Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:40:33 GMT

جلسه سرنوشت‌ساز شمسایی با دبیر کل فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۹۵۹۲

جلسه سرنوشت‌ساز شمسایی با دبیر کل فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق و امارات و قطعی شدن صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، فدراسیون فوتبال حالا فرصت بیشتری را برای رسیدگی به شرایط سایر بخش‌های خود در اختیار دارد.

یکی از این بخش‌ها، تیم ملی فوتسال ایران است که چندی پیش وحید شمسایی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باوجود انتخاب شمسایی و دستیاران ایرانی‌اش یعنی مصطفی نظری و شهاب سفال منش اما تقریباً کار خاصی از سوی فدراسیون فوتبال صورت نگرفته است. شمسایی برنامه کلی تمریناتش را به کمیته فوتسال ارائه کرده و به تماشای بازی‌های لیگ برتر فوتسال نشسته است تا در صورت فراهم شدن شرایط، یک اردوی کوتاه مدت را قبل از اتمام لیگ برگزار کند.

قرارداد شمسایی و دستیارانش هنوز امضا نشده است و برنامه‌های آماده سازی همچنان روی کاغذ نیامده. از سوی دیگر فدراسیون فوتبال باید مذاکراتش را با دستیار اسپانیایی نهایی و قرارداد او را هم امضا کند.

در همین ارتباط قرار است ساعت ۱۴ فردا یکشنبه جلسه‌ای با حضور وحید شمسایی، احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال و حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال برگزار شود تا همه این مسائل در آن جلسه حل و فصل شود.

کد خبر 5417549 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: وحید شمسایی تیم ملی فوتسال ایران فوتسال کمیته فوتسال حسن کامرانی فر اسپانیا تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال امارات مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر جام جهانی 2022 قطر دراگان اسکوچیچ مسابقات انتخابی جام جهانی تیم فوتبال هوادار تهران تیم فوتبال فولاد خوزستان حمید سجادی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۹۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، جلسه کمیته فنی جهت معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی ایران با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معزی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و 5 ساعت به طول انجامید.

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه 4 گزینه ایرانی و 5 گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. 

مارکو راموندینیو 43 ساله از ایتالیا و رادووان تریفونوویچ 54 ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت لیگ برتر بسکتبال ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج