Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم روز شنبه در مراسم اختتامیه بزرگداشت سرداران و ۷۰۰ شهید مرند اظهار داشت: اگر با سیره شهدا و روش و منش آنها آشنا شویم تحمل ما در مقابل مشکلات بیشتر می شود.

وی تاکید کرد: باید صبر کرده و نسبت به آینده خوش بین باشیم و قدر خانواده های شهدا را بدانیم چرا که فرستادن فرزندان به میدان رزم کار بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: برای مواظبت از خون شهدا، باید مواظب نفوذ دشمن و خط و مرام امام (ره) باشیم و نسبت به دستورات ولی فقیه بی تفاوت نشویم.

وی با اشاره به لزوم برداشتن موانع برای پیشرفت انقلاب گفت: ما باید در برابر دشمن، اتحاد و همدلی و صمیمیت و انسجام داشته باشیم و با وحدت و اتحاد و تبعیت از فرامین رهبری در برابر دشمن بایستیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به نقش مداحان در تبیین پیام انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: پیام انقلاب اسلامی باید از شیوه های مختلف از جمله شعر به گوش مردم برسد و حتی گفتن یک بیت شعر در این زمینه می تواند بسیار موثرتر باشد.

کنگره بزرگداشت سرداران و ۷۰۰ شهید شهرستان مرند، از روز ۱۲ بهمن آغاز شد و مراسم اختتامیه آن، امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، فرمانده سپاه عاشورا و مسوولین شهرستان مرند و سایر اقشار مردم در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی شهدا مرند سید محمدعلی آل هاشم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شهدا مرند آذربایجان شرقی شهدا مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بنا به اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان از امروز تا پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با تشدید فعالیت سامانه بارشی شاهد رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک و رخداد تگرگ خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.

محمد سبزه زاری افزود: تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، بطوریکه روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • بارش‌های پراکنده برای استان قزوین
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین