Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@00:46:49 GMT

تشکر جالب مظاهری از فرهاد مجیدی!/عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۹۶۲۰

تشکر جالب مظاهری از فرهاد مجیدی!/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بالاخره داستان رشید مظاهری و استقلال به پایان رسید و سنگربان باتجربه آبی‌ها از این تیم جدا شد. بعد از آنکه مظاهری در این فصل جایی در ترکیب تیمش نداشت و تنها یک بار در دیدار برابر ذوب آهن به‌عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد، او تقریبا در تمام نیم فصل، کار را از روی سکوها و یا در خانه دنبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن استوری مظاهری آمده است: سلام. ممنونم از استقلال و هوادارای عزیزش که به من اعتبار دادند دوست داشتم با خاطره‌ خوش یا قهرمانی ازتون جدا بشم ولی متاسفانه نشد ممنونم از سردار آجرلو مدیر بسیار توانمند که توی این مسیر خیلی کمک حالم بود ممنونم از فرهاد مجیدی که درسته در کنار ایشون روزهای سختی رو تجربه کردم ولی روزهای خوبی رو هم با هم داشتیم و آدم فراموش کاری نیستم. 

مظاهری در پایان با تقدیر از زحمات غلامپور نوشت: از آقا بهزاد و بقیه‌ کادر فنی و تمام هم‌تیمی‌های عزیزم تشکر می‌کنم. خلاصه ببخشید به‌خاطر این یک سال و نیم که شاید می‌تونستم بیشتر و بهتر بهتون کمک کنم.

بیشتر بخوانید:

سوء قصد به جان بازیکن ملی‌پوش عراقی! واکنش تند استقلالی‌ها به کارشناسی داوری رشید مظاهری: آرزوی موفقیت برای استقلال و به امید دیدار/عکس

258 251

کد خبر 1600015

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی لیموچی بازیکن تاثیر گذار آلومینیوم اراک که یکی از خوب‌های این تیم در مصاف با پرسپولیس بود، اولین بار زیر نظر جواد نکونام بازی در لیگ برتر را تجربه کرد و این اتفاق در تیم فولاد رخ داد. لیموچی به لطف بازی‌های خوب در این فصل از بازی‌ها به اردوی تیم ملی هم دعوت شده است.

او در بیشتر بازی‌هایی که آلومینیوم در این فصل از بازی‌ها برنده شد یا گل زد یا پاس گل داد و به خوبی جای خالی مرتضی تبریزی را پر کرد.

پرس و جوی ما از اطراف باشگاه استقلال به این نتیجه منجر شد که باشگاه استقلال هیچ درخواستی برای جذب این بازیکن به باشگاه آلومینیوم اراک ارایه نداده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید