگیری‌های غرب آسیا باشد.

ترامپ، بایدن و متحدان او را متهم کرده است که تلاش می‌کنند نامزدی او را از طریق سیستم قضایی منحرف کنند. این رئیس‌جمهور سابق در چهار کیفرخواست جداگانه با ۹۱ اتهام روبروست. یک نظرسنجی سی‌ان‌ان هم که پنج‌شنبه منتشر شد، نشان داد که تنها ۱۳ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند با ترامپ مانند سایر متهمان رفتار می‌شود و تنها ۴۴ درصد مطمئن هستند که هیئت منصفه انتخاب شده در پرونده ترامپ، حکم عادلانه‌ای صادر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست