Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای پیگیری حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس به صورت سرزده از پارکینگ شرکت ایران خودرو در شیراز بازدید و علل دپوی گسترده خودرو‌ها را بررسی کرد. خبرگزاری میزان- سید مصطفی بحرینی در جریان بازدید سرزده از پارکینگ ایران خودرو در شیراز با صدور دستوراتی به نمایندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، اداره کل تعزیرات حکومتی و همچنین بازرسی کل استان فارس بر استیفای حقوق مشتریان تأکید کرد و گفت: در صورت احراز اهمال و یا قصور در تأمین قطعات و همچنین دپوی بی دلیل خودرو‌ها و عدم عرضه به موقع آن‌ها مدیران مسئول این مجموعه و شرکت متبوع باید پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب شیراز در حاشیه این بازرسی سرزده با بیان اینکه دادستانی به لحاظ وظایف قانونی خود در هر موضوعی که حقوق عموم مردم مورد تضییع قرار گیرد ورود خواهد کرد، افزود: پیش از این نیز سرکشی‌های سرزده‌ای در حوزه‌های گوناکون از جمله محیط زیست، تأمین آب، منابع طبیعی و حوزه اراضی، بهداشت و سلامت مردم، حوزه ترافیک شهری و جاده‌ای و تامین مایحتاج و اقلام مصرفی داشته ایم که تلاش و تمرکز ما بر حفظ و صیانت از حقوق عموم مردم است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با اعطای مهلت یک هفته‌ای جهت تعیین تکلیف خودرو‌های موجود در انبار گفت: مقرر شد بازرسان اداره کل صنعت معدن و تجارت استان ظرف چهار روز تعداد خودرو‌های موجود در پارکینگ، علل عدم تحویل، وضعیت میزان ورودی و موجودی قطعات در انبار‌ها و مدت زمان ماندگاری خودرو‌ها را استخراج و به دادستانی شیراز ارائه کند.

وی تصریح کرد: اداره کل تعزیرات استان فارس نیز موضوعات مالی و همچنین کوتاهی در عرضه و توزیع کالا، اهمال، احتکار و امتناع از فروش را بررسی و در صورت اهمال در مسیر قانونی نسبت به اجرای مقررات اقدام خواهد کرد.

دادستان شیراز همچنین به اداره بازرسی استان فارس تأکید کرد نسبت به بررسی قصور و ترک فعل احتمالی مدیران در خصوص عدم تأمین برنامه ریزی شده قطعات و ترک فعل مسئولان این واحد تولیدی و شرکت متبوع تحقیقات جامعی را در دستور کار قرار دهد.

بحرینی در پایان این بازدید توجه دادگستری فارس و حمایت از امر تولید و صنعت و تلاش جهت ارتقا و بهبود تولید و پیگیری مشکلات را نیز مورد تأکید قرارداد و افزود: عواید و منفعت ناشی از رونق تولید، صنعت و سرمایه گذاری باید به عموم مردم برسد و حرکت مدیران صنعتی در راستای حفظ حقوق عامه و احترام به حقوق مشتریان باید سرلوحه کار قرار گیرد و دستگاه قضایی همانگونه که حمایت قضایی از تولید کنندگان را در دستور کار قرار داده است صیانت از حقوق مردم را نیز با حساسیت پیگیری می‌کند.     بیشتر بخوانید:       گرانی بی‌ضابطه کالا‌های خانگی ایرانی؛ از پیگیری آبان ماه رئیس قوه قضاییه تا گلایه رهبر انقلاب   انتهای پیام/ برچسب ها: فارس حقوق عامه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فارس حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب استان فارس اداره کل خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز

 

به گزارش تابناک،‌ معاون دادستان شیراز از دستگیری ۳ نفر در خصوص فوت یک پزشک در استان فارس خبر داد.

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضائی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.

 

افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، گفت: دیگر عوامل، مسببین و معاونین احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این حادثه در مجموع ۶ نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار یافته در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

 منبع: مهر

دیگر خبرها

  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد